کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک

کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک


منبع: تالاب

27

1401/7/18

23:24


کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک

فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر ارائه دهنده جدیدترین مدل های کتری و قوری ایرانی و ترک است. اگر قصد خرید کتری و قوری را دارید، با مراجعه به سایت چشمگیر جدیدترین مدل های کتری و قوری ایرانی و ترک آن را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود خرید کنید.

 

یکی از ضروری‌ترین وسایل آشپزخانه به ویژه برای خانواده‌های ایرانی کتری و قوری است. در واقع اگر در یک قوری و کتری مناسب، چای را تهیه کنید، لذت نوشیدن یک فنجان چای را برای خود و عزیزانتان دو چندان خواهید کرد. انتخاب مدل مناسب کتری قوری به دلیل انواع مختلف آن در مراکز خرید و فروشگاه های حضوری و اینترنتی اندکی دشوار است. این مطلب به شما کمک می‌نماید که بر اساس نیاز و بودجه خود جدیدترین مدل‌های کتری قوری ایرانی و ترک را بخرید.

 

کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک

کتری و قوری

در گذشته کتری و قوری تنوع زیادی نداشت، به همین دلیل این مدل‌ها جذابیت خاصی نداشتند. امروزه تحول چشمگیری در طراحی و تولید این وسایل آشپزخانه صورت گرفته است. برای این‌که بهترین مدل کتری قوری بازار را انتخاب کنید، در ابتدا بهتر است که نوع مورد نیاز و بودجه خود را تعیین نمایید. کتری و قوری برقی نوعی از کتری و قوری است که با برق کار می‌کند و نیازی به گاز ندارد.کتری قوری‌های برقی برای افرادی مناسب است که در کوتاه‌ترین زمان نیاز به آب جوش دارند. برخی از این نوع وسایل در کمتر از 5 دقیقه آب را به جوش آورده و پس از آن به طور خودکار خاموش می‌شوند.

 

کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک

کتری و قوری برقی مانند کتری‌های روگازی طراحی‌های فانتزی و متنوعی ندارند، اما این مدل‌ها بسیار کاربردی هستند کتری‌های برقی معمولا جنس شیشه، پلاستیک، استیل و پیرکس دارند.  قوری‌ها نیز استیل یا شیشه هستند. جنس کتری و قوری روی طعم آب جوش تاثیر می‌گذارند. در کتری قوری‌های برقی ظرفیت کتری به طور معمول 7.1 لیتر و گنجایش قوری بین 0.8 الی 2 لیتر است. شما باید متناسب با تعداد اعضای خانواده خود گنجایش مورد نیاز خود را تعیین کنید. کتری قوری‌های روگازی قدمت بیشتری از مدل‌های برقی دارند و در آشپزخانه‌های سنتی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

این نوع کتری ها نیز آب را دیرتر جوش می‌آورند و نسبتا ارزان‌تر هستند. البته طعم چای آماده شده در این نوع کتری قوری دلچسب‌تر از نوع برقی است. کتری‌های روگازی بدنه‌ای از جنس لعابی، پیرکس، شیشه‌ای، استیل و چدن دارند وقوری این لوازم آشپزخانه نیز استیل، شیشه و چینی است. ظرفیت استاندارد در کتری قوری روگازی از 2 الی 6 لیتر متغیر است. قوری این محصول نیز گنجایشی بین 0.7 تا 2 لیتر دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت چشمگیر جدیدترین کتری و قوری ایرانی و ترک را مشاهده کنید و بخرید. کالای آشپزخانه چشمگیر ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین کتری و قوری ایرانی است.

 

کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک

مدل های کتری قوری ایرانی

بسیاری از افراد تمایل به خرید لوازم خانگی از بهترین مارک‌های ایرانی دارند، از جمله مطرح‌ترین مارک کتری و قوری ایرانی می‌توان به برندهای قیطاسی، آپولون، مرادی، پارس استیل، پرهام اشاره کرد. البته برندهای ایرانی دیگری نیز وجود دارند که انواع کتری قوری جدید ایرانی را تولید می‌کنند. بنابراین دست شما برای انتخاب کتری قوری مناسب بر اساس سلیقه و نیازتان باز است.

 

شما می‌توانید این محصول زیبا، کاربردی و باکیفیت را از لوازم آشپزخانه چشمگیر با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. در این فروشگاه اینترنتی انواع مدل‌های کتری قوری از برندهای ایرانی و غیر ایرانی ارائه شده است. کارشناسان ما ضمن ارائه توضیحات و تصاویر کامل از هر محصول به شما در انتخاب درست و مناسب یاری می‌رسانند.

 

کتری و قوری | خرید جدیدترین مدل های کتری قوری ایرانی و ترک

مدل های کتری قوری ترک

برندهای متنوعی در زمینه تولید کتری قوری‌های برقی و روگازی فعالیت دارند که در این میان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کرکماز( Korkmaz)

راسل( Rasel)

فونیکس( Phoenix)

یونیک(Unique)

 

برند یونیک یکی از شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه است که محصولات خود را به بیش از 120 کشور جهان صادر می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت چشمگیر جدیدترین مدل‌های کتری قوری یونیک را مشاهده کنید و مدل مدنظر خود را بخرید. فروشگاه چشمگیر با ارائه بهترین و جدیدترین مدل های قوری و کتری جوابگوی هر سلیقه ای است. کتری و قوری با برند اصل و مرغوب را ازکالای آشپزخانه چشمگیر بخرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو