دانلود بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE برای کامپیوتر

دانلود بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

71

1401/7/20

12:36


5/5 - (1 امتیاز)

در بازی SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE می‌توانید کاراکترهایی را در سراسر جهان بزرگ آن ببینید که در یک نبرد اکشن و نقش آفرینی کاملا جدید قرار دارند. اتحادی برای اصلاح دنیای دروغین شکل می‌گیرد که شما نقش اساسی را در این رابطه خواهید داشت. جهانی با تصاویر خیره کننده می‌بینیم که با انیمیشن‌های پویا همراه شده است. مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌های ناب را هم می‌بینیم که بسیاری از دشمنان خود را باید با آن له کنید. می‌توانید از سلاح‌های جنگی متعدد استفاده کرده و در میدان نبرد، با انیمیشن‌های پویا همراه شوید. پدیده‌های عجیبی را هم می‌بینیم که با عنوان Breaks شناخته می‌شوند. لحظات افسانه‌ای تاریخ گاندام را می‌توانید تجربه کنید.

SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE PC-ElAmigos | FitGirl Repack

آپدیت بازی Update v1.20-ElAmigos اضافه شد

دانلود-بازی-SD-GUNDAM-BATTLE-ALLIANCE

می‌توانید کاستوم‌های بیشتری در جهان بازی پیدا کرده و حتی نبرد با چندین نفر را نیز تجربه کنید. در حالت چندنفره، می‌توانید در طول بازی با حداکثر ۲ بازیکن دیگر در یک تیم ۳ نفره بازی کنید. این تجربه اکشن و نقش آفرینی بوده و با دوستان خود می‌توانید از این بازی لذت ببرید. با دوستان خود می‌توانید وارد ماموریت‌های چند نفره شده و از آن لذت ببرید. بازی گرافیک و موسیقی ساده‌ای هم دارد و بعد از چند بازی بزرگ AAA می‌توانید یک تجربه خاص و متفاوت داشته باشید. یک اتحاد بزرگ در حال شکل گیری است و می‌توانید پایلوت‌هایی هم برای کنترل اسکادران‌های خود داشته باشید.

info

SD Gundam Battle Alliance is a multiplayer Gundam action RPG where you can smash foes solo or with friends in thrilling mechanized combat. Acquire new mobile suits, power them up, and take them into battle in various missions!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i3-6300 or AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 or Radeon RX 480

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-10600K

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce RTX 2080, 8 GB

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو