دانلود بازی Fire Commander v1.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Fire Commander v1.1 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

36

1401/7/20

17:26


اولین رای باشید!

در بازی Fire Commander می‌توانید سرپرستی گروهی از آتش نشانان و مدیریت یک ایستگاه آتش نشانی را به دست بگیرید. مواجهه با آتش و تصمیم گیری‌هایی که می‌تواند زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار دهد، جزو وظایف شما است. اکنون این شانس را دارید که همه این کارها را در بازی تجربه کنید. بسیاری از چهره‌های آتش نشان در بازی حضور دارند. از خاموش کردن آتش گرفته تا نجات مردم و تجهیزات ارزشمند را می‌توانید داشته باشید. محیط‌ها و خطرات مختلفی در انتظار شما است و از جمله آن‌ها می‌توانیم به به کنترل مردمی اشاره کنیم که در مهلکه حضور دارند و نمی‌گذارند شما کارتان را انجام دهید.

Fire Commander v1.1 PC-Razor1911 | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Fire-Commander

در استفاده از وسایل و ابزارهای مختلف باید تخصص داشته باشید و از ابزارهای کلاس آزاد استفاده کنید. می‌توانید از یک سری ترکیب‌های خلاقانه هم استفاده کنید. هر کدام از این ترکیب‌ها می‌توانند راه‌های متعددی برای مقابله با هر موقعیتی در اختیار شما قرار دهند. در عمل، می‌توانید از عواملی مانند پس زمینه، دود، یا مواد با دمای احتراق مختلف را هم در نظر داشته باشید. باید برای رفاه خدمه خود تلاش کنید و موفقیت در ماموریت‌ها به تصمیم شما بستگی خواهد داشت. باید پشت سر مردم خود باایستید، قرار دادن زندگی خود در کنار هم می‌تواند پیوندهای محکمی بین شما و خدمه ایجاد کند. این تیم در نهایت خانواده شما خواهد شد.

info

See what it means to face the fire. Command a firefighting unit in an exciting tactical RTS. Save lives, manage your water supplies and care for your team in 30+ missions. Be a real hero!

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه Razor1911:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Fire Commander v1.1Razor1911 (GOG):

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

—————-

دانلود فیت گرل Fire Commander v1.0-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو