عکس های جدید مجید افشاری و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید مجید افشاری و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

56

1401/7/23

09:57


مجید افشاری کمدین جوان و پر انرژی متولد ماه آذر سال ۱۳۵۸ می باشد، او در تهران متولد شده است، و دوران نوجوانی و جوانی خود را نیز در تهران گذرانده است. مجید افشاری فوق لیسانس مکانیک گرایش سیالات دارد.

نمکستان : مجید افشاری کمدین جوان و پر انرژی متولد ماه آذر سال ۱۳۵۸ می باشد، او در تهران متولد شده است، و دوران نوجوانی و جوانی خود را نیز در تهران گذرانده است. مجید افشاری فوق لیسانس مکانیک گرایش سیالات دارد، امروزه او را به عنوان مجری می شناسند و او توانست با برنامه خنداننده شو که کاری از رامبد جوان در برنامه تلویزیونی خندوانه در شبکه نسیم است، شناخته شود و بتواند به عنوان کمدین و مجری در رسانه فعالیت کند. سال های زیادی است که پدر او، حاج حسن فتحی، فوت کرده است.

مجید افشاری

ورود به برنامه تلویزیونی خندوانه :

مجید افشاری یک جوان شاداب و توانا است او دارای ذوق هنری و مهارت های داستان نویسی فوق العاده ای است که با حضور در برنامه تلویزیونی خندوانه در شبکه نسیم توانسته تا حدودی استعداد های خود را به همگان نشان دهد.

در برنامه خندوانه با شروع خنداننده شود افراد زیادی داوطلب حضور در این برنامه کمدی شدند و در ابتدا یک ویدیو برای پذیرش به خندوانه ارسال کردند و مجید افشاری با فرستادن ویدیو توانست در انتخابات مقدماتی این برنامه قبول شود و در این برنامه شرکت کند.

در برنامه خنداننده شو رای مردم بسیار اهمیت داشت و مجید افشاری بعد از هر بار اجرا می توانست تعداد رای بالایی را بدست بیاورد و اصولا بیشترین رای را همیشه کسب می نمود، او در نمایش ها خود داستان های کمدی و طنز را با نویسندگی و ایده پردازی خود انجام می داد و به عنوان یک نویسنده بسیار توانمند است و خیلی متن کمدی درخشانی را در هر دفعه از اجرا به عمل می آورد و همواره از طرف مردم مورد توجه قرار می گرفت.

مجید افشاری در برنامه خنداننده شو با کسب آرای بسیار زیادی توانست مقام دوم را کسب کند.

شرکت و حضور در برنامه خنداننده شو نقش بسیار مهمی در معروفیت و شناخته شدن این جوان هنرمند به هموطنان عزیز داشته است تا جایی که او بعد از شرکت در این برنامه توانسته است طرفداران زیادی داشته باشد و در برنامه های تلویزیونی به عنوان یک مجری توانمند مشغول به کار شود.

مجید افشاری

مجید افشاری و همسرش :

او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

علاقه او به ورزش :

او در بازه زمانی علاقه زیادی به ورزش به خصوص فوتبال داشته است، تا جایی که در سنین نوجوانی به این ورزش می پرداخت، اما به علت بیماری ریوی نتوانست به انجام این ورزش ادامه دهد، به همین خاطر بعد از مدتی فوتبال را کنار گذاشته است.

فعالیت مجید افشاری در زمینه خبرنگاری :

مجید افشاری جوانی بسیار مستعد و کوشا است، او در زمینه های زیادی تجربه کسب کرده است و از جمله می توان به فعالیت او در باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد، او در این حرفه فعالیت هایی داشته و تعدادی گزارشات تلویزیونی با موضوعات مختلفی را برای تلویزیون تهیه کرده است و این فعالیت ها به افزایش تجربه وی در این حیطه کمک شایانی کرده است.

مجید افشاری

ورود او به عرصه مجری گری :

بعد از کسب موفقیت در برنامه خندوانه، او توانست استعداد های خود را نشان دهد و درسال ۹۷ با وجود بی تجربگی و نداشتن هیچ گونه سابقه ای در مجری گری، وارد این عرصه شود و بسیار خوش بدرخشد تا جایی که این اتفاق و پیشرفت او باعث انتقاد از سوی بعضی از افراد شد، زیرا او تاکنون به عنوان مجری در تلویزیون فعالیت نداشته بود.

اولین بار در برنامه ایرانیوم، به عنوان مجری حضور پیدا کرد و نشان داد که توانایی اجرا در تلویزیون را به عنوان مجری دارد و در این کار بسیار مستعد است.

بیوگرافی و عکس های محید افشاری

حضور او در شبکه آی فیلم :

با توجه به توانایی او در زمینه مجری گری توانست در شبکه آی فیلم در برنامه ویژه ای که به حواشی هنرمندان می پردازد حضور به عمل آورد و به تجربیات خود اضافه کند.

فعالیت او در زمینه بازیگری :

همواره یکی از خواسته های او، بازی کردن در فیلم سینمایی بوده است و او توانست بعد از مدتی به این خواسته برسد و با بازی در فیلم سینمایی بازیوو به کارگردانی امیرحسین قهرایی به معروفیت خود اضافه کند.

در فیلم بازیوو بازیگر سرشناس و معروفی مثل لیندا کیانی، پژمان بازغی و سحر زکریا حضور داشتند که حضور مجید افشاری در فیلم بازیوو در کنار این بازیگران معروف یک تجربه دلنشینی را برای او به ارمغان آورد.

رامبد جوان و مجید افشاری در برنامه خندوانه

رامبد جوان و مجید افشاری در برنامه خندوانه

بیوگرافی و عکس های محید افشاری

بیوگرافی و عکس های محید افشاری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو