راهنمای خرید لباس زنانه و بچگانه در پاییز 2023

منبع: ساعد نیوز

32

1401/7/25

21:01


ساعدنیوز: همیشه ایده خوبی است که با شروع فصل جدید برای تغییر کمد خود اقدام کنید. با تغییر فصل و عوض شدن آب‌وهوا نیاز هست تا با لباس‌های ترند سال جدید آشنا شوید و از آن‌ها در استایل خود استفاده کنید. اگر به استایل جدید نیاز دارید، ما در این نوشتار قصد داریم چند مدل جدید از پوشاک ترند زنانه و بچگانه را معرفی کنیم.

راهنمای خرید لباس زنانه و بچگانه در پاییز 2023

خرید پالتو زنانه

می توان گفت پالتو ها یکی از لباس های مد امروزی هستند و تعداد زیادی از خانم ها از آن استفاده می کنند. پالتو زنانه علاوه بر اینکه باعث گرم نگه داشتن شما در فصل سرد سال می شود، جذابیت زیادی هم به ظاهر شما می بخشد. با وجود تعداد زیاد پالتو موجود در بازار و صنعت مد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب کنید کدام پالتو زنانه برای شما مناسب است. در ادامه چند مدل ترند برای خرید پالتو زنانه مناسب مطرح می کنیم.

پالتو چرم زنانه

پالتو چرم برای تمام مواقعی که می خواهید لباسی شیک بپوشید، برای لباس های غیررسمی یا مهمانی ها مناسب است. برای خرید پالتو زنانه حتماً یک مدل چرم را در اولویت قرار دهید. پالتو چرم با انواع لباس های دیگر ست می شود. برای استایل روزمره، می توان آن را با یک تیشرت کلاسیک سفید و شلوار جین آبی و بوت، یا با یک تاپ و بوت پاشنه دار ست کرد. به جز رنگ مشکی، رنگ قهوه ای، قرمز و خاکستری از دیگر گزینه های شیک در مورد کت چرم هستند.

بارانی زنانه

وقتی در مورد لباس کلاسیک صحبت می کنیم که هر خانمی باید داشته باشد، یک کت ترنچ در صدر این لیست قرار می گیرد. این لباس شما را در یک عصر پاییزی و یا در یک صبح زمستانی گرم نگه می دارد. اکثر بارانی ها ضد آب هستند و شما را از خیس شدن ایمن نگه می دارند. می توانید آن را روی پلیور ها و سایر لباس های زمستانی بپوشید و آن را با هر چیزی ست کنید تا ظاهر خود را زیباتر کنید. برای خرید پالتو زنانه به جز رنگ شتری، رنگ نارنجی، قرمز و زرد از انتخاب های جذاب برای بارانی زنانه هستند.

پالتو زنانه پشمی کلاسیک

این مدل پالتو بلند، باکلاس، شیک و همیشه به اندازه کافی ضخیم است، تا از شما در برابر سرما محافظت کند. این مدل یکی از زیباترین لباس هایی است که یک زن می تواند داشته باشد. برای خرید پالتو زنانه حتماً این مدل را در اولویت قرار دهید؛ زیرا هیچ وقت از مد نمی افتد. می توانید آن را با یک روسری پشمی شیک و چکمه های بلند ست کنید. رنگ های مشکی و شتری این پالتو همیشه ترند هستند.

خرید مانتو زنانه

برای خرید مانتو زنانه باید انواع مدل مانتو را بشناسید و باتوجه به سلیقه و مدل اندام خود دست به انتخاب بزنید. در فصل پاییز مانتو زنانه برای پیاده روی، استایل روزمره و بعضی موقعیت های رسمی انتخاب مناسبی است. در ادامه برای خرید مانتو زنانه، چند مدل مناسب پاییز معرفی می کنیم.

تصویر

مانتو کبریتی

مانتو کبریتی خط های عمودی دارد، جنس آن لطیف است و از گرمای مناسبی برخوردار است. رنگ های سبز، خردلی و سورمه ای آن بسیار محبوب هستند. این مدل پارچه به دلیل گرم بودن برای فصل پاییز مناسب است. مدل اسپورت آن بهترین گزینه برای خرید مانتو زنانه پاییزه است.

مانتو کتی

مانتو کتی یا همان بلیزر در سال های اخیر طرف داران بسیاری پیدا کرده است. از این مدل مانتو برای هر فصلی مدل های جذابی در بازار موجود است. برای خرید مانتو زنانه کتی در فصل پاییز، باید به دنبال پارچه ای ضخیم و گرم باشید. اگر به دنبال استایل اسپورت راحت برای پاییز هستید، مانتو های کتی انتخابی مناسب برای شما هستند. مانتو کتی با شلوار مام استایل و نیم بوت ترکیب جذابی برای پاییز است.

خرید بوت زنانه

با شروع فصل پاییز خرید بوت زنانه برای خانم ها در اولویت قرار می گیرد. بوت و نیم بوت زنانه را از ابتدای پاییز تا اوایل بهار می توانید در استایل خود استفاده کنید. این مدل کفش انواع مختلفی دارد؛ اما جنس چرم و جیر از بهترین مدل های آن هستند. بوت ها با انواع شلوار جین یا پارچه ای ست می شوند. شما می توانید ترکیب شلوار جین راسته به همراه پالتو و نیم بوت چرم را برای استایل پاییزه یا زمستانی خود استفاده کنید.

خرید کفش بچه گانه

خرید کفش بچه گانه از اهمیت بالایی برخوردار است. پاهای کودکان آسیب پذیر و نرم است. از سنین پایین، بیشتر قسمت پا از غضروف نرم تشکیل شده است. در بدترین حالت، کفشی که خیلی تنگ است، پای نرم را به هم چسبانده و از رشد سالم آناتومی پا جلوگیری می کند. مهم ترین وظیفه کفش محافظت از پا در برابر محیط های خشن، اشیا خارجی و شرایط آب وهوایی است. مهم است که یک جفت کفش انتخاب کنید که آب وهوای داخلی سالمی را برای پاها فراهم کند و به پوست اجازه تنفس بدهد. در ادامه چند مدل برای خرید کفش بچه گانه معرفی می کنیم.

تصویر

بوت بچه گانه

انواع مختلفی از بوت ها برای بچه ها طراحی شده اند. بوت بچه گانه مانند نسخه های بزرگسال، برای گرم کردن و محافظت از پای کودکان شما طراحی شده اند. برای خرید کفش بچه گانه به دنبال بوت های گرم باشید. بوت هایی را تهیه کنید که در برابر سرما عایق باشند. کفشی تهیه کنید که بند یا سگک زیادی نداشته باشد و پوشیدن یا درآوردن آن راحت باشد. همچنین توجه داشته باشید کفش انتخابی شما ضد آب باشد تا پای کودک شما اذیت نشود.

کفش کتانی بچه گانه

شما می توانید در همه فصل ها از کفش کتانی بچه گانه استفاده کنید. برای خرید کفش بچه گانه به طورکلی باید راحتی را در اولویت قرار دهید. برای خرید کفش بادوام، از مدل های چرمی یا پارچه ای انتخاب کنید. هرچه پارچه کفش و زیره آن ضخیم تر باشد، احتمال دوام کفش بیشتر است. کفش کتانی همچنین برای مدرسه، هنگام بازی در پارک و فصل های پاییز و زمستان انتخاب مناسبی است.

چکمه پلاستیکی بچه گانه

یک جفت چکمه پلاستیکی کلاسیک بچه گانه را نباید در کمد کفش ها از دست بدهید. این مدل کفش های رنگارنگ، انعطاف پذیر و فوق سبک هستند و ضد آب ساخته شدند. همچنین تمیزکردن آن بسیار آسان است. شما می توانید این مدل را برای خرید کفش بچه گانه پاییزی در اولویت قرار دهید؛ زیرا در هوای ابری بارانی پاییز بسیار کاربردی است.

خرید پالتو بچه گانه

انواع مختلفی از پالتو بچه گانه در بازار موجود است. برای خرید پالتو باید توجه داشته باشید که آن برای کودک شما گرم و راحت باشد و درعین حال سبک باشد تا کودک بتواند به راحتی حرکت کند. همچنین می توانید یک سایز بزرگ تر از سایز اصلی کودک خود خرید کنید تا برای سال آینده هم بتوانید از آن استفاده کنید. پارچه های فوتر، پشمی، چرم و بارانی بهترین آیتم ها برای پالتو بچه گانه هستند.

سخن پایانی

در مقاله بالا چند مدل از پوشاک مناسب برای فصل پاییز و زمستان را معرفی کردیم. همچنین نکاتی را برای راهنمای خرید آن ها مطرح کردیم. شما عزیزان می توانید برای خرید پوشاک زنانه و بچه گانه از معتبر ترین برند ها به فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو