دانلود بازی The Darkest Tales برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی The Darkest Tales برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

42

1401/7/27

00:40


اولین رای باشید!

در بازی The Darkest Tales خرس عروسکی را می‌بینیم که تدی نام داشته و در این ماجراجویی غم انگیز و شوم قرار است که صاحبش آلیشیا را از قلمرو رویاها و فانتزی‌های تحریف شده دوران کودکی نجات دهد. اگر اسباب بازی فراموش شده و غبار آلود وی نباشد، چه کسی می‌تواند برای زندگی دختری که اکنون بزرگ شده است، مبارزه کند. تاریک ترین داستان‌ها یک ماجراجویی پیچیده و قانع کننده را ایجاد کرده‌‌اند. این بازی پر از شخصیت‌های آشنا و مناظر افسانه‌ای است. شما در طول سفر خود باید بیش از یک بار با سوالات دشوار زندگی خود مواجه شوید. خوشبختانه، با شخصیت‌هایی دیدار خواهید کرد که دوران کودکی شما با آن‌ها عجین بوده است.

The Darkest Tales PC-Razor1911 | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Darkest-Tales

حال این دیدار مجدد ممکن است که تماما با شادی مواجه نباشد. مردان شیرینی زنجفیلی به دنبال خون هستند و به نظر می‌رسد که زیبای خفته هم چند قرن از خواب خود عقب مانده است و پری دریایی کوچولو هم بیشتر شبیه یک جادوگر دریایی است تا اینکه یک کودک بی گناه باشد. همان‌طور که مشخص است، قهرمان ما می‌تواند از همه تجارت‌ها سهمی دشته باشد. او از کمان و سلاح‌های متنوعی در بازی استفاده کرده و سعی می‌کند که با تیرهای قدرتمند و قلاب‌های متنوع دست و پنجه نرم کند. همه چیز در مورد نیروهای شر و خیر است که شما باید بین آن‌ها تفاوت‌ها را پیدا کنید.

info

Join a stuffed bear named Teddy on this gloomy and sinister adventure to rescue his owner, Alicia, from the realm of dreams and distorted childhood fantasies. Who else will fight for the life of the girl, now grown-up, if not her long-forgotten and dusty toy?

The Darkest Tales is a complex and compelling adventure, full of familiar characters and fairytale landscapes. Over the course of the journey, you’ll have to come face-to-face with the difficult questions of life more than once.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 11 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه Razor1911:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Darkest Tales-Razor1911 (GOG):

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

——————–

دانلود فیت گرل The Darkest Tales-FitGirl Repack:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو