دانلود بازی Miraculous Rise of the Sphinx برای کامپیوتر

دانلود بازی Miraculous Rise of the Sphinx برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

39

1401/8/14

22:23


اولین رای باشید!

بازی Miraculous Rise of the Sphinx در شهر پاریس جریان دارد. این شهر به یک قهرمان نیاز دارد و بار دیگر، شهر چراغ‌ها با یک تهدید جدید روبرو شده است. تهدید کننده‌‌ترین هیولای احساساتی که تاکنون ساخته شده است، اکنون در شرف کنترل کامل شهر است و همان‌طور که شخصیت‌های لیدی باگ و گربه نوآر ابرقهرمانی مشهور جهانی را به عهده گرفته‌اند، باید نقشه شیطانی را که شرور بزرگ یعنی هاوک موث طراحی کرده است را شناسایی کرده و آن را نابود کنید. باید خودتان را در جهان بازی غرق کرده و با شروع بزرگ‌ترین سفر خود، قدرت‌های فوق‌العاده‌تان را ارتقا دهید. کنترل لیدی باگ و Cat Noir را به‌دست گرفته و کلکسیون خود را تکمیل کنید.

Miraculous Rise of the Sphinx PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-Miraculous-Rise-of-the-Sphinx

یک ماجراجویی حماسی داریم که با در دست گرفتن کنترل قهرمان مورد علاقه همه دنبال می‌شود. باید هیجان کار گروهی را تجربه کرده و با شرورها مبارزه کنید. آکوماها را می‌توانید در یک نبرد گروهی نابود کرده و به سراغ تبهکاران دیگر بروید. خیابان‌های پاریس را کشف کرده و نقش مارینت را داشته باشید. داستان پشت لیدی باگ و گربه نوآور آلتر ایگنور را کشف کرده و از ابزارهای جانبی هر کدام از این شخصیت‌ها استفاده کنید. از فروشگاه بازی هم می‌توانید یک سری آثار خاص را خریداری کرده و گنجینه‌های فراوانی را کسب کنید. می‌توانید به ارتقا ابزارها پرداخته و قفل حرکات جدید خود را هم باز کنید.

info

Be Strong…Be Brave…Be Miraculous!

Paris needs a hero! Once again, the city of lights is in trouble as it faces a new menace—the most threatening sentimonster ever created is about to take control! As you take on the personas of the globally renowned superheroez Ladybug and Cat Noir, you’ll need to unveil the diabolical plan hatched by archvillain Hawk Moth—and squash it! Immerse yourself into the magical world of Miraculous and level up your superpowers as you embark on your biggest journey yet!

Take control of Ladybug and Cat Noir, jump and collect macaroons and other collectibles as you platform through the Paris rooftops, battle evilized bad guys and take on bosses as you uncover the sinister plot of the archvillain Hawk Moth.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 Bit

Processor: 4 Cores 2.5+ GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVidia GTX 960 M

DirectX: Version 12

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64 Bit

Processor: 4 Cores 2.5+ GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVidia RTX 1060 M

DirectX: Version 12

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Miraculous Rise of the Sphinx برای کامپیوتر

لینک دانلود

دانلود بازی Miraculous: Rise of the Sphinx-FitGirl Repack:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم

——————-

دانلود بازی Miraculous: Rise of the Sphinx-GOLDBERG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو