دانلود بازی Potionomics برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

دانلود بازی Potionomics برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos


منبع: دانلود ها

49

1401/8/2

20:01


اولین رای باشید!

داستان بازی Potionomics از جایی شروع می‌شود که پس از مرگ عموی‌تان، یک جادوگر به نام سیلویا وارد شده و خود را در نقش صاحب معجون‌ها جا می‌زند. این وظیفه شما است که میراث عموی خود را حفظ کرده و مغازه معجون‌ها را همچنان سرپا نگه دارید. خوشبختانه شما مجبور نیستید که تنها باشید و می‌توانید از کمک یک سری از دوستان خود هم استفاده کرده و مهارت‌های مذاکره هم داشته باشید. از رقبای خود درس گرفته و ببینید که چگونه می‌توانید مغازه را به مقصد شماره یک معجون‌ها در سرزمین RAFTA تبدیل کنید. این مورد نیازمند تسلطی است که شما باید کم کم در جهان بازی کسب کنید و جلو بروید.

Potionomics PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Potionomics

بازی Potionomics ویژگی‌های جالبی به همراه دارد و باید چرخ و ساز و کار معامله را یاد بگیرید. می‌توانید مذاکرات پر تنش را ادامه داده و با انتخاب صحیح کارت‌ها، استرس سیلویا را با سهولت مدیریت کنید. دوست‌هایی پیدا خواهید کرد که هر کدام ماجراجویی متعددی پیش روی شما می‌گذارند. می‌توانید به سراغ سایر مغازه داران این سرزمین رفته و تاکتیک‌های آن‌ها را یاد بگیرید. می‌توانید حتی مذاکرات پیشرفته‌تری هم با آن‌ها داشته باشید. باید دستورالعمل‌هایی برای موفقیت داشته و بتوانید بهترین مواد تشکیل دهنده معجون‌ها را یاد بگیرید تا گزینه‌های جدیدی را برای مشتریان خود هم داشته باشید.

info

After the untimely death of her uncle, a penniless witch named Sylvia finds herself thrust into the role of potion proprietor. It’s all up to her to carry on her uncle’s legacy and keep his potion shop afloat. Thankfully, she won’t have to go it alone. With help from some new friends, Sylvia must hone her negotiation skills, outsell her craftiest competitors, and make her shop THE number-one potion destination in Rafta. It’s all about mastering the finer points of Potionomics!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 650 Ti or AMD HD 7850

Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Quad Core Processor

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 6GB or Radeon RX 470

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Potionomics برای کامپیوتر – نسخه ElAmigos

لینک دانلود

دانلود بازی Potionomics-ElAmigos:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

——————-

دانلود فیت گرل Potionomics-FitGirl Repack:

دانلود به صورت تک پارت با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو