عکس های جدید قاسم زارع و همسرش + بیوگرافی

عکس های جدید قاسم زارع و همسرش + بیوگرافی


منبع: نمکستان

49

1401/7/27

10:40


قاسم زارع متولد ۱ فروردین ۱۳۳۶ است. او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. قاسم زارع در جنوب شهر همدان به دنیا آمده است.

نمکستان : قاسم زارع متولد ۱ فروردین ۱۳۳۶ است. او بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. قاسم زارع در جنوب شهر همدان به دنیا آمده است. فارغ التحصیل آموزش تئاتر می باشد و قبل از انقلاب کارش را با تئاتر شروع کرد و بعد وارد عرصه و ژانر دفاع مقدس شد و پس از آن به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون به فعالیت پرداخت.

قاسم زارع در محلی نزدیک به قبرستان سکونت داشت. می گفت زمانی که پنجشنبه ها پرده خوان ها به قبرستان می آمدند و برای مردم نمایش انجام میدادند، با دیدن نمایش آنها احساس کردم که به بازیگری علاقه دارم.

قاسم زارع


ازدواج قاسم زارع :

قاسم زارع قبل از جنگ تحمیلی ازدواج کرد و زمانی که وارد جبهه شد یک پسر سه ساله داشت.

سابقه ی فعالیت قاسم زارع :

قاسم در سال های آخر دبیرستان یعنی در سال ۱۳۵۱ به اداره فرهنگ و هنر همدان رفت و در آنجا بازیگری تئاتر را یاد گرفت و بعد از آن به سربازی رفت. زمانی که خدمت سربازی قاسم زارع تمام شد و برگشت تا کار بازیگری تئاتر را انجام بدهد با این صحنه مواجه شد که تمام مردم علیه دولت محمدرضا پهلوی تظاهرات میکنند و نمیشود کار تئاتر کرد. بعد از انقلاب به تهران مهاجرت کرد. قاسم از سال ۱۳۶۴ با بازی در سریال آینه به جلوی دوربین رفت و پس از آن در فیلم سینمایی صنوبرهای سوزان ایفای نقش کرد که اولین تجربه ی قاسم برای ورود به سینما بود.

قاسم زارع

قاسم زارع در سال ۷۳ در فیلم آژانس شیشه‌ای بازی کرد که همین فیلم باعث شهرت و محبوبیت او شد. او توانست دوباره با بازی درخشان خود در فیلم اخراجی ها در سال ۱۳۸۵مهارت های بازیگری خود را به بینندگان و کارگردان ها نشان دهد.
زارع جزء بازیگرانی است که به جنگ تحمیلی رفته ولی مجروح نشده است. او در ۱۲ فیلم درباره دفاع مقدس ایفای نقش کرده است، یعنی به نوعی او رکورد دار بازی در این عرصه است. او میگوید من جز بازیگری شغل دیگری ندارم. وقتی وارد عرصه بازیگری شدم، جوان بودم و زمانی که اساتید به ما میگفتند که بازیگری حرفه و شغل دوم شما باشد، من حرفشان را گوش ندادم اما اکنون میفهمم که نمیتوان روی بازیگری حساب کرد.

قاسم زارع


آثار قاسم زارع :

قاسم زارع هم بازیگر سینما و هم تلویزیون می باشد. او در فیلم های سینمایی مانند اخراجی های ۳، سگ های پوشالی، فرزند خاک، نفوذی و پنالتی…. ایفای نقش کرده است. از فیلم‌های تلویزیونی او میتوان به فتانه، قرارگاه مسکونی، یادآوری، بوی باران و صفحه ۱۱۳ اشاره کرد. قاسم بازیگر توانا و با تجربه‌ای است و می توان او را به عنوان بازیگر پیشکسوت ایران دانست.

بیوگرافی قاسم زارع

بیوگرافی و عکس های جدید قاسم زارع

بیوگرافی قاسم زارع

بیوگرافی و عکس های جدید قاسم زارع

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو