ترکیبی اعجاب‌ انگیز برای رویش مجدد مو

ترکیبی اعجاب‌ انگیز برای رویش مجدد مو


132

1398/5/2

14:44


استرس، آلودگی هوا، تغذیه نامناسب و عوامل دیگر موجب شده که بسیاری افراد با مشکل ریزش مو مواجه شوند. همه به دنبال راهی برای درمان این مشکل هستند. انواع شامپوها و داروهای شیمیایی را امتحان می‌کنند. غافل از این که درمان بسیاری از مشکلات، بازگشت به طبیعت است.

ترکیبی اعجاب‌ انگیز برای رویش مجدد مو

به گزارش بهداشت نیوز در ادامه یکی از درمان‌های طبیعی، یعنی روغن رویش مجدد مو معرفی می‌شود.

آیا رویش مجدد مو ممکن است؟

قبل از استفاده از روغن رویش مجدد مو و بررسی انواع آن، باید دید اساسا رشد مجدد مو ممکن است یا خیر. یعنی پس از این که موها دچار ریزش شدند آیا امکان رویش دوباره آن‌ها وجود دارد؟ پاسخ این است که این مسئله به علت ریزش مو بستگی دارد. مثلا اگر علت ریزش مو ارثی و ژنتیکی باشد، امکان رشد مجدد مو کم خواهد بود. اگر ریزش مو در اثر استرس، رژیم غذایی نامناسب یا تغییرات هورمونی اتفاق افتاده باشد، امکان رویش مجدد بیشتر می‌شود.

درمان‌های مختلفی برای ریزش مو وجود دارد: داروهای تقویتی خوراکی، شامپوهای تقویتی، محلول ماینوکسیدیل، جراحی ، پیوند مو و ... . تبلیغات بسیاری هم در مورد این درمان‌ها می‌شود. متاسفانه بسیاری افراد به محض این که با ریزش مو مواجه می‌شوند به سراغ این درمان‌های تبلیغ شده می‌روند و انواع و اقسام داروها و محلول‌ها را استفاده می‌کنند.

همان طور که گفته شد، درمان بسیاری از مشکلات در طبیعت وجود دارد و لازم نیست به داروهای شیمیایی متوسل شد. یکی از این درمان‌های طبیعی، روغن رویش مجدد مو است.

برای رشد مجدد مو و افزایش ضخامت مو چه کار باید کرد؟

قبل از هر چیز باید سبک زندگی خود را اصلاح کرد. اگر زندگی پراسترس یا عادات غذایی بدی وجود دارد، آن‌ها را باید تغییر داد. اگر تحرک شخص کم است، باید ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجاند و اگر سیگار می‌کشد حتما باید برای ترک اقدام کند. همچنین باید بررسی کرد که مشکلات پزشکی و هورمونی در مسئله ریزش مو دخیل نباشند.

در مرحله بعد به سراغ روغن رویش مجدد مو و روغن افزایش ضخامت مو باید رفت. طب سنتی روش‌های مختلفی برای حل مشکل ریزش مو ارائه می‌دهد که یکی از مهمترین آن‌ها روغن‌درمانی یا روغن‌تراپی است. روغن‌های گیاهی بسیاری برای درمان مشکلات مو مطرح هستند که بعضی از آن‌ها در ادامه معرفی می‌شوند.

روغن ترکیبی گیاهی سوپرمیکس

یکی از بهترین موارد روغن رویش مجدد از ترکیب عصاره گیاهان مفید در این زمینه تهیه می‌شود. این روغن گیاهی تاکنون در درمان مشکلات مو استفاده شده است و تاثیر بسیار خوبی روی فولیکول‌های مو دارد.

روغن سوپرمیکس مو خواص ضد میکروب، ضد باکتری و قارچ دارد و مشکلات پوست سر، ازجمله شوره را درمان می‌کند. همین مشکلات ممکن است یکی از علت‌های ریزش مو باشند که پس از رفع آن‌ها، موها دوباره رشد خواهند کرد.

روغن ترکیبی گیاهی میکس مو

روغن گیاهی میکس مو یک نمونه درخشان از روغن رویش مجدد مو و درمان موهای آسیب دیده است. روغنی بسیار مغذی که رایحه دلپذیری هم دارد. روغن گیاهی میکس مو سرشار از اسیدهای چرب طبیعی است و فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند. همچنین، این روغن باعث نرم و درخشان شدن موها می‌شود.

خانم‌ها بیشتر از این روغن ها استفاده می‌کنند چون تمام آسیب دیدگی موهای آنها بر اثر رنگ‌شدگی و دکلره  کردن، درمان می‌‌کند و در کمترین زمان ممکن موهایی بسیار خوش حالت را ایجاد می‌کند.

خرید و استفاده از روغن‌های ترکیبی برای رویش مجدد مو

همان طور که گفته شد روغن‌های گیاهی بسیاری برای درمان مشکلات ریزش مو مفید هستند. اگر قرار باشد هر کدام از آن‌ها را به صورت جداگانه خریده و استفاده کرد، باید هزینه بسیار بالایی نیز پرداخت کرد. با این حال، راهی وجود دارد که به وسیله آن، می‌توان تا حدود زیادی از هزینه‌ها کاست و هم از خواص تعداد زیادی روغن مفید برخوردار شد. یکی از این راه‌ها خرید روغن گیاهی مو است. در این محصولات، تعداد بسیاری روغن گیاهی با هم ترکیب می‌شوند.

اگر حتی از مسئله هزینه نیز بگذرید، اگر قرار باشد هر روغن، به صورت جداگانه تهیه و استفاده شود زمان زیادی نیاز دارد و از طرفی باید مدتی را صرف پیدا کردن مفیدترین روغن‌ها نیز کرد و سپس یک فروشگاه معتبر یافت که روغن اصل و باکیفیت ارائه دهد. زمان استفاده و طول درمان هم طولانی‌تر خواهد شد. به جای این کارها، بهتر است یک روغن ترکیبی باکیفیت پیدا کرد. روغنی که ترکیبات آن را کارشناسان و متخصصان انتخاب و تایید کرده باشند. با خرید روغن‌های ترکیبی، به راحتی از خواص چندین گیاه مفید می‌توان برخوردار شد. ترکیبی بودن این روغن‌ها باعث تقویت خواص آن‌ها می‌شود. یعنی یک روغن رویش مجدد مو که مشکلات پوست سر را درمان می‌کند، چربی و PH آن را تنظیم می‌کند و موها را لطیف و براق می‌کند.

ترکیبی اعجاب‌ انگیز برای رویش مجدد مو

چگونه از روغن رویش مجدد مو استفاده کنیم؟

قبل از هر چیز باید توجه کرد که برای دریافت بهترین نتیجه، باید روغن رویش مجدد مو را به صورت مداوم استفاده کرد. معمولا اثرات این روغن‌ها بعد از یک ماه مصرف مرتب، خود را نشان می‌دهند.

میزان مصرف، با توجه به نوع روغن متفاوت خواهد بود. ممکن است لازم باشد در ابتدای دوره درمان، روغن را هر شب روی پوست سر ماساژ داد. می‌توان پس از ماساژ روغن با دست، پوست سر را با یک برس دندانه گرد هم ماساژ داد تا جریان خون افزایش یابد.

ترکیبی اعجاب‌ انگیز برای رویش مجدد مو

در طول درمان، ممکن است شخص ناچار شود موها را هر روز بشوید. به همین دلیل مهم است که از یک شامپوی بسیار ملایم استفاده شود. شامپو بچه یا شامپوهای گیاهی ملایم گزینه‌های مناسبی خواهند بود.

باید توجه داشت که طول مدت درمان برای افراد مختلف با مشکلات مختلف متفاوت همراه خواهد بود. پس باید یک روغن رویش مجدد مو مناسب تهیه کرد، آن را به صورت مداوم مصرف کرد و صبور بود.

ترکیبی اعجاب‌ انگیز برای رویش مجدد مو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو