عکس های جدید آرش عباسی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید آرش عباسی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

39

1401/8/2

17:41


آرش عباسی متولد ۱۴ دی ۱۳۶۵ در ملایر می باشد. او نویسنده و کارگردان ایرانی است. آرش فارغ التحصیل ادبیات نمایشی می باشد. او فوق لیسانس قواعد تئاتر را نیز از دانشگاه بولونیا ایتالیا دارد.

 نمکستان : آرش عباسی متولد ۱۴ دی ۱۳۶۵ در ملایر می باشد. او نویسنده و کارگردان ایرانی است. آرش فارغ التحصیل ادبیات نمایشی می باشد. او فوق لیسانس قواعد تئاتر را نیز از دانشگاه بولونیا ایتالیا دارد. ارش اکنون علاوه بر نویسندگی، بازیگری و کارگردانی نیز می کند.

آرش عباسی

 سابقه فعالیت آرش عباسی :

آرش به طور خیلی جدی در سن ۱۳ سالگی یعنی در سال ۱۳۶۹ به کار تئاتر پرداخت. او در دوران مدرسه در نمایش قاب خاطره ها ایفای نقش کرد. این اولین تجربه ی آرش بود. آرش در اولین تجربه ی خود توانست جایزه بهترین بازیگر مدارس شهرستان و استان ملایر را از آن خود کند. این شروع به طور کلی مسیر هنری آرش را  هموار کرد. او در سال ۱۳۷۰ با بازی در سریال سرشار از محبت وارد تلویزیون شد. این اولین بازی آرش در تلویزیون محسوب می شود. او در سن ۱۵ سالگی در سال ۱۳۷۱ یک گروه نمایشی به نام موج را به وجود آورد و سپس توسط آن گروه نمایش هایی با نام بچه تابستان و راه بی راه را کارگردانی کرد.

بیوگرافی و عکس های جدید آرش عباسی

در سال ۷۸ وارد عرصه ی نویسندگی شد. او می گوید هیچ وقت به نوشتن جدی فکر نمیکردم و فقط در حد مقالات دانشجویی می نوشتم اما چند سال پیاپی این کار انجام دادم و در آن موفق شدم. آرش جایگاه و افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. او در سال ۸۰ تا ۸۲ ریاست انجمن نمایش ملایر را در دست داشت. سال ۸۲تا ۸۵ دبیر سرویس فرهنگ و هنر روزنامه بین‌المللی بود و توانست سال ۹۰ تا ۹۱ هم مدیر روابط عمومی تئاتر شهر شود. او سال ۹۵ برای ادامه تحصیل به ایتالیا رفت که در آنجا کنار تحصیل فیلم های کوتاه نیز کارگردانی می کرد. در سال ۹۸ سریال پایتخت ۶ را به همراه محسن تنابنده نویسندگی کرد و در قسمت آخر مجموعه نیز ایفای نقش کرد. در تئاتر نمایش های زیادی را کارگردانی کرده است. از اثار او می توان به گربه سیاه، کیلومتر ۵۰، زیرزمین، خانم، پدرانه و غریبانه اشاره کرد.

آرش عباسی

صفحه اینستاگرام آرش عباسی :

آرش با آیدی arashabassi در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد و عکس های شخصی و کاری خود را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام آرش عباسی

در ادامه با عکس های آرش عباسی همراه ما باشید

بیوگرافی و عکس های جدید آرش عباسی

بیوگرافی و عکس های جدید آرش عباسی

بیوگرافی و عکس های جدید آرش عباسی

بیوگرافی و عکس های جدید آرش عباسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو