دانلود بازی Fallen Legion Revenants برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Fallen Legion Revenants برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

60

1401/8/2

20:01


اولین رای باشید!

بازی Fallen Legion Revenants دنیایی را به نمایش می‌گذارد که از میاسما پوشانده شده است و قلعه شناوری، به‌عنوان آخرین پناهگاه بشریت حساب می‌شود. زمین با موجوداتی که درگیر طاعون شده بودند، کاملا احاطه شده است و این موجودات زخمی می‌توانند ترس و وحشت را به دل بازماندگان بیندازند. قلعه ولکین در آسمان قرار داشته و از ترس و وحشت سطح زمین به دور مانده است. لوسین یک سیاستمدار کاریزماتیک است که در داخل دیوارهای قلعه محافظت می‌شود و ناگهان کتابی باستانی را کشف می‌کند که در آن با Exemplars آشنا می‌شود. این‌ها سلاح‌هایی هستند که می‌توانند کاراکترهای بازی را به سربازان باهوش تبدیل کنند.

Fallen Legion Revenants PC-DIONByTES (GOG)

دانلود-بازی-Fallen-Legion-Revenants

او، با روونا که یکی از کاراکترهای اصلی بازی است، حرکت خود را شروع کرده و قصد دارد که زمین را بازپس گیرد. او به دنبال راهی برای بازگشت به زندگی برای بزرگ کردن پسر زنده‌اش است و باید چالش‌های فراوانی را در این راه پشت سر گذارد. پیمانی که آن‌ها در ابتدا باهم می‌بندند، کاملا با اکراه است، اما در طی مسیر اوضاع کاملا فرق خواهد کرد. یک ظالم دیوانه در این جهان ولکین را کنترل می‌کند و این دو با همدیگر عهد بسته‌اند که وی را نابود سازند. همه چیز می‌تواند سخت و طاقت فرسا جلو رود، اما بالاخره باید به این روند پایان داده و بتوانید زمین را به سکونتگاهی برای انسان‌ها تبدیل کنید.

info

Your choices will decide the fates of many! Manipulate the castle above and lead heroes into battle in the world below in this real-time action RPG! Challenge yourself with real-time combat and a brand-new GRID system that expands your strategy options!

In a world covered in miasma, a floating castle is the last refuge for mankind. The earth is scarred with beasts mutated by the plague while Welkin Castle is quarantined from the horrors below. Lucien, a charismatic politician protected in the castle walls, discovers an ancient book where he learns of the Exemplars, weapons that can turn into sentient soldiers. He joins forces with Rowena, a revenant determined to find a way to come back to life to raise her living son, and the two reluctantly make a pact to overthrow the mad tyrant controlling Welkin.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64bit or later

Processor: Intel Core i3-4170

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64bit or later

Processor: Intel Core i5-4690K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DINOByTES:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Fallen Legion Revenants برای کامپیوتر – نسخه GOG

لینک دانلود

دانلود بازی Fallen Legion Revenants-GOG (DINOByTES):

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو