دانلود بازی Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای PC

دانلود بازی Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای PC


منبع: دانلود ها

957

1401/8/3

00:12


اولین رای باشید!

در بازی Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai تنها یک وظیفه دارید و آن هم فرار از ملک اصلی بازی است. باید به مولی و مورداکی کمک کنید. آن‌ها دو قربانی جادوی جادوگر شیطانی هستند که آن‌ها را به عروسک‌های زنده تبدیل کرده بود و در این ماجراجویی می‌توانید وظیفه حل پازل‌های هالووینی را با یکدیگر داشته باشید. در این ماجراجویی، آن‌ها به عروسک‌های زنده تبدیل شده و ماجراجویی بزرگی در برابرشان قرار دارد. شخصیت‌ها آن‌ها متفاوت بوده اما سرنوشت مشابهی دارند. باید وارد میدان شده و اکنون کمک کنید که آن‌ها از دست جادوگران شیطانی فرار کنند.

Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai PC-DRMFREE

دانلود-بازی-Mysterious-Misadventures-of-Mollie-and-Mordecai

آن‌ها باید جادویی را که آن‌ها را به عروسک تبدیل کرده است را شناسایی کرده و آن را برعکس کنند. ملکی می‌بینیم که شیطانی و فاسد بوده و به زیر زمین سیاه چال مانند تبدیل شده است. همه این ملک را باید به گشت و گذار پرداخته و این طلسم را پیدا کند. نبرد با لژیون‌ها از جمله وظایف شما است و می‌توانید با جمع آوری آیتم‌ها و استفاده از کیمیاگری، بیش از پیش به اهداف خود برسید. اهداف شما را قدرتمندتر و خطرناک‌تر خواهند کرد. برای حل پازل‌ها و پیشرفت می‌توانید به نقاط دیگر تکیه کرده و نگرانی را از خودتان دور کنید. موزیک و گرافیک هم همراهی مناسبی با ماهیت کلی بازی کرده و به خوبی می‌توانند شوم بودن این ملک فاسد را نمایش دهند.

info

Escape the estate! Join Mollie and Mordecai, two victims of the evil wizard’s magic that has turned them into living dolls, in this partner switching, puzzle solving Halloween adventure!

Join Mollie and Mordecai, two victims of the evil wizard’s magic that has turned them into living dolls, in this Halloween adventure!

Enter Mollie and Mordecai, two completely different children that share the same fate. They now join forces to escape the evil wizards grasp and reverse the magic that turned them into dolls.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS version: Windows 7, 64-bit

CPU: Intel i5 4th generation / AMD FX-8300

Memory: 8-GB RAM

GPU: NVIDIA GTX 960 or AMD R9 280

Storage: 8 GB

سیستم پیشنهادی:

OS version: Windows 10, 64-bit

CPU: Intel i5 6th generation (or better) / AMD Ryzen 5 1600 (or better)

Memory: 8-GB RAM

GPU: NVIDIA GTX 1060 (or better)

DirectX: DirectX 12

Storage: 8 GB

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai برای PC

لینک دانلود

دانلود بازی Mysterious Misadventures of Mollie and Mordecai-DRMFREE:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو