رونمایی از بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه نوامبر 2022

منبع: زومجی

15

1401/8/4

21:44


رونمایی از بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه نوامبر 2022

شرکت سونی با انتشار پستی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس اسنشیال برای نوامبر ۲۰۲۲ را مشخص کرده است. بازی‌های رایگان این ماه به شرح زیر است:

  • Nioh 2 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • Heavenly Bodies برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5
  • Lego Harry Potter Collection برای پلی استیشن 4

این سه بازی برای مشترکان هر سه سطح پلاس شامل اسنشیال، اکسترا و پرمیوم از روز ۱۰ آبان (۱ نوامبر) قابل دانلود خواهد بود. پلی استیشن پلاس جدید شامل سه سطح است که اسنشیال پایین‌ترین سطح آن است و بازیکنان می‌توانند در طول ماه به چند بازی رایگان دسترسی داشته باشند. بازی‌های این سطح حتی پس از اتمام ماه هم به شرط داشتن سرویس پلی استیشن پلاس و افزودن این آثار به اکانت خود قابل بازی خواهند بود.

بازی Nioh 2 اثری سولزلایک است که توسط تیم نینجا ساخته شده است و مکانیزم شمشیربازی سری Ninja Gaiden را با مکانیک‌های مجموعه Dark Souls تلفیق می‌کند. Heavenly Bodies دیگر بازی رایگان اثری پازل با محوریت فیزیک است که بازیکنان در محیط بدون جاذبه به کاوش می‌پردازند؛ پازل حل می‌کنند و اشیا مرتبط با فضا جمع می‌کنند.

بازی لگو هری پاتر آخرین بازی از مجموعه لگو نیست و در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است؛ هرچند هم منتقدین و هم بازیکنان اتفاق نظر دارند که یکی از بهترین بازی‌های مجموعه لگو است. این بازی شامل دو نسخه سال اول تا چهارم و سال پنجم تا هفتم است که به‌صورت یک مجموعه منتشر شده‌اند.

لازم به ذکر است بازی‌های رایگان ماه اکتبر سرویس پلاس شامل Hot Wheels Unleashed، Injustice 2 و Superhot تا ۹ آبان (۳۱ اکتبر) قابل افزودن به اکانت است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو