عرضه بازی TMNT: Shredder’s Revenge برای پلی استیشن 5

منبع: زومجی

14

1401/8/14

13:53


عرضه بازی TMNT: Shredder’s Revenge برای پلی استیشن 5

چندی پیش Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge عرضه شد. انتشار این بازی با استقبال فراوانی از سوی گیمرها همراه بود. چرا که علاوه‌بر تداعی حس نوستالژیک بازی‌های قدیمی لاک پشت‌های نینجا، یک تجربه‌ی به یادماندنی را برای طرفداران رقم می‌زند. این بازی برای پی‌سی، نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل ۸ دردسترس قرار دارد. به همین خاطر کاربرهای کنسول‌های نسل جدید فقط می‌توانستند به‌لطف قابلیت Backward Compatibility به تجربه‌ی TMNT: Shredder’s Revenge بپردازند.

حالا با اعلام تریبیوت گیمز (Tribute Games)، استودیو سازنده‌ی بازی، TMNT: Shredder’s Revenge در تاریخ ۲۴ آبان برای پلی استیشن 5 هم عرضه خواهد شد. این استودیو در ادامه اعلام کرد که هیچ‌گونه تفاوتی بین نسخه‌ی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی وجود ندارد. این نسخه تنها برای آن دست از کاربران کنسول پلی استیشن 5 است که هنوز بازی جدید لاک پشت‌های نینجا را خریداری نکرده‌اند. همچنین تریبیوت گیمز اعلام کرد که به‌روزرسانی رایگان نسل جدید برای بازی عرضه نخواهد شد.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی دردسترس است. شرکت داتیمو، ناشر بازی اعلام کرده بود که در هفته‌ی اول انتشار، این اثر موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه شده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو