بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چه ویژگی هایی دارد؟


منبع: نمکستان

38

1401/8/9

07:40


قبل از خرید بلیط هواپیمای مورد نظر ممکن است مسافران سایت های متعددی را برای خرید بلیط هواپیما بررسی کنند. اما معمولا مسافران سایت هایی را انتخاب می کنند که بتوانند با آن ها ارتباط مناسبی را برقرار کرده و در کوتاه ترین زمان درخواست آن ها را پاسخ دهد.

قبل از خرید بلیط هواپیمای مورد نظر ممکن است مسافران سایت های متعددی را برای خرید بلیط هواپیما بررسی کنند. اما معمولا مسافران سایت هایی را انتخاب می کنند که بتوانند با آن ها ارتباط مناسبی را برقرار کرده و در کوتاه ترین زمان درخواست آن ها را پاسخ دهد. به طور مثال اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما باشید سعی می کنید بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما را که بیشتر پروازها را پوشش داده و با قیمت مناسبی آن ها را ارائه می دهد، انتخاب نمایید.

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چه ویژگی هایی دارد؟

هنگام جستجو برای خرید بلیط هواپیما، سایت های متنوع با امکانات مختلف را مشاهده کرده اید. بهترین سایت رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی باید علاوه بر ویژگی های کلی مانند ظاهر مناسب، سرعت بالا و امکانات جستجوی سریع، امکانات دیگری نیز داشته باشد تا افراد بتوانند بلیط ها را با قیمت مناسب تری رزرو کنند. همچنین در بهترین سایت رزرو بلیط هواپیما ویژگی های ممتازی وجود دارد که باعث ارتباط هر چه بیشتر مخاطب با قسمت های مختلف سایت خواهد شد.

امکان خرید بلیط ارزان در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما امکاناتی وجود دارد تا کاربر بتواند بلیط هواپیما را با قیمت های ارزانی تهیه کند. این سایت ها معمولا دست کاربر را برای انتخاب و فیلتر انواع پروازها باز می گذارند تا به راحتی بتواند به مقایسه آن ها پرداخته و بلیط ارزان را برای پروازهای چارتر و لحظه آخری خریداری کند. البته برخی مسافرین روش های اشتباهی را برای خرید بلیط ارزان در پیش می گیرند که منجر به اتلاف وقت، هزینه بیشتر و گاها از دست رفتن پرواز می شود. برای مطالعه اطلاعات بیشتر می توانید در مقاله ای با عنوان ۵ باور غلط در مورد بلیط های هواپیما ارزان  مراجعه کرده تا این روش های نادرست را شناسایی کنید.

امکان خرید بلیط ارزان در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

ظاهر مناسب از ویژگی های بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

معمولا اولین چیزی که هر مخاطبی را در زمان ورود به یک سایت خرید بلیط هواپیما جذب خود می کند ظاهر و نمای سایت می باشد. اگر همان اول سایت توانست نظر مخاطب خود را جذب کند می توان بر روی  حضور مسافر در سایت و خرید و ادامه مراحل خرید توسط او حساب کرد. اما اگر سایت نتواند اولین ویژگی که ظاهر مناسب و ساده است را داشته باشد نمی توان به راحتی بلیط هواپیما را از آن خریداری کرد. ویژگی هایی که یک سایت را از سایر سایت ها متمایز می سازد در زیر مشخص شده است:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ارائه تقویم پرواز ماهانه
  • استرداد آنلاین بلیط
  • سرویس های اطلاع رسانی قیمت
  • اطلاع رسانی تاخیر پرواز

امکان رزرو هتل در کنار خرید بلیط هواپیما

سایت های برتر خرید بلیت هواپیما  این ویژگی را دارند که شما می توانید در کنار بلیطی که خریداری می کنید یک هتل مناسب نیز در مقصد خود رزرو کنید تا بدون اینکه نیاز باشد در شهر مقصد هماهنگی های لازم را برای رزرو هتل انجام دهید، همگی شرایط برای شما آماده باشد. حتی برخی سایت ها عکس های متنوعی از هتل مورد نظر ارائه می دهند تا مخاطب بتواند تمامی ویژگی های هتل انتخابی خود را مشاهده کند و تصمیمی که می خواهد بگیرد کاملا مورد پسند او واقع شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعته در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

معمولا در شرکت های هواپیمایی بزرگ و آژانس های معتبر پشتیبانان زیادی برای پاسخگویی به مسافرین و کاربرانی که در سایت سوال هایی برایشان پیش آمده است وجود دارند که بهترین سایت خرید بلیط هواپیما را از دیگر سایت ها جدا می کند. کارشناسان پشتیبان با تجربه بسیار زیادی که در شرکت های هواپیمایی دارند به راحتی می توانند مسافر را از پاسخ سوال هایی که دارد آگاه کنند.

البته باید قبل از خرید بلیط، این موضوع را در سایت های مختلف که از آن ها بلیط تهیه می کنید بررسی نمایید چراکه معمولا این کیفیت پشتیبانی بسیار متفاوت است و برخی شرکت ها برای پشتیبانی ۲۴ ساعته خود هیچ برنامه ای نداشته و در زمان تماس با تیم پشتیبانی آن ها ممکن است  ۱۵ الی ۲۰ دقیقه مجبور باشید در صف انتظار بمانید که این ویژگی خوبی برای یک آژانس مسافرتی معتبر نمی باشد.

ارائه تقویم پروازی در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

ارائه تقویم پروازی در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

یکی از موضوعات مهمی که مسافرین توجه بسیار زیادی به آن دارند تقویم های پروازی است که در سایت های برتر فروش بلیط هواپیما ارائه می شود. این تقویم ها معمولا به صورت هفتگی و ماهانه ارائه می شوند و مسافرین می توانند روز سفر خود را در این تقویم ها بررسی کرده و قیمت بلیط هواپیما را به مقصد خود در آن روز مشاهده کنند.

معمولا این ویژگی باعث می شود مخاطب سایت بتواند بلیط هواپیما خود را با قیمت های مناسب تری تهیه کند. مسافر می داند در چه روزی قیمت بلیط هواپیما افزایش یافته است و با این امکان سفر خود را می تواند به روزهایی منتقل کند که قیمت های مناسب تری در اختیارش باشد.

سرویس پیامکی اطلاع قیمت بلیط هواپیما

معمولا بهترین سایت خرید بلیط هواپیما سرویس های زیادی برای رفاه حال مسافرین خود دارد که یکی از بهترین سرویس های این دسته آگاه سازی مخاطب از قیمت های بلیط های موردنظر او می باشد. با استفاده از این سرویس مسافر می تواند سفر موردنظر خود را انتخاب کرده و در صورتی که دنبال قیمت های مناسب تری برای سفر خود باشد می تواند با استفاده از این سرویس ها از کاهش قیمت بلیط هواپیما آگاه شود.

اطلاع رسانی دقیق برای تاخیر در پروازی

آژانس های مسافرتی با ارتباط خوبی که با ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی دارند معمولا می توانند اخبار بلیط ها و زمان پرواز و تاخیر آن ها را به دست آورند. اگر بلیط خود را از یک سایت برتر فروش بلیط هواپیما تهیه کرده باشید ،در صورتی که به فرودگاه برسید و قرار باشد در زمان پرواز شما تاخیری ایجاد شود، به شما پیامی مبنی بر میزان تاخیر هواپیما ارسال خواهد شد. اینگونه دیگر در زمان خود صرفه جویی کرده و در فرودگاه چندین ساعت منتظر پرواز نخواهید ماند.

اطلاع رسانی دقیق برای تاخیر در پروازی

امکان استرداد به صورت آنلاین در بهترین سایت ها

در بهترین سایت خرید بلیط هواپیما این امکان وجود دارد که شما به راحتی بتوانید بلیط هواپیما خود را استرداد کنید. با استفاده از این خدمت در هر شرایطی باشید با ورود به پنل خود می توانید تنها با زدن چند کلیک بلیط هواپیما خود را لغو کنید. در این صورت اگر بلیط هواپیما شما از نوع سیستمی باشد هزینه ای مبنی بر جریمه ایرلاین از روی بلیط کسر می شود و بقیه مبلغ به حساب شما عودت می گردد.

اگر هم بلیط خود را از نوع چارتری خریداری کرده اید باید به این نکته توجه کنید که ممکن است هیچ هزینه ای بابت بلیط ها به حساب شما عودت پیدا نکند و برای لغو این نوع بلیط ها حتما با آژانس مورد نظر تماس حاصل کنید و از درصد جریمه بلیط خود مطلع شوید. شما بلیط هواپیمای خود را از چه سایتی خریداری کرده اید، تجربه خود را در مورد پشتیبانی و قیمت بلیط آن با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو