ساحل مرجان کیش با چشم اندازهای زیبا و امکانات تفریحی جذاب

ساحل مرجان کیش با چشم اندازهای زیبا و امکانات تفریحی جذاب


منبع: آرگا

23

1401/8/10

10:12


ساحل مرجان کیش یکی از زیباترین سواحل کیش بوده که با وجود جذابیت های تفریحی مورد توجه است. این ساحل دارای تفریحاتی مثل شاتل، پاراسل، قایق سواری و … بوده همچنین در نزدیکی آن مراکز خرید و هتل وجود دارد.

یکی از زیباترین سواحل ایران، سواحل مرجانی است که از چشم اندازهای بی نظیری برخوردار هستند. همانطور که می دانید، جزیره کیش دارای سواحل متنوع و متعددی است اما این ساحل ویژگی های خاصی برای توریستان دارد که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه با جذابیت های آن آشنا خواهید شد.

ساحل مرجان در جزیره کیش

این ساحل در قسمت شرقی کیش واقع شده است و با برخورداری از ویژگی های گردشگری توریستی خود مورد توجه گردشگران زیادی می باشد. این پارک ساحلی در کنار یکی از بزرگ ترین بازارها و مجتمع های خرید واقع شده است. نزدیک بودن این خط ساحلی به بزرگ ترین مراکز خرید موجب شده تا گشت و گزار برای علاقمندان و گردشگران جذاب تر باشد.

دیدنی های ساحل مرجان

شما بعد از یک تفریح هیجان انگیز در این ساحل می توانید سری به مراکز خرید بزنید همچنین شما این امکان را دارید تا بعد از خستگی در یکی از رستوران ها و کافی شاپ ها اطراف استراحتی بکنید. این اطراف امکانات رفاهی دیگری نیز دارد که شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. این ساحل نقره ای بسیار پاکیزه و مجهز می باشد. این ساحل از دیدنی های کیش است.

طبیعت ساحل مرجان

جاذبه های ساحل:

این ساحل جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران دارد. آب های زلال و شفاف و صدف های دریایی زیبا یکی از مهم ترین جاذبه ها و چشم اندازهای این ساحل به شمار می آیند. این منطقه دارای انواعی از سنگ های مرجانی و حلزون ها است که شما می توانید از آن دیدن کنید. طلوع و غروب خورشید در این ساحل بسیار چشم نواز و دیدنی تر است.

امتیازات پارک مرجانی

امکانات ساحلی:

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده تا این ساحل مرجان در کیش مورد توجه گردشگران باشد، برخورداری از امکانات متعدد است. فضای سبز این جزیره بسیار بزرگ بوده و دارای مناظر زیبایی می باشد. باربیکیو یکی از امکاناتی است که برای راحتی گردشگران در این سواحل قرار داده شده است. در اطراف این خط ساحلی مراکز خرید متعددی وجود دارد که به راحتی می توانید از آن خرید کنید.

سواحل زیبای مرجانی

رستوران، کافی شاپ و پیست دوچرخه سواری نیز یکی دیگر از امکانات ویژه در این نواحی می باشند و برای گردشگران اهمیت زیادی دارند. اگر از علاقه مندان به تفریحات ساحلی مهیج هستید، می توانید از کایت سواری، شاتل، غواصی، پاراسل، اسکی، قایق تفریحی، فلای بردی، وسایل بازی های کودکان و … نیز استفاده کنید. این تفریحات بسیار سرگرم کننده می باشند.

ساحل مرجان کیش

کشتی یونانی:

یکی از مهم ترین جاذبه هایی که شما علاقه مندان می توانید از آن ها استفاده کنید، بازدید از کشتی یونانی است. این کشتی بسیار جذاب و دیدنی بوده و برای گردشگران زیادی مورد توجه می باشد. شما علاقه مندان می توانید در این نزدیکی عکس های خاطره انگیزی نیز ثبت کنید.

جاذبه های ساحل مرجانی

پارک ساحلی میرمهنا نیز یکی دیگر از جاذبه هایی بوده که شما گردشگران و علاقمندان امکان بازدید از زیبایی های آن را خواهید داشت. در لینک نیز به معرفی بیشتر مکان های دیدنی کیش پرداخته ایم که شما علاقمندان عزیز می توانید بیشتر با آن ها آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو