آگهی/ اهمیت بسته‌بندی در صنعت تولید لواشک و ترشک

آگهی/ اهمیت بسته‌بندی در صنعت تولید لواشک و ترشک


25

1401/8/11

11:39


وقتی می‌خواهید لواشک یا ترشک بخرید، بسته‌بندی آن چقدر برای شما اهمیت دارد؟ واقعیت این است که در سال‌های اخیر با توجه به تنوع برندها و تولیدات در این زمینه انواع بسته‌بندی‌های شیک و متنوع این محصولات باعث جذابیت بیشتر آن‌ها و ترغیب مشتریان به خرید می‌شود. در این نوشته می‌خواهیم در مورد برند منحصربه‌فرد ترش طعم صحبت کنیم.

آگهی/ اهمیت بسته‌بندی در صنعت تولید لواشک و ترشک

این شرکت تولیدی که با نام مهرگستران طعم ساز فعالیت خود را شروع کرده است، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده انواع لواشک استیکی، لواشک لقمه‌ای، ترشک استندی و دیگر انواع محصولات با بسته‌بندی‌های جذاب، شیک و تولید با تازه‌ترین میوه‌ها با بهترین طعم‌ها است. این نوشته را تا انتها بخوانید تا بیشتر با این شرکت تولیدی و نحوه اهمیت دادن آن به مشتری با تولید محصولات با طعم‌های جذاب و بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد آشنا شوید.

چرا لواشک و ترشک طرفداران زیادی دارند؟

لواشک از جمله خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها با طعم‌های متنوع و معمولا ترش و ملس است که به‌عنوان یکی از تنقلات مورد علاقه اکثر افراد شناخته می‌شود. به دلیل استقبال ویژه تمامی رده‌های سنی از این خوراکی بی‌نظیر، فروش این محصول یکی از بهترین و پررونق‌ترین فعالیت‌های تجاری در کشور ما است.

لواشک در طعم‌های بسیار متنوع با بسته‌بندی‌های رنگی و جذاب به مشتریان ارائه می‌شود و هرروز تنوع و کیفیت این محصول افزایش پیدا می‌کند. با توجه به استقبال زیاد مشتریان از این خوراکی جذاب، بسته‌بندی آن از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و تمام تولیدکنندگان سعی دارند که محصولات لواشک و ترشک خود را به بهترین شکل بسته‌بندی و ارائه دهند. مجموعه ترش طعم یکی از تولیدکنندگانی است که بیشترین اهمیت را به سلایق خاص مشتریان خود می‌دهد و تنوع بی‌نظیری در تولید و همچنین بسته‌بندی محصولات خود دارد.

آگهی/ اهمیت بسته‌بندی در صنعت تولید لواشک و ترشک

لواشک تاثیر فوق‌العاده‌ای در کاهش فشار خون، کاهش دمای بدن در فصل‌های گرم و همچنین در ایجاد تعادل در اسید معده دارد. تولید لواشک و ترشک به شکل بهداشتی، مطمئن و استاندارد باعث می‌شود که خواص مواد تشکیل دهنده آن به‌خوبی حفظ شوند و ویتامین‌های زیادی مانند ویتامین سی داشته باشند و حتی در بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز مؤثر هستند.

 با توجه به موارد عنوان شده سازمان‌های بهداشتی مصرف لواشک فله‌ای و خانگی را به دلیل رعایت نکردن استانداردها رد کرده‌اند و تاکید زیادی بر عدم مصرف این نوع لواشک‌ها دارند. هرچند برخی از شرکت‌های مطرح لواشک‌های فله‌ای را با رعایت‌های استانداردهای لازم تولید و به مشتریان ارائه می‌دهند. پس دقت کنید که حتما محصولات فوق را از شرکت‌های معتبر تهیه کرده و در انتخاب برند دقت به خرج دهید.

بسته بندی چه نقشی در فروش لواشک و ترشک دارد؟

با توجه به این‌که صنعت تولید لواشک در ایران بسیار پررونق است و سود تجاری بالایی دارد، بسته‌بندی آن برای کارخانه‌های مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است و هرکدام از تولید کننده‌ها سعی در این دارند که با ارائه محصولات خود در بسته‌بندی‌های شیک و منحصربه‌فرد مشتریان را جذب کرده و برند خود را از این طریق معرفی کنند. بسته‌بندی جذاب به شکل خارق‌العاده‌ای فروش محصول را افزایش می‌دهد و باعث شناخته شدن هر چه بیشتر آن نزد مشتریان می‌شود.

اهمیت بسته بندی در تولید لواشک و ترشک

بسته‌بندی صحیح و استاندارد لواشک و ترشک یکی از مهم‌ترین مواردی است که شرکت‌های تولیدکننده باید در مورد آن حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند؛ زیرا نوع بسته بندی و استاندارد بودن آن یکی از عوامل و فاکتورهای بسیار مهم در تولید این محصول و نشان‌دهنده نظارت‌های بهداشتی اصولی موجود در کارخانه مربوطه است. شرکت ترش طعم تمامی نکات بسته‌بندی استاندارد را که در بخش بعدی شرح داده شده‌اند در محصولات خود لحاظ می‌کند و از این نظر یکی از برترین کارخانه‌ها در حیطه بسته‌بندی‌های بهداشتی، جذاب و متنوع است.

نکات برجسته در بسته‌بندی لواشک و ترشک

بسته‌بندی اصولی و دقیق، از تماس محصول با محیط ممانعت می‌کند؛ علاوه بر این باعث کنترل ورود نور، تماس میکروب‌ها یا حشرات، انتقال حرارت و رطوبت به فراورده‌ها می‌شود. در مورد لواشک و ترشک نیز بسته بندی دقیق و اصولی آن در نگهداری و ماندگاری هر چه بیشتر این محصولات تاثیر بسزایی دارد.  لواشک یکی از خوراکی‌هایی است که در صورت بسته‌بندی نادرست و غیراصولی ممکن است ماندگاری خود را از دست بدهد و آسیب‌پذیر شود. بنابراین لازم است که این محصول طی اصول و روند خاصی بسته بندی شود. اما چه نکاتی را باید در بسته بندی این تولیدات رعایت کرد؟

  • بسته بندی باید به شکلی باشد که محصول را از تماس با رطوبت، نور، عوامل فساد و تغییرات فیزیکی و شیمیایی حفظ کند.
  • بسته بندی باید به‌گونه‌ای انجام شود که ویژگی‌ها و ویتامین‌های این محصولات حفظ شود.
  • بسته بندی باید دقیقا بر اساس استانداردهای موجود صورت بگیرد.
  • بسته بندی باید کاملا آکبند باشد و هیچ‌گونه امکان نفوذ هوایی در محصول وجود نداشته باشد.

تولیدات شرکت طعم ساز

این مجموعه تولیدی محصولاتی همچون لواشک و ترشک را در حجم بالا و با تنوع زیاد طعم‌ها و روش‌های بسته‌بندی به مشتریان ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این کارخانه می‌توان به لواشک استیکی، لواشک پذیرایی، ترشک استندی، ترشک پیاله‌ای، لواشک لقمه‌ای و لواشک فله‌ای اشاره کرد. هرکدام از این نوع لواشک و ترشک‌ها در بسته‌بندی‌های فوق‌العاده جذاب و تمیز و متنوع ارائه می‌شوند؛ تنوع طعم‌های ذائقه پسند ایرانی آن‌ها باعث محبوبیت این فراورده‌ها در بازارهای داخلی و همچنین خارجی شده است.

آگهی/ اهمیت بسته‌بندی در صنعت تولید لواشک و ترشک

اهمیت بسته بندی در فروش محصول

بسته‌بندی اصولی و باکیفیت نقشی اساسی در افزایش فروش محصولات دارد. در ادامه به مهم‌ترین دستاوردهای حاصل از بسته‌بندی‌های استاندارد می‌پردازیم.

آگهی/ اهمیت بسته‌بندی در صنعت تولید لواشک و ترشک

  • فاکتوری اساسی در ترغیب مشتریان به خرید محصول
  • نوعی تبلیغات رایگان برای فروش بیشتر
  • افزایش محبوبیت برند تولیدکننده
  • مرتب بودن و نظم دادن به انواع مختلف تولیدات با توجه به موارد مصرف و ویژگی‌های آن‌ها
  • نگهداری درست و بالاتر بردن میزان ماندگاری محصول
  • ساده‌تر کردن فرایند حمل و نقل محصولات به ویژه در مسافت‌های دور
  • حفظ کیفیت و کم کردن استفاده از مواد نگهدارنده
  • حفظ محصول در برابر نور، رطوبت و میکروب‌ها
  • امکان درج نام، نوع محصول، شرایط نگهداری و تاریخ تولید و انقضا روی بسته بندی و همچنین نوشتن مواد تشکیل دهنده آن
  • افزایش فروش محصول
  • افزایش عمر مفید محصولات
  • توسعه صادرات با بسته‌بندی‌های اصولی، شیک و جذاب
  • کمک به برندینگ
  • نقشی اساسی در بازاریابی و تبلیغات
  • شناسنامه محصولات کارخانه و معرفی هر چه بهتر آن‌ها

سخن پایانی

شرکت مهرگستران طعم ساز، انواع آلوچه و لواشک و ترشک بهداشتی را از تازه‌ترین میوه‌های باغ‌های آذربایجان تحت برند انحصاری ترش طعم راناس تولید می‌کند. این مجموعه بزرگ و پیشرفته همواره سعی در بالا بردن کیفیت و بهبود محصولات خود با استفاده از بهترین کارشناسان مواد غذایی دارد. بسته‌بندی‌های جذاب و شیک انواع لواشک‌های ترش طعم و همچنین مزه خاص و طعمی عالی و خاصیت و ویژگی‌های آن‌ها باعث می‌شود که با یک‌بار خرید مشتری دائمی لواشک‌ها و ترشک‌های این شرکت شوید. با ترش طعم تنوع و کیفیت را در کنار هم تجربه می‌کنید

علاوه بر این شاید برای شما جالب باشد بدانید که کارخانجات ترش طعم راناس با توجه به حجم بالای تولید محصولات فوق، این امکان را برای تجار و بازرگانان داخلی و خارجی مهیا کرده است که از ظرفیت خالی لواشک در این مجموعه تولیدی استفاده کنند. مزیت این کار امکان سفارش تمامی محصولات کارخانه ترش طعم با برند شخصی است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو