توری فلزی بافت مشبک + توری مرغی مشکی استیل

منبع: نمکستان

24

1401/8/12

20:35


استفاده و کاربرد از این نوع از توری مشبک فلزی بسیار در میان مخاطبانی که در نگهداری حیوانات و طیور فعالیت دارند بسیار دیده شده است که این موارد فوقالعاده دیده شده که هر نقطه از تاروپود جوش خورده است و فوقالعاده محکم و کاربردی بوده است.

استفاده و کاربرد از این نوع از توری مشبک فلزی بسیار در میان مخاطبانی که در نگهداری حیوانات و طیور فعالیت دارند بسیار دیده شده است که این موارد فوقالعاده دیده شده که هر نقطه از تاروپود جوش خورده است و فوقالعاده محکم و کاربردی بوده است.

اما یکی از مواردی که بسیار در میان روستاییان و کسانی که در حاشیه شهرها فعالیت دارند استفاده از توری آلومینیوم حصاری است که معمولاً بسیار با دوام و مقاومت بالایی تولید می گردد این محصول با توجه به آنجایی که ازجنس بخصوص فولادی که ازش استفاده می شود طول عمر آن را معمولاً به ۵۰ تا ۶۰ سال هم می رسد از جنس نوع گالوانیزه است که فوق‌العاده به استحکام این توریها را در ادامه مواردی را خواهم گفت، این مورد می تواند با توجه به کاربردی که دارد می تواند فوق العاده اقتصادی برای مصرف کننده باشد.

توری فلزی بافت مشبک + توری مرغی مشکی استیل

یکی از موارد و ویژگیهای فوق العاده عالی که  توری فلزی بافت مشبک دارند این است که به شدت با شرایط آب و هوایی متفاوت هم سازگاری دارند نکته حائز اهمیت این است که ماندگاری و به‌ نوعی عمر درازی را برای مصرف کننده دارند و این مورد می تواند بسیار برای مصرف کنندگان مورد اهمیت باشد اما اگر بخواهم از کاربردهای این نوع توریهای حصاری مواردی را اشاره کنم باید به این نکته اشاره کرد که و مشهودترین چیزی که همه ما دیده ایم، استفاده از این توریها در مراکز نظامی است یعنی شما مادامی که در بیابان و در جاده گذر کرده باشی که در یک منطقه نظامی باشد وجود این حصارها و داشتن یک تابلو ورود ممنوع این هشدار را به شما می دهد که در یک منطقه نظامی وارد شده‌اید.

توری فلزی مشکی

در طول تاریخ جهت حفظ حریم شخصی و ایجاد امنیت از تجهیزات متعددی استفاده می کردند.

از جمله تجهیزاتی که امروزه کاربرد فراوانی دارد، توری فلزی و توری پلیسه دبل مشکی می باشد که دارای استکام بسیار زیادی است.

در حال حاضر توریهای فلزی در انواع مختلفی تولید می شوند که دارای ویژگیها و قیمتهای متفاوتی می باشند.

توری فلزی مشکی

در واقع می توان به این موضوع اشاره کرد که  از توری فلزی مشکی در صنایع مختلفی استفاده می شود و با توجه به اندازه چشمه، کاربردهای گوناگونی دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای جلوگیری از ورود اشعه های فرکانس رادیویی مورد استفاده قرار می گیرد.

در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

در برنامه های کاربردی مانند نرده های امنیتی و موانع ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد.

از چشمه بسیار ریز آن جهت جلوگیری از ورود حشرات به درون ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به کاربرد فراوان توریهای فلزی،همچون توری پلاستیکی کارخانه های زیادی این کالا را با کیفیت عالی تولید می کنند، در گذشته خرید و فروش این کالا به صورت حضوری انجام می شد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش جدید و مقرون به صرفه ای جهت عرضه این کالا ابداع شد، امروزه انواع مختلف توریهای فلزی به صورت اینترنتی توسط مراکز و نمایندگیها عرضه می شود و مشتری می توانند به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی کالای مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

توری مرغی استیل

یکی از محصولات تولیدی پرکاربرد از مفتول توری مرغی می باشد که علاوه بر حصار کشی در ساختمان سازی و اجرای بتن سبک نوع استیل آن کارایی دارد.

همان طور که اشاره کردیم این نوع توریها را باید مناسب با محل و نوع کاربرد انتخاب کرد و اجرای هر نوع از این محصولات با یکدیگر متفاوت می باشد.

برای اجرای توریهای مرغی نازک نیازی به پایه بتنی نیست و می توان آنرا روی یک پایه چوبی نیز محکم کرد.

نوع ضخین تری از این محصولات که توسط دستگاه به هم قلاب می شوند و چشمه های آن مربعی بوده، برای حصارکشی باغها و ویلاها مناسب می باشند و اجرای آنها نیاز به پایه های بتنی دارد تا استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و باد داشته باشد.

انواع مختلفی از این محصولات در کارخانه های متعدد در ایران تولید می شوند که دارای کیفیتهای متفاوتی می باشند.

توری مرغی استیل

این مجموعه یکی از مراکز معتبر تولید توری مرغی استیل می باشد که با سابقه طولانی در ساخت مرغوب ترین توریها، همچون توری پلیسه توانسته مشتریان خاص و ثابتی به دست آورد.

یکی از مزیتهای این مجموعه این است که امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بدون نیاز به حضور، ثبت سفارش کنند.

اگر شما هم تمایل به اینگونه خرید و کسب تجربه عالی از همکاری با این مجموعه را دارید، وارد سایت شده و همکاری خود را آغاز کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو