دانلود بازی New Tales from the Borderlands برای کامپیوتر

دانلود بازی New Tales from the Borderlands برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

23

1401/8/14

22:23


5/5 - (1 امتیاز)

بازی New Tales from the Borderlands ماجراجویی جدیدی را با داستانی جدید برای‌ علاقه‌مندان بوردرلندز فراهم می‌کند. این بار قرار است که در برابر مدیران شرکت‌های بی زحم موضع گیری کرده و با تیم خود به سراغ‌شان بروید. در کلان شهر دائما جنگ زده پرومتئا، آنو، اکتاویو و فران را در بدترین روز زندگی‌شان کنترل خواهید کرد. باید به این سه بازنده دوست داشتنی کمک کنید تا دنیا را تغییر دهند و شاید حتی فرصت این را داشته باشید که یکی از آن‌ها را نجات دهید. در این سفر هیجان انگیز سینمایی، باید ببینید که در شهر چه اتفاقاتی روی داده و شما چه نقشی می‌توانید داشته باشید.

New Tales from the Borderlands NSW_EMU for PC-FitGirl Repack

دانلود-بازی-New-Tales-from-the-Borderlands

با یک تهاجم سیاره‌ای، هیولای شریری را باید نابود کنید که سرمایه داری را به شکل خونسرد در شهر برقرار کرده است. مسابقه‌ای با رسیدن به اوج هیجان را خواهیم داشت که همراه با بازیگران مختلفی دنبال می‌شود. باید به سراغ ربات‌های قاتل و تفنگ‌های سخنگوی آن‌ها بروید. زمان مبارزات شده و طمع شرکت‌هایی را می‌بینیم که از وضعیت سو استفاده می‌کنند. وقت آن رسیده است که داستان آندرداگ از سه کاراکتر دوست داشتنی سری را روایت کرده و به سراغ سرنوشت آن‌ها بروید. اکتایو خشن بوده و آنو هم جاه طلبی است که قصد تصاحب خیابان‌ها را دارد. بالاخره باید ببینیم که شرکت‌های بی رحم چه سرنوشتی در این بازی خواهند داشت.

info

Take a stand against ruthless corporate overlords in this narrative-driven adventure!

Within the perpetually war-torn metropolis of Promethea, you’ll control Anu, Octavio, and Fran on the worst day of their lives. Help these three lovable losers as they endeavor to change the world (and maybe even save it)! Face down a planetary invasion, vicious vault monster, and cold-hearted capitalist in this cinematic thrill ride where what happens next is up to you! Meet a motley cast full of misfits, assassin bots, and talking guns in this race to the top!

It’s time to fight back against exploitation and corporate greed. It’s time to make Mayhem your business.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی New Tales from the Borderlands برای کامپیوتر

لینک دانلود

هشدار مهم! این بازی دارای قفل Denuvo می‌باشد و برای پلتفرم PC کرک نشده است. نسخه پیش رو، به‌صورت شبیه‌ساز از کنسول نینتندو سوییچ برای PC توسط فیت گرل منتشر شده است. البته که بازی قابل اجراست اما قطعا عملکرد مناسبی ندارد (به دلیل استفاده از شبیه‌‎ساز).

—————-

دانلود بازی New Tales from the Borderlands-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو