راهنمای رزرو آنلاین هتل های تهران

منبع: پلازا

31

1401/8/16

15:45


راهنمای رزرو آنلاین هتل های تهران

تهران، پایتخت ایران یکی از پهناورترین شهرهای کشورمان است که شما را مجذوب خود می‌کند! شهری با گنجینه‌های ارزشمند همچون کاخ سعدآباد و گلستان و موزه‌هایی زیبا مانند آبگینه، فرش و جواهرات. این شهر علاوه بر مکان‌های تاریخی یکی از مدرن‌ترین شهرهای ایران است. از همین رو افراد بسیاری دوست دارند به تهران سفر کنند و این همه زیبایی و شکوه را از نزدیک ببینند. برای آغاز تهران‌گردی، ابتدا باید یک اقامتگاه مناسب برای خود در نظر بگیرید! از آنجایی که رزرو آنلاین هتل های تهران امکان‌پذیر است، دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند! فقط باید هتل های تهران را بشناسید.

فهرست عناوین مطلب:

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران

از جمله هتل های لوکس تهران هتل استقلال است. هتلی که در گذشته با نام هتل رویال هیلتون از آن یاد می‌شد. امروزه هتل استقلال تهران زیر مجموعه‌ای از گروه باسابقه هتل ‌های پارسیان است. باید بدانید هتل استقلال در زمینی به مساحت ۷۰،۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. این هتل مجلل و بزرگ دارای دو برج شرقی و غربی است. برج غربی هتل استقلال در سال ۱۳۴۱ و برج شرقی آن در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد. هتل استقلال تهران در مجموع ۵۰۴ باب اتاق و ۴۸ سوئیت دارد.

واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت‌های معمولی و رویال است. یکی از دلایل محبوب واقع شدن هتل استقلال تهران نزد مسافران و گردشگران، امکانات عالی و خدمات ایده‌آل است. نمونه امکانات اتاق‌های هتل استقلال؛ سیستم ضد حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت و پاور سوئیچ است.

علاوه بر این اگر به ورزش علاقه دارید و به دنبال تفریحات این‌چنینی هستید هتل استقلال سورپرایز خوبی برای شما دارد! امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، زمین تنیس، استخر سر پوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و خدمات ماساژ در این هتل موجود است. همچنین اگر اهل بازارگردی هستید می‌توانید از فروشگاه‌های فرش دستبافت، طلا و جواهر و عتیقه‌جات، نمایشگاه تابلو نقاشی، صنایع دستی و… هتل استقلال تهران دیدن کنید.

از دیگر امکانات این هتل بزرگ پارکینگ با ظرفیت بالا، خشکشویی، انبار چمدان، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا، صرافی، خدمات تشریفات خودرویی، دستگاه خود پرداز بانک، خدمات پزشکی، فروشگاه سوغاتی، گلفروشی و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته است. ناگفته نماند هتل استقلال تهران دارای باشکوه‌ترین تالارهای پذیرایی، سالن‌های چندمنظوره برای برگزاری جلسه و میهمانی‌های خانوادگی، انواع کافی‌شاپ و رستوران با منو جذاب و وسوسه‌انگیز است.

اگر قصد رزرو هتل در تهران برای دیدن جاذبه‌ها را دارید، هتل استقلال بهترین گزینه است. با رزرو هتل استقلال تهران به راحتی می‌توانید به سفارت امارات متحده عربی، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس، سفارت چین، سفارت ترکیه، دانشگاه تهران و فرودگاه مهر آباد دسترسی داشته باشید. علاوه بر این با طی کردن مسافتی کوتاه قادر خواهید بود به مسجد قبا، کاخ موزه سبز، موزه ملی ایران، پارک ملت و اماکن تفریحی و گردشگری دیگر در پایتخت اشراف داشته باشید.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

اگر عاشق هتل های لوکس تهران هستید، رزرو هتل پارسیان آزادی را انجام دهید. این هتل بزرگ و مرتفع دارای موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای است! هتلی که به نمایشگاه بین‌المللی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه تاریخی سعدآباد، میدان تجریش و موزه موسیقی تهران دسترسی خوبی دارد. از طرفی با اقامت در هتل آزادی به مکان‌هایی مانند درکه، خیابان ولنجک، خیابان ملاصدرا، فرحزاد و باغ فردوس اشراف خوبی خواهید داشت.

باید بدانید این هتل ۵ ستاره، ۲۶ طبقه دارد و ۴۷۵ واحد اقامتی متنوع را در خود جای داده است. هتل پارسیان تهران توانسته با دسترسی مناسب به جاذبه‌ها و اماکن مهم شهر، چشم‌انداز عالی و پرنسل مجرب رضایت مهمانانش را به دست آورد. هتل آزادی تهران با وجود ۴۷۰ واحد اقامتی دستتان را برای انتخاب بازمی‌گذارد. نمونه این واحدها شامل اتاق‌های یک تخته و دو تخته و انواع سوئیت‌های مدرن و زیبا مانند: سوئیت‌های یک نفره و دو نفره جونیور، رویال و سوئیت پرزیدنتال است.

گذشته از واحدهای اقامتی لوکس و مدرن، هتل آزادی تهران دارای بهترین سالن‌های پذیرایی است. نمونه آنها رستوران پارسه واقع در طبقه ۲۶ هتل، با چشم‌اندازی بی‌نظیر به شهر است. این رستوران به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و یکی از بهترین رستوران‌ها در تهران است. از رستوران‌های دیگر هتل آزادی تهران می‌توان به رستوران ژاپنی کنزو در طبقه همکف اشاره کرد. این رستوران با دکوراسیونی به سبک ژاپنی و سرو انواع غذاهای شرقی حتما حال و هوای شما را بهتر می‌کند.

برای برگزاری انواع مراسم‌ها و جشن‌ها می‌توانید روی سالن‌های باشکوه هتل آزادی حساب کنید. نمونه آنها سالن‌ زرین، زمرد، الماس، برلیان، پانیذ و پارسه است. امکانات و خدمات هتل نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد که نظیر آنها جکوزی، ماساژ، حوضچه آب سرد، لاندری، کافی نت، سالن ورزشی و بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سونای خشک و بخار، اسپا، پارکینگ با ظرفیت نامحدود، مرکز تجاری، اتاق سیگار، اینترنت، ماهواره، تاکسی سرویس و خدمات اجاره خودرو با راننده و بی راننده، خدمات تور و گشت شهری، قنادی، کافی شاپ، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، خدمات ویژه معلولین، خودپرداز بانک، صرافی و… است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران که با نام هتل اسپیناس بهرود هم از آن یاد می‌شود، یک هتل ۵ ستاره مجلل در منطقه سعادت آباد است. این هتل زیبا و مرتفع در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. هتلی محبوب با بهترین امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی شگفت‌انگیز. اگر قیمت هتل در تهران اهمیت چندانی برایتان ندارد، رزرو هتل اسپیناس پالاس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

این هتل دارای ۲۱ طبقه و ۴۰۰ باب واحد اقامتی است. این واحدها دارای زیباترین دکوراسیون، بهترین سیستم‌های کنترل دما، تلفن، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، چشم‌انداز زیبا و دیدنی، تراس در برخی از اتاق‌ها، وان، حمام و لوازم بهداشتی درجه یک، پرده‌های باشکوه و پنجره‌های تمام قدی که به شما اجازه تماشای زیبایی‌های اطراف را می‌دهد.

از طرفی موقعیت جغرافیایی هتل اسپیناس پالاس به شما این امکان را می‌دهد تا به پارک‌هایی مانند پارک پرواز و پارک ژوارسیک دسترسی ساده‌ای داشته باشید. همچنین فقط با ۲۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از برج میلاد دیدن کنید و یا به نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سر بزنید. ناگفته نماند این هتل به میدان تجریش اشراف خوبی دارد؛ به همین دلیل دسترسی شما به مراکز خرید، رستوران و کافه‌ها و برخی از اماکن تاریخی و دیدنی تهران راحت خواهد بود. از جمله جاذبه‌های نزدیک هتل اسپیناس پالاس تهران، باغ فردوس، کاخ موزه سعد آباد، سینما آستارا، مرکز خرید تندیس و امامزاده صالح است.

و در آخر باید گفت امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران باعث شگفتی شما می‌شود؛ نظیر آنها انواع رستوران‌های مجلل با غذاهای متنوع، کافی شاپ با منوی سرد و گرم، موزیک زنده، انواع فروشگاه‌، فضای ورزشی، پارکینگ، استخر، سونا خشک و بخار، سالن و تالار پذیرایی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، لاندری، اتاق چمدان و… است.

از کدام وبسایت هتل های تهران را آنلاین رزرو کنیم؟

اگر به دنبال راه حلی عالی برای رزرو آنلاین هتل های تهران هستید، به شما وب سایت ایران هتل آنلاین را پیشنهاد می‌کنیم. در این وب سایت می‌توانید قیمت هتل های تهران را نیز بررسی کنید و مطابق بودجه خود اقامتگاه رزرو نمایید. از دیگر مزایای رزرو آنلاین از وب سایت ایران هتل آنلاین دسترسی به گالری تصاویر هر هتل و امتیازات مسافران به هر یک از هتل های تهران است که سبب می‌شود انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو