دکتر پیمان کیهان ور به عنوان رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد

دکتر پیمان کیهان ور به عنوان رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد


منبع: ساعد نیوز

25

1401/8/17

08:22


ساعدنیوز: دکتر پیمان کیهان امروز دوشنبه 1401/08/16 به عنوان رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معارفه شد.

دکتر پیمان کیهان ور به عنوان رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، دکتر فرید اعلایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پس از تشکر از زحمات دکتر طاها صمد سلطانی، با اشاره به توانمندی های تخصصی و خلاقیت و نوآوری دکتر کیهان ور ابراز امیدواری کرد مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز بتواند بیش از پیش رو به تعالی حرکت کند. خانم دکتر غفاری فر، رئیس مرکز توسعه آموزش دانشگاه نیز با اشاره به اهمیت این مرکز، توسعه پورتفولیوی اساتید و لاگ بوک ها را دو هدف از اهداف مهم مرکز شاره نمود.

در ادامه دکتر صادقی، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه، اشاره نمود با توجه به شناختی که از دکتر کیهان ور دارم مطمئنا مرکز روزهای خوبی را به خود خواهد دید .

دکتر کیهان ور نیز پس از تشکر نسبت به حسن اعتماد، اشاره نمود یکی از فرایندهای بسیار مهم در پرتو رسیدن به دانشگاه های نسل سوم، چهارم و پنجم توسعه هر چه بیشتر فرایند های مجازی می باشد و لذا ایشان از معاون آموزشی دانشگاه امکان تخصیص هرچه بیشتر منابع جهت تقویت فرایندهای زیرساختی به همراه امکان کمک از خیرین فناوری را درخواست نمود.

وی در ادامه با اشاره به اَبَررَوَندهای آموزشی در عرصه آموزش هدفمند، آموزش شخصی سازی شده به ویژه با استفاده از هوش مصنوعی، VLC، آموزش در عرصه متاورس و GBL ابراز داشت نمود که با بهره گیری از یک مدل نوآوری باز از تمام افراد و تمام متخصصینی کشور که می توانند این فرایند را توسعه دهند کمک خواهد گرفت و همچنین یکی از فرایندهای بسیار مهم را برندینگ هرچه این مرکز جهت توسعه هر چه بیشتر دانشت.

وی در انتها با تأکید بر اهمیت ترجمان دانش به ویژه به بیان مخاطب عام ابراز امیدواری کرد ارائه خدمات لازم به افرادی که نمی توانند دسترسی به فرآیندهای علمی داشته باشند - به عنوان یکی از وظایف بسیار مهم دانشگاه – بشود بهره اوری لازم را از این همه مقالات دانشمندان با اچ ایندکس بالا را به ویژه جهت توسعه فرایند های مراقبتی و پزشکی پیشگیرانه در راستای حرکت به سمت 4P Medicine انجام داد.

دکتر کیهان ور پزشک، متخصص نانوفناوری پزشکی و دارای فلوشیپ یادگیری الکترونیکی بوده و مسؤول کارگروه کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان کلان منطقه آمایشی 2 نیز می باشد.

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

تصویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو