با آموزش درست و اصولی به ثروت زیاد رسیدم

منبع: نمکستان

13

1401/8/17

17:24


یکی از زمینه های بسیار پولساز، تجارت می باشد، تجارت برای تولید پول و ثروت حد و مرزی ندارد و بسته به فعالیت شما امکان رشد و ترقی در آن وجود دارد، یکی از زمینه های بسیار مناسب در تجارت، زمینه ترشی های مختلف بادمجان و ترشی مخلوط است.

یکی از زمینه های بسیار پولساز، تجارت می باشد، تجارت برای تولید پول و ثروت حد و مرزی ندارد و بسته به فعالیت شما امکان رشد و ترقی در آن وجود دارد، یکی از زمینه های بسیار مناسب در تجارت، زمینه ترشی های مختلف بادمجان و ترشی مخلوط است.

ترشی بادمجان خشک شده

ترشی بادمجان خشک شده

در شهرهای کویری با آب‌ و هوای خشک قطعاً زودتر بادمجانها خشک خواهند شد همچنین شما می‌ توانید اگر امکان پهن کردن بادمجانها در معرض مستقیم نور خورشید را ندارید می ‌توانید آنها را در دستگاه میوه خشک کن قرار داده و خشک کنید و ترشی بادمجان خشک شده را تهیه کنید.

بعد از آنکه بادمجانها را به‌ طور کامل خشک کردید آنها آماده شده‌ اند که به یک ترشی خوشمزه و متفاوت تبدیل شوند.

بعضی از افراد هستند که در همان ابتدا بادمجانهای خشک‌ شده را مستقیم در خود سرکه سفید می ‌اندازند اما یک کار دیگر هم می ‌توان انجام داد و آن این است که بادمجانها را داخل سرکه قرار دهید و آن را کمی حرارت دهید.

می‌ توان گفت که استفاده کردن از موسیر خشک هم برای این ترشی می ‌تواند یک گزینه عالی برای خوش ‌طعم کردن ترشی شما باشد.

بعد از آنکه بادمجانهای شما به‌ طور کامل خنک شدند یک ظرف مورد نظر خود را می‌ گذارید و مواد را لایه‌ لایه درون آن می‌ ریزید به‌طوری‌که یک‌لایه بادمجان خشک و یک‌لایه سبزی معطر و بقیه مواد را در ظرف می‌ریزید.

ترشی کلم سفید زعفرانی

ترشی کلم سفید زعفرانی

ترشی کلم سفید زعفرانی یکی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین ترشیها می باشد که از زعفران برای تهیه آن استفاده شده است.

برای تهیه این ترشی ابتدا باید مواد اولیه لازم که شامل ۰.۵ لیتر آب، یک عدد پیاز، ۳۰۰ گرم هویج، یک قاشق چایخوری زعفران، دو قاشق غذا خوری روغن نباتی، سه حبه سیر، یک قاشق چایخوری گشنیز و یک قاشق غذا خوری نمک می شوند، تهیه گردد‌.

این ترشی به دلیل این که زعفران در تهیه آن استفاده شده است دارای رنگ زرد طلایی می باشد و گیاه خواران و روزه داران می توانند این نوع ترشی را میل کنند و با هر غذای جانبی مانند پاستا، سیب زمینی و فرنی به خوبی هماهنگ می شود‌‌.

برای تهیه ترشی کلم سفید می توانید علاوه بر کلم سفید از سبزیجات و صیفی جات مختلفی استفاده کنید به ترشی که از ترکیب کلم سفید و مواد مختلفی تهیه شده باشد، ترشی کلم سفید مخلوط می گویند.

ترشی مخلوط

ترشی مخلوط

برخی از خانم های خانه دار با سلیقه، انواع ترشی مخلوط را تولید می کنند و در بازار به فروش می رسانند. تر کیب غالب ترشی مخلوط، خیار، کرفس، هویج و گل کلم می باشد.

در برخی از انواع ترشی مخلوط، این سبزیجات پخته می شوند ولی در برخی دیگر به صورت خام در ترکیب ترشی قرار می گیرند. در تهیه ترشی ها اکثرا از سرکه انگور استفاده می شود. سرکه انگور باعث افزایش ماندگاری این سبزجات می شود.

برای تهیه این ترشی سبزیجاتی که در بالا نام بردیم را تهیه کنید. البتهبسته به یلقه خود می توانید سبزیجاتی مانند لوبیا، سبزی های معطر، سیر و فلفل را به آن اضافه کنید.

در ابتدا همه سبزی ها را با دقت و آب فراوان بشورید. سپس آن ها را در اندازه های دلخواه خرد کنید.می توانید از دالبر برای خرد کردن طرح دار سبزی ها استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو