جملات زشت پیکه به داور که به اخراجش منجر شد!

منبع: ساعد نیوز

8

1401/8/18

14:44


ساعدنیوز: جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، در آخرین بازی دوران حرفه‌ای‌ خود با کارت قرمز داور مواجه شد.

جملات زشت پیکه به داور که به اخراجش منجر شد!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش 3، هفته قبل بود که پیکه به شکلی غیرمنتظره خبر از بازنشستگی اش داد و اعلام کرد که در آخرین بازی بارسا پیش از شروع جام جهانی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.
او در دیدار مقابل آلمریا برای آخرین بار در نوکمپ و مقابل هواداران خودی به میدان رفت اما همچنان این فرصت را داشت که در دیدار امشب برابر اوساسونا، یک بار دیگر برای باشگاه کاتالانی برای دقایقی بازی کند اما عصبانیت او بین دو نیمه، یک کارت قرمز غیرمنتظره برایش به همراه داشت.
بارسا در دیدار امشب در دقیقه 6 از حریف عقب افتاد اما به نظر می رسد آنچه باعث عصبانیت پیکه شد، اخراج روبرت لواندوفسکی بود. ستاره لهستانی که در دقیقه 11 کارت زرد دریافت کرده بود، 20 دقیقه بعد بار دیگر توسط داور با کارت زرد جریمه شد تا مجبور به ترک زمین شود.

در پایان نیمه اول تصاویر تلویزیونی نشان داد که پیکه به سمت یکی از کمک داوران رفت و با عصبانیت زیادی با او صحبت کرد؛ هرچند مشخص نیست که او چه چیزی به کمک داور گفت اما برای اینکه خسوس خیل مانسانو، داور بازی، او را از روی نیمکت اخراج کند، کافی بود.
پیکه در ابتدای نیمه دوم تلاش کرد تا با کمک داور صحبت کند اما به نظر می رسد که او همچنان از صحبت های مدافع بارسا ناراحت است و حاضر به گفتگو نیست.

به این ترتیب هرچند پیکه در ترکیب بارسا نبود و اخراجش باعث 9 نفره شدن این تیم نشد اما می توانست در دقایق پایانی که تیمش برای حفظ گل برتری به استحکام دفاعی بیشتری نیاز داشت، به زمین برود؛ اما این اتفاق رخ نداد و ژاوی مجبور شد در چند دقیقه پایانی دیدار امشب از شادی ریاض، مدافع جوان مراکشی استفاده کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو