کدوم یکی دزده و بهش نمی خوره پدر باشه؟

منبع: گفتنی

57

1401/8/19

00:17


آزمون شناخت نوزاد و پدر: مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند. به نظر شما پدر واقعی نوزاد کدام یک است؟ بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از …

آزمون شناخت نوزاد و پدر: مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند. به نظر شما پدر واقعی نوزاد کدام یک است؟

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

جالب است ببینید: ماشینت چه رنگیه پاسخ به شما می گوید که واقعاً چه نوع فردی هستید

اما تست های هوشی مثل آزمون شناخت نوزاد و پدر به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید.

تصویر آزمون شناخت نوزاد و پدر

آزمون شناخت نوزاد و پدر

ما ناچار هستیم تا جواب آزمون شناخت نوزاد و پدر را در پایین صفحه به اشتراک بگذاریم. امیدواریم پاسخ صحیح را یافته باشید اما اگر موفق نشدید هم نگران نباشید! این تنها تستی نیست که می توانید در گفتنی پیدا کنید.
.
.
.
.
.
.

 

پاسخ آزمون شناخت نوزاد و پدر

پاسخ آزمون شناخت نوزاد و پدر

پاسخ آزمون شناخت نوزاد و پدر: مرد سمت چپ پدر واقعی است زیرا بسیار با احتیاط و با دو دست کودک را در آغوش گرفته و بسیار با استرس مراقب نوزادش است. به نظر می رسد وی به تازگی پدر شده. بسیاری به رنگ پوست نوزاد هم اشاره کرده اند اما این دلیل کافی نمی باشد چون ممکن بود رنگ پوست نوزاد به مادرش رفته باشد. در این تست زبان بدن باید ملاک قرار می گرفت. اما مرد سمت راست پدر نیست به نحوه بغل کردن نوزاد توسط او دقت کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

تست های بیشتر:

همسر زن کدوم یکی مرد هست؟ اینو باهوشا سریع می فهمند!

زوج های عاشق می فهمند: کدام درخواست واقعی است؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو