فقط تیزبین ها قادرند دو چهره پنهان شده را ببینند!

منبع: گفتنی

13

1401/8/21

06:02


آزمون هوش چهره را نکته سنج ها پیدا می کنند. آیا می خواهید قدرت بینایی و توجه خود را به چالش بکشید؟ آیا شما دید خوبی دارید؟ اگر فکر می کنید کوچکترین جزئیات را متوجه می شوید آزمون هوش چهره برای شماست. معماهای تصویری می توانند مهارت شما در شناخت پدیده ها را بالا ببرند. سعی …

آزمون هوش چهره را نکته سنج ها پیدا می کنند. آیا می خواهید قدرت بینایی و توجه خود را به چالش بکشید؟ آیا شما دید خوبی دارید؟ اگر فکر می کنید کوچکترین جزئیات را متوجه می شوید آزمون هوش چهره برای شماست.

معماهای تصویری می توانند مهارت شما در شناخت پدیده ها را بالا ببرند. سعی کنید با دقت به تصویر دقت کنید. یادتان نرود که زمان شما محدود است و شما تنها 8 ثانیه فرصت دارد. شما علاوه بر حل آزمون هوش چهره باید چابکی و سرعت عمل نیز داشته باشید.

 

چشم عقابی ها و تیزبین ها بشتابید! فرصت محدود است، زمان را از دست ندهید! مجله اینترنتی گفتنی هر روز با جدیدترین تست های سرگرمی در خدمت شماست تا شما از ورزش و فعالیت ذهنی غافل نشوید.

 

جالبه ببین: کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

تصویر آزمون هوش چهره

آزمون هوش چهره

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

تست چالشی و جدید: فرد خوش شانسی که بعد تصادف زنده مونده کدومه؟

پاسخ آزمون هوش چهره در پایین صفحه:

.
.
.
.

پاسخ آزمون هوش چهره

این رو هم ببین:  تست ریاضی برای افراد با بهره هوشی بالای 135

پاسخ آزمون هوش چهره

مهارت حل مسئله:

حل یک مسئله منطقی نیازمند یک فرآیند فکری پیچیده است. این عملکرد منسجم برخی اقدامات منطقی، کار با مفاهیم، ​​استفاده از ساختارهای منطقی مختلف، ساختن زنجیره ای دقیق از استدلال با نتایج صحیح میانی و نهایی است.

حل یک مسئله منطقی نیازمند یک فرآیند فکری پیچیده است. این عملکرد منسجم برخی اقدامات منطقی، کار با مفاهیم، ​​استفاده از ساختارهای منطقی مختلف، ساختن زنجیره ای دقیق از استدلال با نتایج صحیح میانی و نهایی است.

وب سایت ما را همیشه دنبال کنید!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

لینک های مرتبط:

کدوم یکی دزده و بهش نمی خوره پدر باشه؟

زوج های عاشق می فهمند: کدام درخواست واقعی است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو