آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟

آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟


منبع: خبرنما

2

1402/7/19

09:01


آزمون شناخت ربات: تنها باهوش ها می توانند زیر 6 ثانیه ربات را در این تصویر شناسایی کنند! اگر می خواهید ضریب هوشی خود را بیازمایید، پس این معمای تصویری را انجام دهید. برخی ها می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. معماها و بازی های فکری مغز […]

آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟

آزمون شناخت ربات: تنها باهوش ها می توانند زیر 6 ثانیه ربات را در این تصویر شناسایی کنند! اگر می خواهید ضریب هوشی خود را بیازمایید، پس این معمای تصویری را انجام دهید.

برخی ها می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. معماها و بازی های فکری مغز را فعال نگه می دارند و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشیم. ما انسان‌ها عاشق معماها هستیم. دانشمندان می گویند دلایل متفاوت و اغلب ناشناخته ما را به سوی حل یک معما سوق می دهد و زمانی که پاسخ را می‌یابیم، در بدن ما آدرنالین ترشح می شود و در نتیجه حس خوبی به ما دست می دهد.

آزمون شناخت ربات

ربات کیست؟

در تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا، دو غواص دیده می شوند. یکی از غواصان در حقیقت یک ربات است. چالش پیش روی خوانندگان این است که ربات را در عرض 6 ثانیه شناسایی کنند. آزمون شناخت ربات برای ارزیابی مهارت های ذهنی شما طراحی شده است. به گفته طراح این بازی: «تنها باهوش ها می توانند ربات را تشخیص دهند.»

آزمون یافتن اسب آبی: در 11 ثانیه اسب آبی را پیدا کنید

زمان شما از الان شروع می شود، تصویر را با دقت مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

چه چیزی در این تصویر درست نیست؟

به خوانندگانی که ربات را پیدا کرده اند تبریک می گویم. کسانی که نتوانستند می توانند برای یافتن جواب به بخش زیر بروند.

جواب

ربات

پاسخ آزمون شناخت ربات: مرد سمت چپ ربات است، زیرا اگر فردی غواص باشد باید زمان زیادی را زیر آب بگذراند و در نتیجه پوست بدنش چروک می شود. مرد سمت چپ هیچ چین و چروکی روی دست هایش دیده نمی شود. بنابراین او یک ربات است.

باهوش ها بگویند کدامیک آب بیشتری حمل می کند؟

تفریح و سرگرمی تنها مزیت تست های هوش نیست! کارشناسان می گویند معماها و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای تشخیص شوهر دیوانه عروس لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون یافتن لامای متفاوت زیر 7 ثانیه: کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو