آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید در 7 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید در 7 ثانیه گربه را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

4

1402/7/20

15:07


آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید زیر 7 ثانیه گربه استتار شده در میان جغد ها را پیدا کنید؟ این تست یک چالش بینایی است که برای محک زدن میزان دقت و توجه شما طراحی شده است. اگر چشمان تیزبینی دارید، پس حتما می توانید گربه را به آسانی پیدا کنید! چشم ها از جمله […]

آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید در 7 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید زیر 7 ثانیه گربه استتار شده در میان جغد ها را پیدا کنید؟ این تست یک چالش بینایی است که برای محک زدن میزان دقت و توجه شما طراحی شده است. اگر چشمان تیزبینی دارید، پس حتما می توانید گربه را به آسانی پیدا کنید!

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید و بهبود ببخشید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما طراحی شده اند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام آزمون تشخیص گربه دعوت می کند.

آیا می توانید گربه را پیدا کنید؟

اکنون وقت آن است تا قدرت بینایی چشم های تان را آزمایش کنید. چالش خیلی ساده است: تنها کاری که باید بکنید این است که تصویر را با دقت مشاهده کنید و قبل اینکه 7 ثانیه به پایان برسد گربه را پیدا کنید.

گربه را پیدا کنید

قبل اینکه شروع کنید پیشنهاد می کنیم لحظه ای چشم های تان را ببندید و خوب تمرکز کنید. بعد که حواس تان جمع شد، شروع به حل آزمون تشخیص گربه کنید. باز هم تاکید می کنیم کلید موفقیت در این چالش، دقت و توجه است!

آیا می توانید تاس اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

اگر می خواهید ضریب هوشی تان را محک بزنید، آزمون شناسایی دزد الماس را حل کنید. در این معمای تصویری شما باید با یک دلیل منطقی بگویید چه کسی الماس را از جواهر فروشی دزدیده است!

فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!

.

.

سرنخ: به دنبال گوش های گربه باشید و همچنین گربه نوک ندارد.

.

.

آزمون تشخیص گرگینه: کدام یک گرگینه است؟

جواب آزمون تشخیص گربه

آیا موفق شدید پیشی را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید؟ چون 7 ثانیه شما به پایان رسیده است. ممکن است تشخیص گربه خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به قسمت سمت راست بالای عکس نگاه کنید، می توانید گربه پنهان را پیدا کنید. گربه با بدن جغد استتار شده است. با این حال، پیشی بینی و گوش های متفاوتی دارد.

جواب آزمون تشخیص گربه: برای سهولت شما، گربه پنهان شده را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

گربه استتار شده در بین جغدها

ادعا شده است که اگر بتوانید زیر 7 ثانیه گربه استتار شده در میان جغدها را پیدا کنید، می تواند نشانه بینایی فوق‌العاده شما باشد. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص گربه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

رفع خستگی روحی با تست های بینایی

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا به پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک و خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و بازی هایی چون آزمون تشخیص گربه را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

آیا می توانید 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

باهوش ها بگویند کدامیک آب بیشتری حمل می کند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو