تست بینایی عنکبوت: فقط تیزبین ها می توانند عنکبوت را در 7 ثانیه پیدا کنند!

تست بینایی عنکبوت: فقط تیزبین ها می توانند عنکبوت را در 7 ثانیه پیدا کنند!


منبع: خبرنما

2

1402/8/15

09:00


تست بینایی عنکبوت: چقدر به جزئیات توجه می کنید؟ آیا فکر می کنید خیلی تیزبین هستید؟ پس بیایید دریابیم! اگر بتوانید در کمتر از 7 ثانیه عنکوبت پنهان در تصویر…

تست بینایی عنکبوت: چقدر به جزئیات توجه می کنید؟ آیا فکر می کنید خیلی تیزبین هستید؟ پس بیایید دریابیم! اگر بتوانید در کمتر از 7 ثانیه عنکوبت پنهان در تصویر را پیدا کنید، یعنی دقت بینایی بالایی دارید.

تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند. بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام تست بینایی عنکبوت دعوت می کند. حالا با پیدا کردن عنکبوت قدرت بینایی چشم های خود را آزمایش کنید.

تست بینایی عنکبوت

عنکوبت را پیدا کنید

در تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، خوانندگان می توانند تعداد زیادی از کنده های چوبی را ببینند که در کنار هم نگهداری می شوند. چالش اینجا این است که یک عنکبوت جایی در تصویر به خوبی استتار شده است. آیا می توانید عنکبوت را در طول 7 ثانیه پیدا کنید؟

تشخیص عنکبوت کاری ساده نیست. بنابراین قبل اینکه شروع کنید پیشنهاد می کنیم، ابتدا همه ابزارهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. بعد برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید و روی پیدا کردن عنکبوت تمرکز کنید. در نهایت زمانی که احساس می کردید آماده اید، تایمر خود را تنظیم کرده و تست بینایی عنکبوت را حل کنید.

استتار و حیوانات

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که به آنها اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می‌کند، بهتر به تغییرات نگران کننده واکنش نشان دهند.

تست بینایی عنکبوت راهی ساده برای ارزیابی مهارت های بصری شما است. افرادی که بینایی عالی دارند، می توانند سریع‌تر از دیگران این چالش را حل کنند! آیا شما یکی از آنها هستید؟

جواب تست بینایی عنکبوت

زمان به پایان رسیده است، اکنون وقت آن است تا پاسخ تست بینایی عنکبوت را فاش کنیم.

عنکبوت را می توان در سمت راست تصویر مشاهده کرد.

جواب: عنکبوت پنهان

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر می شوید. تست های بینایی و آزمون های خطای دید همیشه راه عالی برای آزمایش دقت بینایی چشمان شما هستند. به هر حال، فراموش نکنید که به ما بگویید آیا توانستید عنکبوت را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی عنکبوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

رفع خستگی روحی با تست های بینایی

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و بازی هایی چون تست بینایی عنکبوت را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو