آزمون تشخیص حلزون های مشابه: در 12 ثانیه 2 حلزون یکسان را پیدا کنید!

آزمون تشخیص حلزون های مشابه: در 12 ثانیه 2 حلزون یکسان را پیدا کنید!


منبع: خبرنما

2

1402/8/2

15:01


آزمون تشخیص حلزون های مشابه: در این پازل تصویری گیج کننده، شما باید سعی کنید در طول 12 ثانیه دو حلزون یکسان در تصویر را شناسایی کنید…

آزمون تشخیص حلزون های مشابه: در 12 ثانیه 2 حلزون یکسان را پیدا کنید!

آزمون تشخیص حلزون های مشابه: در این پازل تصویری گیج کننده، شما باید سعی کنید در طول 12 ثانیه دو حلزون یکسان در تصویر را شناسایی کنید. این چالش را انجام دهید و مهارت های بینایی تان را به چالش بکشید.

آزمون تشخیص حلزون های مشابه نوعی پازل تصویری هستند که بیننده را برای یافتن دو تصویر به ظاهر یکسان به چالش می کشد. این پازل ها از شما می خواهند که همه جزئیات را دقیق بررسی کنید، تفاوت ها و شباهت ها را شناسایی کنید و جزئیات دو تصویر را به خاطر بسپارید. این کار به تقویت حافظه، قدرت یادآوری، مهارت های حل مسئله و تمرکز کمک می کند.

علاوه بر این مزایا، این بازی ها نیز می توانند یک فعالیت سرگرم کننده و اجتماعی باشند. افراد در هر سنی می توانند از آنها لذت ببرند. اگر می خواهید ذهن خود را به چالش بکشید و مهارت های شناختی خود را بهبود بخشید، چرا معماها و پازل های تصویری را امتحان نکنید؟

آزمون تشخیص حلزون های مشابه

در تصویر شما می توانید دو ردیف و پنج ستون، در مجموع 10 حلزون را مشاهده کنید که هر یک ظاهری متفاوت دارد. با این حال، دو حلزون کاملا مشابه هم هستند. چالش شما این است که حلزون های یکسان را زیر 12 ثانیه پیدا کنید. اما ادعا شده است که تنها تیزبین ترین افراد می توانند آزمون تشخیص حلزون های مشابه را حل کنند! شما چطور؟

تصویر حلزون ها

.

.

پازل تشخیص وزن حیوانات: اگر باهوشی بگو جواب این سوال چند میشه؟

.

سرنخ آزمون تشخیص حلزون های مشابه: به صدف های حلزون ها دقت کنید!

.

.

.

قدرت ذهن تان را به چالش بکشید و حیوان پنهان را تشخیص دهید!

پاسخ

شانسی برای پیدا کردن دو حلزون یکسان ندارید؟ اگر هنوز در حال جستجو هستید، پاسخ را در تصویر زیر مشاهده کنید:

جواب: حلزون های یکسان

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

تست بینایی تشخیص پنگوئن: تنها پنگوئن میان پاندها را پیدا کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص حلزون های مشابه لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون شناسایی زن مجرد: در 6 ثانیه بگویید چه کسی ازدواج نکرده؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو