تست هوش: جان کدام پسر در خطر است؟

تست هوش: جان کدام پسر در خطر است؟


منبع: خبرنما

1

1402/9/10

00:58


آزمون تشخیص آدم ربا: چه کسی آدم ربا نیست؟ به این سوال جواب دهید و ضریب هوشی خود را محک بزنید. این بازی های معمایی که شما را به فکر کردن وا می دارد، باعث می شود حتی برای لحظاتی دغدغه های زندگی را رها کنید. خستگی بعد از یک روز کاری شلوغ را فراموش […]

تست هوش: جان کدام پسر در خطر است؟

آزمون تشخیص آدم ربا: چه کسی آدم ربا نیست؟ به این سوال جواب دهید و ضریب هوشی خود را محک بزنید. این بازی های معمایی که شما را به فکر کردن وا می دارد، باعث می شود حتی برای لحظاتی دغدغه های زندگی را رها کنید. خستگی بعد از یک روز کاری شلوغ را فراموش کنید و سعی نمایید مانند یک کودک بر پیدا کردن جواب پافشاری کنید. شاید عجیب و خنده دار به نظر می رسد که همچنان مصمم و به دنبال جواب هستید. اما خوب این ذات آدم ها است که می خواهند همیشه در نبرد، چه با دیگران و چه با خود و ذهنشان، پیروز شوند.

برای حل آزمون تشخیص آدم ربا 9 ثانیه زمان دارید.

آزمون تشخیص آدم ربا

اگر خیلی به حس کارآگاهی تان اعتماد دارید پس آدم ربا را شناسایی کنید! تصویر دو رانند را که ظاهرا یکی پلیس و دیگری تاکسی است، نشان می دهد. به هر حال، یکی از این دو راننده، آدم ربا است! اما کدام یک؟ این سوالی است که شما باید به آن پاسخ دهید. به نظر شما جان کدام پسر در خطر است؟

قبل از اینکه شروع کنید نفس عمیقی بکشید و حواس تان را جمع کنید. حالا با دقت تصویر آزمون تشخیص آدم ربا را بررسی کنید و به این معما پاسخ دهید. این آزمون سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید! البته جواب در آخر صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

چه کسی آدم ربا نیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما

راننده سمت چپ تصویر، کسی که خودش را پلیس جا زده، آدم ربا است. اگر دقت کنید او ماشینش را رنگ کرده و تظاهر به پلیس بودن می کند، در حالی که در حالی که ماشین های پولیس اصلا شبیه این ماشین نیست.

آدم ربا

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص آدم ربا لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو