آزمون شناسایی معشوقه پروفسور: کدامیک از این 3 خانم معشوقه پروفسور است؟

آزمون شناسایی معشوقه پروفسور: کدامیک از این 3 خانم معشوقه پروفسور است؟


منبع: خبرنما

3

1402/7/21

13:01


آزمون شناسایی معشوقه پروفسور: به تصویر نگاه کنید و با یک دلیل منطقی به این سوال پاسخ دهید. «کدام یک از این خانم ها معشوقه پروفسور است؟». معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به […]

آزمون شناسایی معشوقه پروفسور: کدامیک از این 3 خانم معشوقه پروفسور است؟

آزمون شناسایی معشوقه پروفسور: به تصویر نگاه کنید و با یک دلیل منطقی به این سوال پاسخ دهید. «کدام یک از این خانم ها معشوقه پروفسور است؟». معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به بزرگ فکر کردن عادت می دهند و در نتیجه باعث می شوند تا فراتر از چهارچوب معمول فکری خود فکر کنیم. آزمون شناسایی معشوقه پروفسور نیز دقیقا از جمله همین معماها است. اکنون با انجام این آزمون ذهن خود را محک بزنید.

خبرنامه تلاش دارد هر روز با پازل ها و معماهای جدید ذهن مخاطبان خود را به چالش بکشد. این معماها و پازل ها مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز سبب می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، معماها، پازل ها و … است.

آزمون شناسایی معشوقه پروفسور

در تصویر می توانید 3 خانم و یک مرد را مشاهده کنید. به هر حال، یکی از زنان معشوقه پروفسور است! اما کدام یک؟ این سوالی که شما باید به آن پاسخ دهید. اکنون ذهن کارآگاهی خود را روشن کنید و این چالش را حل کنید. قبل اینکه شروع کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا همه ابزارهای حواس پرت کننده را از خود دور کنید. چون کلید موفقیت در آزمون شناسایی معشوقه پروفسور دقت و توجه به تصویر است.

معشوقه پروفسور کیست؟

راه های زیادی برای سنجش هوش وجود دارد. شما هر روزه در شبکه های اجتماعی با آزمون های متفاوتی روبرو می شوید. هر کدام از این پازل ها می توانند بخشی از جنبه های شخصیتی و همچنین میزان ضریب هوشی شما را بررسی کنند. این تست ها همچنین مغز ما را به تفکر و فعالیت بیشتر وا می دارد.

آزمون تشخیص گربه: آیا می توانید در 7 ثانیه گربه را پیدا کنید؟

.

.

.

پاسخ در انتهای صفحه قرار دارد، اما تقلب نکنید.

.

.

.

آیا می توانید تاس اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

جواب

خوب اگر به این بخش مطلب رسیده اید، گمان می کنیم یا به پاسخ خود شک دارید یا هم هنوز در جستوجوی جواب هستید. به هر حال، اکنون وقت آن است تا پاسخ آزمون شناسایی معشوقه پروفسور را فاش کنیم.

معشوقه پروفسور، خانم وسطی است. اگر دقت کنید متوجه می شوید که جای بوسه او روی پیراهن پروفسور وجود دارد. به تصویر زیر نگاه کنید:

معشوقه پروفسور

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع مسائل ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این یک موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، معماها و پازل ها را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی معشوقه پروفسور لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟

آزمون تشخیص گرگینه: کدام یک گرگینه است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو