آیا می توانید تاس اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

منبع: خبرنما

3

1402/7/20

09:01


آزمون شناسایی تاس اشتباه: اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید پس زیر 7 ثانیه تاس اشتباه را در این تصویر پیدا کنید. این پازل تصویری برای کسانی است که از انجام بازی های سرگرم کننده لذت می برند. این تست را حل کنید و بینایی چشم های تان را محک بزنید. هدف از انجام […]

آیا می توانید تاس اشتباه را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناسایی تاس اشتباه: اگر فکر می کنید چشمان تیزبینی دارید پس زیر 7 ثانیه تاس اشتباه را در این تصویر پیدا کنید. این پازل تصویری برای کسانی است که از انجام بازی های سرگرم کننده لذت می برند. این تست را حل کنید و بینایی چشم های تان را محک بزنید.

هدف از انجام چالش های مانند آزمون شناسایی تاس اشتباه، ازریابی مهارت های بصری شما است. اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن خود هستید، به جای درستی آمده اید. معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت های بینایی و هوشی شما هستند.

آزمون شناسایی تاس اشتباه

تصویر تاس ها

در تصویر بالا، شما باید تاس اشتباه را در طول 7 ثانیه یا کمتر تشخیص دهند. به گفته سازنده این بازی تنها تیزبین ترین افراد می توانند این چالش را در مدت زمان تعیین شده حل کنند. شما چطور؟

فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا آزمون شناسایی تاس اشتباه آنقدر هم که فکر می کنید آسان نیست. با این حال، نگران نباشید چون ما جواب درست را در پایین صفحه قرار داده ایم. هرگاه 7 ثانیه شما تمام شد به انتهای صفحه بروید و پاسخ درست را مشاهده کنید.

.

.

.

آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟

برای شناسایی تاس اشتباه باید عکس را دقیق بررسی کنید و ببینید آیا چیزی به نظر شما نادرست است یا خیر. در ابتدا، احتمالا بلافاصله متوجه اشتباه نخواهید شد زیرا جزئیات زیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اما پس از چند ثانیه، ممکن است بتوانید تاس اشتباه را تشخیص دهید.

.

.

.

آزمون شناسایی دزد الماس: در تصویر چه کسی الماس را دزدیده است؟

جواب

پاسخ آزمون شناسایی تاس اشتباه: یک تاس در سمت راست پایین تصویر در یک طرف خود 7 پیپ دارد که اشتباه است. پیپ‌ها نقطه های کوچکی هستند که در هر یک از شش ضلع تاس قرار دارند و عدد آن را نشان می دهند. اعداد فقط از یک تا شش می تواند باشد.

تاس اشتباه

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای آزمایش مهارت های بینایی شما هستند. این معمای پیچیده در نهایت ساده بود. مطمئنا وقتی پاسخ را در عرض چند ثانیه بفهمید، احساس خوبی دارد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی تاس اشتباه لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو