فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!

فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!


منبع: خبرنما

4

1402/7/19

13:01


دقت بینایی چشمان تان را با انجام آزمون یافتن بستنی محک بزنید! بله این تست بینایی برای ارزیابی میزان دقت و توجه چشم های شما طراحی شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که به تصویر نگاه کنید و زیر 11 ثانیه بستنی را پیدا کنید. چقدر به جزئیات توجه دارید؟ اگر می […]

فقط تیزبین ها می توانند بستنی را زیر 11 ثانیه پیدا کنند!

دقت بینایی چشمان تان را با انجام آزمون یافتن بستنی محک بزنید! بله این تست بینایی برای ارزیابی میزان دقت و توجه چشم های شما طراحی شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که به تصویر نگاه کنید و زیر 11 ثانیه بستنی را پیدا کنید.

چقدر به جزئیات توجه دارید؟ اگر می خواهید جواب این سوال را بدانید پس آزمون یافتن بستنی را حل کنید! با انجام این پازل نه تنها مهارت های بینایی خود را ارزیابی می کنید، بلکه سرگرم نیز می شوید. چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشمان و مغز شما هستند.

آزمون یافتن بستنی

در تصویر می توانید خانواده ای را ببینید که به پیک نیک رفته اند. آنها زیر درختی نشسته اند و از غذایی که با خود آورده اند لذت می برند. با این حال، یک بستنی نیز جایی در عکس وجود دارد. ادعا شده است که تنها 1 درصد از مردم می توانند بستنی پنهان را پیدا کنند. شما چطور؟

اکنون به تصویر با دقت نگاه کنید و بستنی را پیدا کنید، اما فراموش نکنید که فقط 11 ثانیه زمان دارید.

تصویر پیک نیک خانواده

.

.

آزمون شناخت ربات: کدامیک از این 2 مرد ربات است؟

.

برای دیدن پاسخ بستنی به پایین صفحه بروید!

.

.

.

جواب

آیا توانستید بستنی را پیدا کنید؟ چون 11 ثانیه شما تمام شد.

آزمون یافتن اسب آبی: در 11 ثانیه اسب آبی را پیدا کنید

اگر تشخیص بستنی برای‌تان دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بستنی در نزدیکی سبد سمت راست تصویر قرار دارد. برای راحتی شما، آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

بستنی پنهان در تصویر

جواب آزمون یافتن بستنی: بنابراین، بستنی در سمت راست وسط تصویر در نزدیکی یک فلاسک پنهان شده است. در ابتدا تشخیص آن بسیار دشوار است زیرا با پس زمینه به خوبی استتار شده است. این چالش باعث شده که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند بستنی پنهان شده در تصویر را پیدا کنند سر خود را بخارانند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون یافتن بستنی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

باهوش ها بگویند کدامیک آب بیشتری حمل می کند؟

فواید تست های بینایی

در دنیای امروزه که تکنولوژی و ابزار دیجیتال در زندگی ما نقش پر رنگی دارند، مراقبت از سلامتی چشم ها یک امر ضروری است. چشمان ما مانند پنجره‌ای به دنیای بیرون است و اگر از آنها مراقب نکنیم، تاثیرات منفی زیادی بر روی کیفیت زندگی ما وارد می شود. در این راستا، تست های بینایی آنلاین مانند آزمون یافتن اسب آبی به عنوان یک ابزار کارآمد و بی هزینه به ما کمک می کنند تا سلامتی چشمان خود را بهبود ببخشیم و به مشکلات احتمالی زودتر پی ببریم.

یک راه عالی برای آزمایش چشم ها، حل تست های بینایی مانند آزمون یافتن بستنی است. در حل این گونه آزمون ها به جای فرمول ها و معادلات ریاضی، مهارت های بینایی و دقت لازم است. تست های بینایی، معماها و بازی های فکری ترندهای پایان ناپذیر این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل آزمون های بینایی و معماهای هوشی به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های بصری و ذهنی شما کمک کند.

آزمون یافتن لامای متفاوت زیر 7 ثانیه: کدام لاما با بقیه فرق دارد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو