آزمون شناسایی زن مجرد: در 6 ثانیه بگویید چه کسی ازدواج نکرده؟

آزمون شناسایی زن مجرد: در 6 ثانیه بگویید چه کسی ازدواج نکرده؟


منبع: خبرنما

3

1402/7/30

15:01


آیا می خواهید بدانید چقدر باهوش اید؟ پس آزمون شناسایی زن مجرد را حل کنید. در تصویر با سه خانم که ظاهرا باردار هستند مواجه خواهید شد. دوتا از خانم ها متاهل و یکی مجرد است. شما باید با توجه به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید کدام خانم ازدواج نکرده است! آزمون شناسایی زن […]

آزمون شناسایی زن مجرد: در 6 ثانیه بگویید چه کسی ازدواج نکرده؟

آیا می خواهید بدانید چقدر باهوش اید؟ پس آزمون شناسایی زن مجرد را حل کنید. در تصویر با سه خانم که ظاهرا باردار هستند مواجه خواهید شد. دوتا از خانم ها متاهل و یکی مجرد است. شما باید با توجه به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید کدام خانم ازدواج نکرده است! آزمون شناسایی زن مجرد را حل کنید ضریب هوشی خود را به چالش بکشید.

معماها و تست های هوش همواره در طول تاریخ یک سرگرمی مفید و راهی عالی برای رشد مغز بوده است. این بازی های فکری ذهن ما را به بزرگ فکر کردن عادت می دهند و در نتیجه باعث می شوند تا فراتر از چهارچوب معمول فکری خود فکر کنیم. آزمون شناسایی زن مجرد نیز دقیقا از جمله همین معماها است. اکنون با انجام این آزمون مغز خود را محک بزنید.

آزمون شناسایی زن مجرد

در تصویر سه خانم باردار دیده می شود. به گفته طراح این بازی: «نظر به شواهد موجود در تصویر دو تا از خانم ها متاهل و یکی مجرد است.» اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا کلاه کارآگاهی خود را بپوشید و این معمای تصویری را حل کنید. به نظر شما کدام خانم ازدواج نکرده است؟

زمان را فراموش نکنید، شما برای حل آزمون شناسایی زن مجرد تنها 6 ثانیه زمان دارید که از حالا شروع می شود.

کدام خانم مجرد است؟

.

.

آزمون شناسایی شوهر کریستی: کدامیک از این 3 مرد همسر زن است؟

.

.

آزمون یافتن موش: آیا می توانید در 15 ثانیه موش را پیدا کنید؟

.

.

فقط چشم عقابی ها می توانند 3 تفاوت تصویر درخت سیب را پیدا کنند!

آزمون ها، پازل ها و معماها ترندهای محبوب این روزها هستند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده است که حل این گونه آزمون ها می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند. به هر حال، 6 ثانیه شما به پایان رسیده است. یعنی اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

پاسخ

جواب آزمون شناسایی زن مجرد: به گفته طراح بازی خانمی که لباس سبز پوشیده مجرد است. زیرا او حلقه ازدواج در دستش ندارد درحالی که 2 خانم دیگر در دست چپ شان حلقه دارند. بنابراین او مجرد است.

زن مجرد

آزمون ها و بازی های فکری یکی از ساده ترین شیوه ها برای آزمایش و محک زدن مغز است. زیرا برای حل آن‌ها شما باید خارج از چهارچوب فکری خود عمل کنید. این کار باعث می شود تا ذهن شما خلاق تر و در هر شرایطی آماده باشد.

تست بینایی تاس پنهان: آیا می‌توانید بین دکمه ها تاس را پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی زن مجرد لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل تست های هوش

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماهای تصویری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

آزمون تفاوت تصویر اسب آبی: 3 تفاوت این دو عکس را پیدا کنید!

تست‌های هوش مانند آزمون شناسایی زن مجرد اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

آیا می توانید دختر پنهان درون تصویر را پیدا کنید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو