عکس های محمود بهرامی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های محمود بهرامی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

29

1401/8/19

09:51


محمود بهرامی متولد ۱۴ خرداد سال ۱۳۱۶ بود. او یکی از بازیگران ماهر و پیشکسوت سینما و تلویزیون بود. او در شهر تویسرکان استان همدان به دنیا آمد.

نمکستان : محمود بهرامی متولد ۱۴ خرداد سال ۱۳۱۶ بود. او یکی از بازیگران ماهر و پیشکسوت سینما و تلویزیون بود. او در شهر تویسرکان استان همدان به دنیا آمد.

محمود بهرامی

سابقه ی فعالیت محمود بهرامی :

بهرامی کار هنری خود را با قصه نویسی در نشریات مختلف شروع کرد. محمود بهرامی از سال ۱۳۵۰ بازیگری را شروع کرد‌. اولین تجربه محمود بهرامی بازی در فیلم سینمایی خواستگار بود. بهرامی در سینما و در تلویزیون کارهای زیادی انجام داده بود. او در سریال صمد نقش سیامک را بازی کرده است.

محمود بهرامی مانند برخی دیگر بازیگران هم پیش از انقلاب هم پس از انقلاب به بازیگری مشغول بود. محمود بهرام علاوه بر بازیگری، نویسنده و شاعر توانا و ماهری بود. او داستان های کوتاهی به نام عشق و دو کلام حرف حساب را نوشته است. او تالیفات دیگری هم دارد. محمود بازیگر توانمند و با تجربه ای بود. بازیگران زیادی با او همبازی بوده اند.

محمود بهرامی

اثار محمود بهرامی :

محمود در فیلم های قبل از انقلاب بازی کرده است که می‌توان به صمد به مدرسه میرود، خانه قمرخانم و زنبورک اشاره کرد. او بازیگر پس از انقلاب نیز است. او بعد از انقلاب در فیلم های سال های خاکستری، جیب برها به بهشت نمی روند و گاهی به آسمان نگاه کن ایفای نقش کرده است.

او در فیلم های سینمایی دیگری مانند چند میگیری گریه کنی، اسپاگتی در هشت دقیقه و بله برون بازی کرده است. آخرین کار محمود تله فیلم جفت پوچ و سریال زن بابا بود. آخرین فیلمی که محمود بهرامی در آن حضور داشت، فیلم سینمایی ازدواج در وقت اضافه بود.

محمود بهرامی

درگذشت :

محمود در ۱۵ تیر سال ۱۳۸۹ از دنیا رفت. او سابقه ی پیوند کلیه را داشت و به خاطر عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بود. دلیل مرگ محمود بهرامی هم عفونت ریه گزارش شده است. ما با دیدن فیلمهای محمود بهرامی به یاد او هستیم و یاد او در قلب ما ماندگار خواهد ماند. کمبود چنین هنرمند باتجربه و توانمندی در سینمای ایرن کاملا حس می شود. یادش گرامی.

محمود بهرامی

بیوگرافی و عکس های دیده نشده مرحوم محمود بهرامی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو