10 تا از بهترین مدل سوتین سایز بزرگ

10 تا از بهترین مدل سوتین سایز بزرگ


منبع: مدیسه

64

1401/8/21

18:12


یکی از ضروری‌ترین نوع لباس برای خانم‌ها سوتین است، چرا که در فرم‌دهی و زیبایی اندام آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد.

10 تا از بهترین مدل سوتین سایز بزرگ

یکی از ضروری‌ترین نوع لباس برای خانم‌ها سوتین است، چرا که در فرم‌دهی و زیبایی اندام آن‌ها تاثیر به‌سزایی دارد. افرادی که به دنبال بهترین مدل سوتین سایز بزرگ هستند، قطعا باید در انتخاب این نوع لباس دقت بیشتری داشته باشند که علاوه بر داشتن ظاهری خوش فرم، از ناراحتی در ناحیه شانه و گردن جلوگیری کنند.

انتخاب مناسب بهترین برند سوتین سایز بزرگ باید طوری باشد که کاپ سینه پوشش کامل داشته باشد و این امر در کیفیت زندگی افراد نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه قصد داریم در مورد سوتین‌ها صحبت کنیم و 10 مدل از بهترین آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات موردنظر در انتخاب سوتین مناسب سایز بزرگ سینه

انتخاب سوتین مناسب سایز بزرگ سینه

سوتین‌های متفاوتی وجود دارد که با توجه به نوع لباس و پوشش می‌توان انتخاب کرد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب سوتین سایز بزرگ، مدل نیم کاپ آن است، چرا که بدن را صاف‌تر نشان می‌دهد. برای انتخاب بهترین سوتین سایز بزرگ نکاتی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • نسبت به اندازه‌گیری دقیق و درست سایز سوتین و کمر دقت کنید.
  • همیشه سوتینی را انتخاب کنید که بند قابل تنظیم داشته باشد.
  • سوتین فنردار یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد با سینه‎‌های حجیم محسوب می‌شود.
  • از انتخاب سوتین با بند باریک پرهیز کنید.
  • اگر خرید آنلاین دارید، حتما به نظرات افراد دیگر نیز توجه کنید.
  • برای انتخاب بهترین مدل سوتین سایز بزرگ به فرم سینه خود توجه کنید.
  • به استحکام کمر سوتین نیز توجه کنید.

مدل‌های سوتین مناسب سایز بزرگ

معمولا سینه‌ها با هم یک اندازه نیستند و حدودا کمی تغییر در سایز آن‌ها وجود دارد، اما این موضوع به این معنی نیست که پیدا کردن سوتین مناسب غیرممکن خواهد بود. در ادامه 10 مورد از بهترین مدل سوتین سایز بزرگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سوتین پلانچ

تصویر سوتین مدل پلانچ

سوتین‌های پلانچ که یکی از بهترین مدل سوتین سایز بزرگ به شمار می‌روند و به یقه باز یا چاکدار نیز معروف هستند، فقط به واسطه نواری باریک سینه‌ها را به هم نزدیک می‌کند که این امر موجب می‌شود شکاف سینه نمایان‌تر باشد.

این سوتین به وسیله دو یا سه ردیف قزن برای تنظیم اندازه و راحتی فرد، از پشت باز و بسته می‌شود. البته بندهای آن نیز قابل تنظیم هستند که فشار زیادی به شانه‌ها وارد نشود. این مدل از سوتین‌ها برای استفاده از لباس‌های مجلسی با یقه‌های باز بسیار مناسب هستند.

سوتین‌های پوش آپ یا جَکدار

تصویر سوتین مدل جکدار

سوتین‌های پوش آپ یا جکدار که بهترین مدل سوتین سایز بزرگ محسوب می‌شوند، با ابر فشرده‌ای که در کاپ آن قرار گرفته است، فرم‌دهی سینه را انجام می‌دهند. این نوع از سوتین­‌ها دارای دو مدل جکدار و نیمه جکدار هستند. این مدل سوتین معمولا با لباس‌های یقه باز و مجلسی قابل استفاده است.

سوتین گیپوری

تصویر سوتین مدل گیپوری

سوتین گیپوری یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها است که به دلیل راحتی و تنوع بالایی که دارد، اغلب با لباس‌های مجلسی استفاده می‌شود. تور و گیپور به تنهایی دارای طرح و رنگ‌های مختلفی هستند که استفاده از آن‌ها در تولید سوتین تنوع کار را بیش از پیش کرده است. در این مدل اسفنج وجود ندارد، اما در برخی مدل‌ها از فنر استفاده شده است.

خرید انواع سوتین

سوتین‌های اسفنجی یا پَددار

تصویر سوتین مدل اسفنجی.

سوتین اسفنجی یکی از بهترین مدل سوتین سایز بزرگ است و اغلب کاربرد زیادی در بین خانم‌ها دارد. این سوتین‌ها لایه نازکی از ابر را در کاپ خود دارند که به فرم‌دهی مناسب سینه کمک فراوانی می‌کند.

سوتین بالکنی

تصویر سوتین مدل بالکنی

مدل سوتین بالکنی در بعضی موارد بند ندارد یا به عبارتی دکلته حساب می‌شود که کل سینه را پوشش نمی‌دهد و مناسب استفاده با لباس‌های یقه باز است. ارتفاع کاپ در این نوع سوتین از انواع دیگر کمتر است.

سوتین تی‌شرت

تصویر سوتین مدل تی‌شرت

این نوع سوتین برای استفاده روزانه و لباس‌های جذب بسیار مناسب هستند، زیرا برای تولید آن‌ها از ابر بسیار نازکی استفاده شده است.

سوتین برلت یا نیم‌تنه گیپوری

تصویر سوتین مدل برلت

اگر در پوشش خود از کت‌های کوتاه یا پیراهن مردانه استفاده می‌کنید، نیم تنه‌های گیپوری بهترین مدل سوتین سایز بزرگ محسوب می‌شوند. این مدل امروزه در میان دختران جوان بیشتر قابل استفاده است، زیرا دارای تنوع در رنگ و نوع پارچه هستند.

مطالب کاربردی:  جدیدترین مدل شورت زنانه 2022 در امریکا

نیم‌تنه ورزشی

تصویر سوتین مدل نیم‌تنه ورزشی

در صورتی که هر روز عادت به ورزش کردن دارید، استفاده از نیم‌تنه‌های ورزشی گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود، چرا که علاوه بر خوش فرم کردن سینه‌ها، کاربرد آن‌ها برای سینه‌های سایز بزرگ بسیار راحت خواهد بود.

سوتین ژله‌ای

تصویر سوتین مدل ژله‌ای

بهترین مدل سوتین سایز بزرگ دیگر، از الیاف سیلیکونی تهیه شده که بدون هیچ نوع بندی بر روی بدن می‌چسبد و مناسب افرادی است که از لباس‌های پشت باز یا یقه قایقی استفاده می‌کنند، چرا که وجود بند یا کاپ در سوتین‌های دیگر، زیبایی لباس را از بین می‌برند. این نوع سوتین که افرادی با سینه‌های سایز بزرگ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند، برای لباس‌های نازک و حریر مناسب است، زیرا برجستگی‌های سینه را از زیر لباس مخفی می‌کند.

سوتین بدون بند یا دکلته

تصویر سوتین مدل دکلته

سوتین‌ دکلته یا بدون بند با لایه نازکی از ابر که درون کاپ آن قرار گرفته است، فرم زیبایی به سینه می‌بخشد و در اکثر مواقع فاقد بند بوده یا دارای بند نامرئی است. این نوع سوتین مناسب لباس‌های مجلسی یا یقه باز برای افرادی با سینه‌های بزرگ است.

راهنمای خرید سوتین سایز بزرگ

انواع مختلف سوتین وجود دارد که به فرم‌دهی مناسب سینه کمک فراوانی می‌کند. بعضی از خانم‌ها نسبت به خانم‌های دیگر سینه بزرگ‌تری دارند، برای این منظور باید بهترین مدل سوتین سایز بزرگ را تهیه کنند که کاپ سینه کل آن را پوشش دهد. اما هنگام خرید سوتین برای خود به موارد زیر توجه داشته باشید.

1. قیمت سوتین زنانه

سوتین به دلیل تنوع و کیفیت متفاوت دارای محدوده قیمت مختلفی است. قیمت سوتین سایز بزرگ با توجه به جنس، مدل و کاربرد آن مشخص می‌شود. به عنوان مثال قیمت سوتین توری نسبت به ست نخی بسیار بالاتر خواهد بود.

شاید از خود بپرسید سوتین سایز بزرگ از کجا بخریم؟ در پاسخ باید گفت فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که فروش سوتین‌ سایز بزرگ رنگی و متنوعی را بر عهده دارند. همچنین برای خرید سوتین می‌توانید به روش آنلاین اقدام کنید.

خرید انواع سوتین

2. اندازه سوتین

علاوه بر در نظر گرفتن نوع سوتین، لازم است به سایز آن نیز دقت کرد. در صورت انتخاب سایز اشتباه نیم‌تنه بالای افراد، فرم و پوشش خوبی نمی‌گیرد. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است با نواری ساده یا متر سایز دور کمر را اندازه گرفت.

برای گرفتن سایز دقیق سوتین لازم است، اندازه زیر شکم را گرفت و برای سایز دور کمر باید عرض سرشانه را اندازه‌گیری کرد و در نهایت به عدد اضافه شده یک اینچ اضافه شود که بتوان به فرم‌دهی و پوشش مناسب بدن کمک کرد.

بهترین سایز و مدل سوتین

3. تناسب سوتین

بهترین مدل سوتین سایز بزرگ مدلی است که بندهای زیر سوتین، علی‌الخصوص در قسمت زیر سینه باعث پوشش سینه شوند، در این قسمت نباید برآمدگی ناشی از پارچه کاپ‎‌ها یا چین و چروک اضافی وجود داشته باشد.

علاوه بر آن کوچکی کاپ باعث بیرون زدن سینه و بد فرم ایستادن آن‌ها می‌شود، همچنین به مرور زمان بافت سینه را از بین خواهند برد. لذا در صورت داشتن سینه‌های بزرگ حتما نسبت به تهیه بهترین سوتین سایز بزرگ اقدام کنید.

بهترین سایز و مدل سوتین را برای خود انتخاب کنید

کمد هر خانمی همیشه پر از مدل‌های مختلف سوتین است، اما انتخاب بهترین مدل سوتین سایز بزرگ به دقت کافی نیاز دارد. تنوع در انتخاب این لباس بسیار زیبا است، ولی انتخاب درست می‌تواند در فرم‌دهی به بدن و راحتی فرد کمک بسیاری کند. با انتخاب انواع متنوعی از سوتین سایز بزرگ شیک می‌توانید با هر لباس، سوتین مخصوص به خود را انتخاب کنید.

با معرفی ده مورد از بهترین سوتین‌های سایز بزرگ در این مقاله، سعی کردیم که افراد را با آن‌ها آشنا کنیم که بتوانند با خواندن این مطلب قادر به خرید بهترین مارک سوتین سایز بزرگ باشند.

 

منبع: glamour

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو