چه لباس‌هایی برای آقایان قد کوتاه مناسب تر هستند؟

منبع: روزانه

3

1402/6/31

00:09


شاید کمی زرد و کلیشه‌ای باشد که چگونه لباس بپوشیم تا بلند قدتر به نظر برسیم و لباس‌ها، قد شما را بلندتر از آنچه که هست نشان بدهند. اما چه بخواهید و چه نخواهید باید این واقعیت را بپذیرید که اگر شما تغییراتی در سبک لباس پوشیدن خود ایجاد کنید و در استایل‌های فعلی خود […]

چه لباس‌هایی برای آقایان قد کوتاه مناسب تر هستند؟

شاید کمی زرد و کلیشه‌ای باشد که چگونه لباس بپوشیم تا بلند قدتر به نظر برسیم و لباس‌ها، قد شما را بلندتر از آنچه که هست نشان بدهند. اما چه بخواهید و چه نخواهید باید این واقعیت را بپذیرید که اگر شما تغییراتی در سبک لباس پوشیدن خود ایجاد کنید و در استایل‌های فعلی خود لباس‌های جدیدی را جایگزین لباس‌های قبلی خود کنید، در دفعات بعدی برای حضور در یک مهمانی، دورهمی دوستانه و محل کار، ترکیب لباس شما کاری می‌کند تا قد شما بلندتر از قبل به‌نظر برسد.

آقایان کوتاه قامت باید چگونه لباس بپوشند؟

درست است که قد کوتاه بودن نباید باعث شود تا شما احساس بدی بابت اینکه نمی‌توانید مدل‌های متنوعی از لباس‌های مردانه را امتحان کنید، داشته باشید؛ چون شما می‌توانید مدل‌های دیگری از لباس‌های مردانه را با یکدیگر ترکیب کنید که هم متناسب با فرم بدنی شما طراحی شده‌اند و هم پوشیدن آن‌ها استایل‌های شیک و جذابی برای شما به ارمغان می‌آورد.

به‌علاوه با پوشیدن این مدل لباس‌ها هرگز کوتاه قد بودن شما به چشم نمی‌آید و نگاه اطرافیان شما فقط روی ظرافت‌های جذاب استایل شما متمرکز می‌شود.

هرگز سمت لباس های آزاد و گشاد نروید!

این مدل لباس‌های مردانه باعث می‌شوند تا قد شما کوتاه‌تر به‌نظر برسد. پس کاملا بدیهی است اگر کوتاه قامت هستید، نباید حتی یک بار هم پوشیدن این مدل لباس‌های مردانه را در زندگی خود تجربه کنید.

به‌علاوه با پوشیدن این مدل لباس‌ها شما اگر بخواهید به همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود قدم بزنید، شما مانند کودکی به‌نظر می‌رسید که همراه با پدر یا مادر خود از خانه بیرون آمده است.

لباس های تیره را دوستان صمیمی خود بدانید

ویژگی منحصربه‌فرد لباس‌های تیره به‌ویژه مشکی رنگ این است که شما را لاغرتر نشان می‌دهند که این موضوع در مورد لباس‌های آبی تیره، قهوه‌ای و خاکستری رنگ هم صادق است. اما این موضوع چه ارتباطی با کوتاه یا بلند قامت به‌نظر رسیدن شما دارد؟

ویژگی دیگر لباس‌های تیره این است که قد شما با پوشیدن این مدل لباس‌های مردانه، بلندتر از قبل به‌نظر خواهد رسید. از جمله لباس‌هایی که شما در رسیدن به چنین هدفی همراهی می‌کنند، می‌توان به ژاکت‌های تیره راه راه یا کت و شلوارهای تیره رسمی اشاره کرد.

بیرون گذاشتن لباس از شلوار هرگز، هرگز و هرگز!

زمانی که شما لباس خود را داخل شلوارتان قرار می‌دهید، محل قرارگیری کمر آن را می‌توانید بالاتر از آنچه که هست، ببرید؛ بنابراین با انجام چنین کاری شما قد بلندتر از قبل به نظر می‌رسید. شاید این راه خیلی راحت‌تر و ارزان‌قیمت‌تر از کوتاه کردن لباس‌تان باشد.

لباس طرح دار با طرح های کوچک بپوشید

اگر لباس طرح دار شما، طرح بزرگی داشته باشد، قد شما کوتاه‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد؛ بنابراین هرگز امتحان کردن این مدل لباس‌های مردانه را تجربه نکنید.

پوشیدن لباس های سایز بزرگ را فراموش کنید

برخی لباس‌های مردانه همچون ژاکت‌ها، جلیقه‌ها و کت‌ها در دسته، لباس‌های سایز بزرگ مردانه قرار می‌گیرند که پوشیدن آن‌ها باعث می‌شود تا بخش‌هایی از بدن‌تان که نمی‌خواهید بلندتر دیده شوند، توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند.

پس اگر می‌خواهید برای گرم کردن بدن خود در فصل زمستان با وجود قد کوتاه بودن، لباس‌های مناسبی به تن کنید، بهتر است به سراغ کت و کاپشن‌های نازک‌تر بروید.

آقایان کوتاه قامت برای شیک پوش بودن چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

یکی از نکاتی که آقایان قد کوتاه برای شیک پوش بودن باید رعایت کنند، پوشیدن لباس‌هایی رنگی در قسمت بالا تنه است. چرا؟ چون زمانی که این افراد لباس‌های رنگی به تن می‌کنند، رنگی بودن آن‌ها باعث می‌شود تا قد این دسته از آقایان، کمی بلندتر از قبل به‌نظر برسد.

به‌علاوه اگر پیراهن مردانه یا سایر لباس‌های رنگی خود را با یک کت مشکی یا سرمه‌ای رنگ ترکیب کنید، این ترکیب همچنان می‌تواند قد شما را بلندتر از قبل نشان بدهد و استایل شیک و جذابی برای شما ایجاد کند. به عنوان مثال ترکیب یک لباس سفید یا سرمه‌ای با یک بالاپوش خاکستری تیره یا قرمز، ترکیب ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

مورد دیگری که آقایان قد کوتاه باید برای شیک پوش بودن رعایت کنند، انتخاب پیراهنی با سایز آستین مناسب است. منظور از مناسب بودن سایز آستین این است که آستین پیراهن شما نباید از زیر کت یا بلیزر شما بیرون بزند.

زمانی که این اتفاق رخ بدهد، این توهم در اطرافیان شما ایجاد می‌شود که سایز بازوهای شما با سایز آستین یکی است و شما باوجود قد کوتاه بودن، شیک پوش به‌نظر می‌رسید.

آقایان کوتاه قامت می توانند چه گزینه هایی به استایل خود اضافه کنند؟

پیش از هر چیز، این نکته را به خاطر داشته باشید که جزئیاتی را به قسمت بالای تنه استایل خود اضافه کنید. چون انجام چنین کاری باعث می‌شود تا توجه اطرافیان‌تان بیشتر به بالاتنه شما جلب شود و این کار کمک می‌کند تا قد شما کمی بلندتر از قبل به‌نظر برسد. از جمله جزئیات و گزینه‌هایی که می‌توانید به استایل خود اضافه کنید و بلندتر از قبل به‌نظر برسید، کراوات‌ها روشن رنگ هستند که می‌توانند توجه افراد زیادی را به بالاتنه شما جلب کنند.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله باید بار دیگر به این موضوع مهم اشاره کنیم، با وجود لباس‌های مردانه متفاوتی که شما برای امتحان کردن با یکدیگر در اختیار دارید، این طرز فکر که شما برای شیک‌پوش بودن باید لباس‌های خاصی به تن کنید، کاملا اشتباه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو