نتیجه ریسک پذیری ام ثروتمند شدنم بود

منبع: نمکستان

50

1401/8/25

09:11


هرکسی یک عقیده ای دارد از نظر من ریسک کردن بد نیست اگرهم موفق نشوید نگران نباشید برایتان تجربه میشود. من با ریسک کردن در حوزه شال توانستم ثروت بی کرانی را جذب کنم اکنون میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

هرکسی یک عقیده ای دارد از نظر من ریسک کردن بد نیست اگرهم موفق نشوید نگران نباشید برایتان تجربه میشود. من با ریسک کردن در حوزه شال توانستم ثروت بی کرانی را جذب کنم اکنون میخواهم چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

شال حریر

شال حریر

اکثر بانوان اعم از پیر و جوان از شال حریر گلدار استقبال خوبی کرده اند و آنها را برای مصارف خود و یا اطرافیان خود تهیه می کنند و حتی برای دختر بچه ها نیز این محصول می تواند مناسب و جذاب باشد. یکی از پر فروش ترین نمونه های موجود این نوع شال طرحهایی هستند که گلهای صورتیو زرد دارند و به صورت سه بعدی و برجسته نقش و نگار بندی شده اند، این محصولات در قسمتهای دم سال دارای چنین طراحیهایی هستند که در اندازه های بلند و ۲ متری در بازار عرضه می شوند و مورد پسند جوانترها قرار می گیرند و خانمهایی که می خواهند ظاهر بسیار جذابی در محافل جشن و میمانی و یا بیرون از منزل داشته باشند از این شالها استفاده می کنند. در تمام مناطق ایران از شمال گرفته تا جنوب اکثر بانوان ایرانی از شال حریر مدل اشکی با صندل چرم استفاده می کنند و برای مصارف گوناگون از این پوشاک برای حجاب مو و سر خود استفاه می کنند که علاوه بر نازک بودن و خنکی آن دارای قشنگی و جلوه زیبایی نیز می باشد. طراحی این شالها به صورت نازک می باشد که نقطه های بسیار کوچک به صورت مرتب در کنار همدیگر و بر روی سطوح این پارچه حریر نقش و نگار گرفته اند که سبب زیبایی و جذابیت این مدلها شده است. این مدلهای شال در ابعاد مختلفی تولید می شود.

شال دخترانه

شال دخترانه

بسیاری از خریداران انواع مدلهای مختلف شال دخترانه برای مقایسه قیمت تمامی طرحها به تولیدیهای معتبر محصولات و یا سایتهای مرجع این محصولات مراجعه می کنند. انتخاب شال و روسری دخترانه به نوع صورت و رنگ صورت بسیار بستگی دارد و حتی این مسئله در نوع بستن شال نیز تاثیر گذار می باشد. در زمستان بهترین وسیله گرمایشی دخترانه و پسرانه کلاه و شال گردن و کفش اسپرت جورابی می باشد که در بیشتر مواقع به صورت ست بوده و دارای جذابیت خاصی می باشد. این محصولات به صورت بافتنی و از انواع کاموا می باشند که امروزه به وسیله دستگاه های بافتنی نوع نخی نیز ارایه می شود. این نوع از کلاه و شال در طرحهای متنوع برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است که نوع دخترانه آن دارای رنگهای شاد و رنگی می باشد. طرحهای کودکانه این نوع محصولات دارای انواع مدلها بوده که محبوب ترین آنها طرحهای کارتونی می باشد.

شال نخی

شال نخی

یکی از بهترین انتخاب یک پوشش مناسب برای روزهای گرم سال شال نخی و روسری مجلسی می باشد که دارای رنگهای بسیار شاد و چشم نواز باشد.  شال نخی ساده معمولا به شکلهای مختلف و در رنگهای متنوع وجود دارند که بانوان با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب می کنند. معمولا از این نوع شالهای نخی ساده و روسری جدید برای مراسماتی که زیاد تجللی نمی باشد استفاده می کنند تا یک سادگی زیبایی را داشته باشند. همانگونه که ذکر شد، این شالها نباید خشکشویی شوند و با دمای کم باید اتو شوند تا زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهند. شال نخی ساده به دلیل ضخامت کمی که که دارد متناسب برای فصل تابستان می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو