روش های نوینی که من را میلیاردر کرد

منبع: نمکستان

16

1401/8/29

21:04


هدف داشتن مهمترین مسئله ایست که هرشخصی در زندگیش باید داشته باشد. اگر نمیدونی که چه هدفی داری بهتر است، اهداف و تارگت های خود را بنویسید

هدف داشتن مهمترین مسئله ایست که هرشخصی در زندگیش باید داشته باشد. اگر نمیدونی که چه هدفی داری بهتر است، اهداف و تارگت های خود را بنویسید این موضوع باعث میشود روزانه به آنها فکر کنیم و برای رسیدن به آنها تلاش کنیم من با این روش به هدف خود که میلیاردر شدن بود رسیدم.

ترشی لیته

ترشی لیته

خوردن ترشی لیته با بسیاری از غذاها خوب است به خصوص اگر غذای سنتی باشد ما ایرانی ها معمولا از انواع ترشی ها به جز ماست و سالاد در سفره خود استفاده می کنیم بسیاری از خانم های خانه دار علاقه زیادی به تهیه ترشی دارند و سعی می کنند جدیدترین و خاص ترین ترشی ها را برای این منظور انتخاب کنند.

از ترشی های معروفی مانند ترشی هفت بیجار و ترشی لیته گرفته تا ترشی های خاص مانند ترشی لوبیا سبز توجه همه خانم ها را به خود جلب کرده است و علاقه مندان به تهیه ترشی هر سال حداقل یکی از این ترشی ها را انتخاب می کنند و آن را می سازند انواع ترشی مزه های متفاوتی دارند و میزان ترشی آن ها بسته به اینکه با چه چیزی درست می شوند متفاوت است.

مثلا سیر ترشی طعم ترش کمتری نسبت به ترشی غوره دارد از آنجایی که طرفداران ترشی های خیلی ترش بیشتر است، امروز قصد داریم ترشی ترین ترشی ها را به شما آموزش دهیم.

ترشی لیمو ترش

ترشی لیمو ترش

یکی از ترشیهای لذیذی که مخصوص جنوب کشور می باشد، ترشی لیمو ترش مجلسی است. بسیاری از خوراکیها و طعمهای خوشمزه متعلق به شهرهای بندری می باشد.

اقسام مختلفی از چاشنیها و ترشیجاتی که تهیه می شوند برای این است که خوردن آن در کنار غذاهای مختلف، طعم دلچسب تری را به آنها می دهد. دستور تهیه هر یک از انواع مختلف ترشیها با یکدیگر متفاوت بوده و برای آماده شدن هر کدام باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت.

اگر بخواهیم ترشی لیمو و دستور کار تهیه آن را با یکدیگر مرور کنیم، ما سعی کرده ایم تا مراحل مختلف آن را مو به مو به شما توضیح بدهیم. ممکن است هر شخصی با توجه به ذائقه خود اقدام به تهیه ترشی به طرز خاصی نماید و مراحل و مقدمات در هر فردی با دیگری تفاوت داشته باشد.

اما در بین همه روشهای مختلف، همیشه چیزهای ثابتی هستند که تغییر نمی یابند و متغیرها بیشتر مختص امور جزئی و سلیقه ای است اما روش اصولی در تمامی دستور کارها یکسان است.

ترشی مخلوط

ترشی مخلوط

ترشی ها اکثرا در فصل پاییز و زمستان تهیه می شوند. اگر قصد خرید ترشی مخلوط را دارید بهتر است در این ایام و به بهترین قیمت روز آنرا خریداری کنید. هم چنین به شما پیشنهاد می کنیم که ترشی ها را در اندازه های کم خرید کنید.

چون ترشی ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند و نگهداری آن ها مشکل است و فضای زیادی از یخچال شما را اشغال می کنند. مجموعه ما انواع این محصولات را در سطح کیفی بالایی تولید و در بازار عرضه می کنند.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های سطح کشور محصولات درجه یک ما را خریداری و از استفاده از آن ها لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو