آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام؛ مشاهده تصویر پروفایل اینستا با کیفیت HD

آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام؛ مشاهده تصویر پروفایل اینستا با کیفیت HD


منبع: پلازا

152

1401/9/5

06:55


آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام؛ مشاهده تصویر پروفایل اینستا با کیفیت HD

آیا تا به حال خواسته اید که عکس پروفایل یک کاربر را با اندازه کامل ببینید اما ندانید که چگونه باید این کار را انجام دهید؟ دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با استفاده از برنامه‌های مختلف قابل انجام است. در اینجا نحوه دانلود عکس پروفایل اینستا را به شما خواهیم گفت.

اینستاگرام به کاربران اجازه دیدن نسخه کامل عکس پروفایل را نمی‌دهد. تنها چیزی که می‌بینید، یک عکس کوچک در گوشه سمت چپ بالای پروفایل کاربران است. بسیاری از افراد به دلیل کنجکاوی یا دلایل دیگر به دنبال راهی برای بزرگنمایی تصاویر پروفایل اینستا‍‌گرام یا دانلود نسخه اصلی هستند. اگر شما یکی از این افراد هستید، پس اینجا مکان مناسبی است.

در یک دستگاه تلفن همراه، وقتی روی عکس پروفایل خود ضربه می‌زنید و نگه می‌دارید، می‌توانید عکس پروفایل فعلی خود را تغییر دهید یا حذف کنید، اما گزینه ای برای دانلود آن وجود ندارد. از طرف دیگر، در کامپیوتر شخصی، پس از کلیک راست بر روی عکس پروفایل خود، می‌توانید نسخه کوچک را در رایانه خود ذخیره کنید. اما این مطمئنا چیزی نیست که شما می‌خواهید. در ادامه آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام را به شما توضیح خواهیم داد.

در ادامه می‌خوانیم:

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

با استفاده از ابزارها می‌توانید تصاویر پروفایل‌ اینستاگرام را دانلود کرده یا در اندازه واقعی مشاهده کنید. البته به‌خاطر داشته باشید که دانلود پروفایل خصوصی اینستا‌گرام امکان‌پذیر نیست و فقط پروفایل‌های عمومی قابل دانلود هستند.

1. دانلود و ذخیره عکس پروفایل اینستا‌گرام با ابزار Instadp

برنامه دانلود عکس های پروفایل‌ اینستاگرام Instadp یکی از بهترین ابزارها برای دانلود به صورت انلاین است، با این حال، زمانی که می‌خواستیم برخی از نام‌های کاربری را امتحان کنیم، نمی‌توانست نام کاربری و اطلاعات پروفایل را پیدا کند. با این حال، کیفیت تصویر مشابه تصویر اصلی نخواهد بود. این منطقی است زیرا زمانی که کاربران تصاویر را در پروفایل خود آپلود می‌کنند، اندازه آن‌ها تغییر می‌کند. بنابراین، هنگام دانلود آن تصویر، کیفیت آن کمتر خواهد بود. این یکی از روش های دانلود پروفایل اینستاگرام به صورت انلاین است.

چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را ذخیره کنیم؟ با باز کردن مرورگر خود در رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه و انجام مراحل زیر برای روش دانلود عکس پروفایل اینستا، تصویر پروفایل هر کاربر را مشاهده و دانلود کنید:

مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام - ابزار Instadp

برای دانلود عکس فول سایز پروفایل‌ اینستاگرام در اندازه واقعی می‌توانید از ربات دانلود پروفایل اینستاگرام instadp استفاده کنید.

  • برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز اصلی، به وبسایت instadp بروید.
  • نام کاربری عکس پروفایل مورد نظر را وارد کنید. (اکنون عکس را با کیفیت و اندازه اصلی می‌بینید)
  • برای دانلود پروفایل اینستاگرام با کیفیت بالا، بر روی دانلود کلیک کنید و آن را در دستگاه خود ذخیره کنید

توجه: همچنین می‌توانید استوری‌ها و هایلایت‌های اینستاگرام را با استفاده از Instadp دانلود کنید.

2. ابزار IZUUM

این ابزار دانلود پروفایل اینستاگرام بدون برنامه که اخیرا توسعه یافته است، مشابه Instadp عمل می‌کند. برای دانلود پروفایل اینستاگرام از طریق سایت مراحل زیر را انجام دهید:

ذخیره عکس های پروفایل اینستا - ابزار IZUUM

  • برای دانلود پروفایل‌ اینستاگرام دیگران به سایت ذخیره عکس پروفایل IZUMM بروید
  • نام کاربری عکس پروفایل مورد نظر را وارد کنید. (اکنون عکس را با کیفیت و اندازه اصلی می‌بینید)
  • روی عکس کلیک راست کرده و آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

3. دانلود با کیفیت پروفایل اینستا‌گرام با Downloader for Instagram

  • برای دانلود عکس فول سایز پروفایل اینستاگرام، برنامه اینستا‌گرام را باز کنید.
  • برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران، فردی را پیدا کنید که می‌خواهید عکس پروفایل او را دانلود کنید.
  • نام کاربری این شخص را در کلیپ بورد خود کپی کنید یا فقط آن را یادداشت کنید.
  • برای دانلود با کیفیت پروفایل اینستاگرام، به play store بروید و برنامه دانلود عکس پروفایل اینستا‌گرام مانند Downloader for Instagram را دانلود کنید. این برنامه بهترین برنامه دانلود عکس پروفایل‌ اینستاگرام برای اندروید است.
  • در صورت نیاز، نام کاربری را که قبلاً کپی کرده‌اید، قرار دهید.
  • برای ذخیره پروفایل اینستاگرام در تلگرام، روی دکمه دانلود عکس پروفایل اینستا کنید.

4. گرامویو

چطور عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم؟ Gramvio

چهارمین ابزار برای مشاهده عکس کامل پرفایل اینستاگرام پیج خصوصی، Gramvio است. این به شما کمک می‌کند که پروفایل اینستاگرام را با فرمت بزرگنمایی شده ببینید. پس از تماشا، می‌توانید تصاویر پروفایل‌ اینستاگرام را به‌صورت اچ دی دانلود کنید.

5. دانلود پروفایل اینستا‌گرام با سایت Saveinsta

دانلود پروفایل اینستاگرام / دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

اگر به دنبال دانلود پروفایل اینستاگرام اچ دی هستید، سایت Saveinsta انتخاب خوبی است. دانلودر پروفایل اینستاگرام Saveinsta به شما در دانلود عکس کامل پروفایل اینستا کمک می‌کند. همچنین، می‌توانید از این برنامه به صورت رایگان برای مشاهده عکس کامل پرفایل اینستاگرام پیج خصوصی استفاده کنید. علاوه بر این از طریق این برنامه امکان دانلود پروفایل خصوصی اینستاگرام و استوری اینستا نیز وجود دارد.

6. ربات دانلود پروفایل اینستا‌گرام InstaSave

ذخیره پروفایل اینستاگرام در تلگرام هم امکان‌پذیر است. برای دانلود عکس فول سایز پروفایل اینستا‌گرام باید از ربات‌های مشاهده تصویر پروفایل اینستا استفاده کنید. البته اکثر آن‌ها ممکن است به‌درستی کار نکنند و به‌رروز نباشند. یکی از این ربات‌ها که می‌توانید امتحان کنید، ربات دانلود پروفایل اینستا‌گرام InstaSave است. برای استفاده از آن و دانلود ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام باید یک حساب اینستاگرام را به ربات متصل کنید.

7. وبسایت Instagram Downloads

از آنجایی که اینستاگرام به ما اجازه دانلود مستقیم تصاویر نمایه را از حساب ها نمی دهد، از اینستاگرام دانلودز استفاده خواهیم کرد. رابط کاربری مینیمالیستی و کاربرپسند این ابزار، نحوه استفاده از آن را آسان می‌کند. می توانید از آن برای ذخیره عکس‌ها، فیلم‌ها، استوری‌ها، هایلایت‌ها و حتی IGTV یا Reels استفاده کنید. این سرویس کاملا رایگان است و هیچ تبلیغی ندارد.

در دانلودر اینستاگرام می توانید عکس پروفایل را با کیفیت اصلی ذخیره کنید. فقط یک نام کاربری، لینک پروفایل یا لینک یک پست را اضافه کنید. سپس دکمه ای را دریافت می‌کنید که برای دانلود عکس یا ویدیو باید روی آن ضربه بزنید. شما می‌توانید تصاویر پروفایل را حتی از پروفایل‌های خصوصی اینستاگرام دانلود کنید.

  • در مرورگر وب اینستاگرام را باز کنید. به پروفایل اکانت مورد نظر بروید. روی لینک در نوار آدرس کلیک کنید و Ctrl + C را فشار دهید یا نام کاربری را به خاطر بسپارید.
  • اینستاگرام دانلودز را باز کنید. برای چسباندن پیوند یا تایپ نام کاربری در نوار جستجو، Ctrl+V را فشار دهید.

دانلود پروفایل اینستاگرام

  • برای دانلود پروفایل اینستاگرام بدون برنامه، روی Search کلیک کنید.
  • دانلود عکس را در بالای تصویر پروفایل بزنید.

دانلود عکس پروفایل اینستا

  • دانلود به طور خودکار شروع می‌شود. برای اینکه بفهمید عکس ذخیره شده اینستاگرام کجاست، روی فلش بالا در گوشه سمت چپ پایین صفحه در کنار Download کلیک کنید.
  • روی Show in folder کلیک کنید.

انجام شد! ما دانلود پروفایل اینستاگرام جدید را انجام داده ایم. این یک روش دانلود عکس پروفایل اینستا است.

استفاده از ابزار inflact

با استفاده از وب سایت inflact، بهترین نرم افزار دانلود پروفایل اینستاگرام، نیازی به ورود به حساب کاربری خود یا ثبت نام ندارید. فقط این مراحل آموزش نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را دنبال کنید:

  • نام مستعار @ منحصر به فرد کاربر مورد نظر را کپی کنید.
  • این نام را در قسمت بالای صفحه برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام قرار دهید.
  • پس از انتخاب دکمه منو View، فایل رسانه ای در اندازه بزرگ روی صفحه نمایش داده می.شود.
  • در صورت نیاز بعد از مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام، عکس را در دستگاه خود ذخیره کنید.

سوالات متداول

آیا امکان دانلود عکس پروفایل اینستا وجود دارد؟

بله برخی ابزارها، امکان دانلود عکس بزرگ پروفایل اینستا را فراهم می‌کنند. ما این ابزارها رو در متن مقاله معرفی کرده و لینک دانلود آن ها را قرار داده ایم.

آیا از خود برنامه اینستاگرام میتوان عکس پروفایل را ذخیره کرد؟

خیر. اینستاگرام چنین قابلیتی ندارد.

چگونه پروفایل اینستا را دانلود کنیم؟

برای دانلود پروفایل‌های عمومی، می‌توانید از وبسایت‌ها و سرویس‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم کمک بگیرید.

چگونه پروفایل اینستا‌گرام به صورت آنلاین دانلود کنیم؟

دانلود پروفایل‌ اینستاگرام به صورت انلاین فقط از طریق وبسایت‌هایی مثل InstaDP یا iZOOM امکان دارد. این سایت‌ها تصویر پروفایل را در اندازه کامل در اختیار شما قرار می‌دهند.

جمع بندی

اینستا برای اپلیکیشن و وبسایت خود محدودیتی برای مشاهده و دانلود تصاویر پروفایل در اندازه واقعی قائل شده است. راه‌های زیادی برای دور زدن محدودیت دانلود پروفایل‌ اینستاگرام وجود دارد، چه در رایانه شخصی یا دستگاه‌های تلفن همراه. Instadp و IZUUM را می‌توان در هر دو استفاده کرد و برخی از برنامه‌ها مانند InstaProfile و IGProfile را می‌توان آزادانه به ترتیب در تلفن‌های همراه اندروید و iOS استفاده کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو