قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول

قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول


منبع: فیگار

13

1401/9/13

16:40


در میان تمام ابرقهرمان کمیک‌ بوک‌های مارول و دی‌سی، قوی ترین شخصیت های کمیک چه کسانی هستند؟ با فیگار باشید تا قوی ترین ابر قهرمان جهان را بشناسید.

قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول

در میان تمام ابرقهرمان کمیک‌ بوک‌های مارول و دی‌سی، قوی ترین شخصیت های کمیک چه کسانی هستند؟ با فیگار باشید تا قوی ترین ابر قهرمان جهان را بشناسید.

مارول و دی‌سی هر دو برای چندین دهه متوالی مشغول خلق ابرقهرمانان مختلف بودند. بدین صورت، کامالاً عادی است که قوی تربن ابرقهرمان دنیا برای مارول و یا دی‌سی باشد. با این حال، با وجود تعداد بسیار زیادی از ابرقهرمانان، انتخاب قوی ترین ابرقهرمان جهان بسیار دشوار خواهد بود.

طرفداران این دو کمپانی همواره اختلافات نظر زیادی در اینکه کدام قهرمان قوی‌تر است داشته‌اند و این موضوع همواره ادامه دارد. در دنیاهای سینمایی مارول و دی‌سی ابرقهرمانان قدرتمند بسیار زیادی به تصویر کشیده شدند، اما بهتر است برای درک اینکه کدام قهرمانان قدرتمندتر هستند، به کمیک‌ها مراحعه کنیم. در این مقاله قصد داریم تا قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول در کمیک را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

قدرتمندترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU)

قدرتمندترین جادوگران در دنیای سینمایی مارول

قوی ترین شخصیت های کمیک

  • قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شخصیت های کمیک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

هزاران ابرقهرمان در دنیای مارول و دی‌سی وجود دارد. با وجود چندین ریبوت و جهان‌های موازی و حتی فیلم‌های سینمایی، دسته بندی آن‌ها براساس قدرت بسیار دشوار است. پس این احتمال وجود دارد که نظرات متفاوتی در رابطه با لیست قوی ترین شخصیت های کمیک وجود داشته باشد. با این حال، ما تلاش کرده‌ایم تا لیست قوی ترین شخصیت های کمیک را با استناد بر اکثر جوانب تشکیل دهیم.

سوپرگرل

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین ابرقهرمان مارول و دی سی

بدون شک سوپرمن یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک است. با این وجود کاملاً قابل پیشبینی بود که دی‌سی به ساخت شخصیت‌هایی مشابه وی روی بیاورد. سوپرگرل نیز همتای مونث سوپرمن و قوی ترین قهرمان زن محسوب می‌شود. البته که او به عنوان یکی زن های جذاب کتاب های کمیک از نیز شناخته می‌شود.

کارا زور ال نام واقعی سوپرگرل است. همچنین او پسر عموی سوپرمن است. قدرت‌های سوپرگرل تقریباً مشابه سوپرمن هستند. با این حال، حتی می‌توانیم سوپرگرل را قوی‌تر از سوپرمن بنامیم. پرواز، آسیب ناپذیری، سرعت فوق‌العاده، دید گرمایی، دید اشعه ایکس، شنوایی فوق بشری و عوامل شفابخش جزو مهم‌ترین قدرت‌های سوپرگرل محسوب می‌شوند. بدون شک سوپرگرل قوی ترین قهرمان زن دی‌سی است.

12 شخصیت زن قدرتمند در MCU

موج سوار نقره‌ای

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین ابرقهرمان دنیا

موج سوار نقره‌ای یکی از قوی ترین شخصیت های مارول است. جک کربی که یکی از بهترین نویسنده های کمیک است، این شخصیت را در کمیک Marvel Fantastic Four #48 برای اولین بار خلق کرد. نورین راد یا موج سوار نقره‌ای، در سیاره‌ای به نام زِن لا متولد شده و یکی از نجیب‌ترین و قوی ترین شخصیت های مارول است.

موج سوار نقره از قدرت کیهان استفاده کرده و به قدرت بسیار زیادی دست می‌یابد. او تقریباً نابود نشدنی است و می‌تواند سوار بر تخته‌اش در فضا پرواز کند. همچنین سرعت حرکت او خیلی بالا است و او حتی قدرت سفر در زمان را دارد. او می‌تواند ماده را به انرژی تبدیل کند؛ این بدین معنا است که موج سوار نقهره‌ای نیازی به غذا خوردن ندارد. بدون شک او می‌تواند جزو قوی ترین ابرقهرمان مارول و دی سی باشد.

برترین ابرقهرمانانی که قابلیت پرواز دارند

کاپیتان اتم

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین ابر قهرمان دی سی

کاپیتان اتم برای اولین بار در ماجراهای فضایی شماره 33 معرفی، و تبدیل به قوی ترین ابر قهرمان دی سی شد. قدرت اصلی او شامل حواس تقویت شده می‌باشد که بیشتر با عنون حواس کوانتومی شناخته می‌شود. کاپیتان اتم زمان را بیسار متفاوت از دیگران درک می‌کند و می‌تواند حال، گذشته و آینده را در یک موجودیت واحد ببیند. او اساساً همه چیز را می‌دانید و می‌تواند آن‌ها را به خاطر بسپارد.

با وجود ظرفیت ذهنی بسیار بالای کاپیتان اتم، او می‌تواند همانند یک کامپیوتر حجم بالایی از داده‌ها را در مدت زمانی بسیار کوتاه پردازش کند. بازسازی ماده از طریق تله‌کینتیک، معلق کردن، تغییر اندازه، ایجاد کلون‌ها از طریق برهم نهی کوانتومی. از دیگر توانایی‌های کاپیتان اتم هستند. همچنین او یک زره قدرتمند است که در سطح اتمی تشکیل شده است. به سادگی می‌توانید کاپیتان اتم را در درسته قوی ترین ابر قهرمان های دی سی قرار دهیم.

معرفی بهترین جهان های موازی دی سی

گرند مستر

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی تربن ابرقهرمان دنیا

گرند مستر یا استاد بزرگ، توسط روی توماس و جان بوسما خلق شد و برای اولین بار در کمیک انتقام جویان شماره 69 ظاهر شد. او یکی از افراد کیهانی است که سن مشخصی نداشته به تقریباً جاودانه است. جاودانگی، شناور شدن، انفجار انرژی و سفر در زمان از قابلیت‌های گرند مستر هستند که او را تبدیل به یکی از قوی ترین شخصیت های مارول کرده است.

گرند مستر در فیلم ثور: رگناروک که یکی از بهترین فیلم های کریس همسورث است نیز حضور یافت. اما این شخصیت در فیلم ثور ظاهری کمی کمدی‌تر داشت و قدرت‌های او نیز مشاهده نمی‌شوند. با این حال، این شخصیت قوی تربن ابرقهرمان دنیا در کمیک است.

بهترین کمیک های ثور

سوپرمن پرایم

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین شخصیت های دی سی و مارول

اگر شما سوپرمن را قوی ترین ابر قهرمان لیگ عدالت می‌دانید، احتمالاً باید در نظر خود دقت بیشتری کنید. سوپرمن پرایم تمام قدرت‌های سوپرمن اصلی را دارد. اما قدرت‌های او چندین و چند برابر از سوپرمن بیشتر است و تقریبا‌ً هیچکس جلودار او نیست.

او در سال 1998 از طریق سری کراس اوورهای DC One Million که جزو بهترین کمیک های دی سی تاریخ است معرفی شد. این شخصیت در قرن 853 و یا به طور دقیق‌تر، حدود سال 85300 زندگی می‌کند. این شخصیت سال‌های زیادی درون خورشید زندگی کرده به همین دلیل تبدیل به قوی ترین ابر قهرمان لیگ عدالت شده است. همچنین لازم به ذکر است که سوپرمن پرایم هیچگاه پیر نمی‌شود.

بهترین کمیک های سوپرمن

 فونیکس

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین قهرمان زن

اگر سوپرگرل را قوی ترین قهرمان زن محسوب نکنیم، بهترین گزینه جایگزین فونیکس است. فونیکس فرزند کیهان است و طبق افسانه‌ها، در لحظات مرگ جهان قبلی باری دیگر از بیگ بنگ متولد شد. او هنگام تولد با فررون یکی شد و در قالب یک پرنده آتشین ظاهر شد. با این حال، با فونیکس را در قامت ژان گری می‌شناسیم.

پس از اینکه نکروم بخشی از ذات خود را از بین برد، فونیکس مخفی شده و بعداً با ژان گری یکی شد. بدون شک فونیکس فناناپذیر و یکی از قوی ترین شخصیت های دی سی و مارول است. قدرت بسیار زیادی فونیکس از نیروی حیات تامین می‌شود و به او اجازه می‌دهد تا بتواند هرچیزی را نابود کند. همچنین یکی از بهترین کمیک های مارول تاریخ با محوریت این شخصیت محبوب ساخته شده است.

بهترین کمیک های کراس اور مارول و دی سی

نگهبانان جهان

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی تربن ابرقهرمان دنیا

نگهبانان جهان که معمولاً با فانوس سبز در ارتبابط هستند، برای اولین بار در جلد دوم کمیک‌های فانوس سبز حاضر شدند. آن‌ها که توسط جان بروم و گیل کین خلق شده اند، نژادی از فرازمینی‌ها هستند که در سیاره مالتوس تکامل یافته اند. آنها در حال حاضر به عنوان رهبران سپاه گرین لنترن شناخته شده و جزو قوی ترین ابر قهرمان های دی سی محسوب می‌شوند.

برخلاف دیگر ابرقهرمانان، نگهبانان جهان هیچ قدرت یا توانایی ویژه‌ای برای مبارزه ندارد. در عوض، آن‌ها از مغز خود برای مبارزه و نابودی استفاده می‌کنند. طبق تاریخچه کمیک بوک‌های دی‌سی، تام نگهبانان جهان منقرض شده و تنها گانته زنده مانده است. با این حال، فداکاری آن‌ها منجر به ساخت حلقه‌ای شده است که از هر حلقه دیگری قدرتمند‌تر است.

معرفی عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی

ابدیت و بینهایت

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین ابر قهرمان جهان

ابدیت و بینهایت جزو قوی ترین شخصیت های دی سی و مارول محسوب می‌شوند. بینهایت توسط مارک گرونوالد و گرگ کاپولو ساخته شد و برای اولین بار در Quasar #24 ظاهر شد. ابدیت نیز توسط استن لی (۵ حضور افتخاری استنلی خارج از مارول) و استیو دیتکو ساخته شد و اولین بار در Strange Tales #134 حضور یافت.

بینهایت یک موجود کیهانی است که در کل فضا و ساکنان آن عمل می کند و به همراه ابدیت، تمام آفرینش را در بر می‌گیرند؛ از زمان تا مکان. بینهایت و ابدیت از ابتدای بیگ بنگ وجود داشتند. اما نکته مهم آن است که هر زمان بینهایت و ابدیت با یکدیگر ادغام می‌شوند، تبدیل به قوی ترین شخصیت کمیک می‌شوند.

حقایق دنیای سینمایی مارول

الین بلوک

قوی ترین شخصیت های دی سی و مارول

الین بلوک اولین موجودی است که توسط یک فرشته ساخته شده است. پدر بیولوژیکی او فرشته مایکل است. او مرتباً در نبرد با مایکل و لوسیفر می‌جنگید. در نتیجه، پس از مجروح شدن مایکل، او قدرت دمیورژیک خود را به الین بلوک داد. این قدرت بی‌پایان الین بلوک را تبدیل به قوی ترین شخصیت کمیک کرد.

به معنای واقعی کلمه، الیک بلوک قدرت‌های خداگونه دارد. او مانند هر ابرقهرمان قدرتمند دیگری نیست و قدرت مطلق و پایان را دارا می‌باشد. او بسیار دانا است و هرچیزی را می‌داند. به زبان ساده، الین نمی‌تواند از چیزی که هست قدرتمندتر باشد. هیچ ابرقهرمان یا شرور دیگری توانایی پیروزی بر الین بلوک را ندارد.

بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی

والای همگان

قوی ترین شخصیت های کمیک

قوی ترین شخصیت کمیک

طبق داستان‌های مارول کامیکس، والای همگان تنها مسئول وجود تمام زندگی در جهان‌های موازی است. والای همگان ناظر کیهان است و به عنوان دادگاه زندگی شناخته می‌شود. او برای اولین بار در سال 1977 و در شماره 13 کمیک Eternals حضور یافت.

همانند الین بلوک در دی‌سی، والای همگان نیز از قدرت مطلق بهمند است. او همه جا حاضر است و دانای کل است. او فراتر از تمام قدرت‌ها و نهادها است. بدون شک قوی ترین شخصیت کمیک های مارول در تمام تاریخ، والای همگان است و هیچکس توانایی شکست او را ندارد.

سوتی های فیلم اترنالز (Eternals 2021)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شخصیت های کمیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون مارول دی‌سی قدرتمندترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول MCU قدرتمندترین جادوگران در دنیای سینمایی مارول سوپرگرل موج سوار نقره‌ای کاپیتان اتم گرند مستر سوپرمن پرایم فونیکس نگهبانان جهان ابدیت و بینهایت الین بلوک والای همگان محبوب ترین شخصیت های کمیک زن های جذاب کتاب های کمیک 12 شخصیت زن قدرتمند در MCU بهترین نویسنده های کمیک برترین ابرقهرمانانی که قابلیت پرواز دارند معرفی بهترین جهان های موازی دی سی بهترین فیلم های کریس همسورث بهترین کمیک های ثور بهترین کمیک های دی سی تاریخ بهترین کمیک های سوپرمن فونیکس بهترین کمیک های مارول تاریخ بهترین کمیک های کراس اور مارول و دی سی معرفی عجیب ترین ابرقهرمانان دی سی ۵ حضور افتخاری استنلی خارج از مارول حقایق دنیای سینمایی مارول بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی سوتی های فیلم اترنالز Eternals 2021 قدرتمندترین شرورهای مارول که ابرقدرت ندارند قدرتمندترین سلاح های مارول تمام ابرقهرمانان جدید در فاز چهارم MCU بهترین سریال های مارول و دی سی بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022 و تمام دوران نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو