فیلم های برتر دی سی 2022 تا 2024 (DC)

فیلم های برتر دی سی 2022 تا 2024 (DC)


منبع: فیگار

18

1401/9/16

20:05


فیلم‌های دی سی بر محوریت شخصیت‌های ابر قهرمانی می‌باشند. در این نوشتار به معرفی بهترین فیلم های دی سی 2022  بپردازیم، با ما همراه باشید.

فیلم های برتر دی سی 2022 تا 2024 (DC)

فیلم‌های دی سی بر محوریت شخصیت‌های ابر قهرمانی می‌باشند. در این نوشتار به معرفی بهترین فیلم های دی سی 2022  بپردازیم، با ما همراه باشید.

فیلم‌های برتر دی سی که دنیای توسعه یافته‌ای از شخصیت‌های ابر قهرمانی و خیالی است، توسط برادران وارنر پیکچرز منتشر می‌شوند. برادران پیکچرز فعالیت خود را در زمینه ساخت فیلم‌های ابر قهرمانی از سال ۲۰۱۱ شروع کردند. معروف‌ترین فیلم‌ها، در دنیای توسعه یافته دی سی، آکوامن، بتمن و جوخه انتحار می‌باشد. مجموعه این فیلم‌ها توسط تیم بزرگی از افراد حرفه‌ای کارگردانی و نوشته می‌شوند.

ستاره‌های معروف هالیود چون مارگو رابی، امی آدامز، هنری کویل، جیسون موموآ و زکری لی وای جزء ستاره‌های دنیای دی سی هستند، که با بازی فوق‌العاده‌شان تبدیل به ابر قهرمانان دنیای دی سی شدند. با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های دی سی 2022 به همراه مهمترین آن‌ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

سریال های برتر دی سی 2022 (DC)

بهترین انیمیشن های دی سی (DC)

بهترین فیلم های دی سی 2022

 

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2022

اگر نگاهی به پروژه‌های ساخته شده دی سی بیاندازیم، متوجه می‌شویم که فقط تعداد کمی از این فیلم‌ها بازخوردهای خوبی دریافت کرده‌اند. مهمترین مسئله در ساخت این نوع فیلم‌ها، ساخت شخصیت‌های ابر قهرمانی است، شخصیت‌هایی که نماینده دنیای دی سی باشند.

برادران پیکچرز به همراه تیم حرفه‌ایشان نوید شخصیت‌های ابرقهرمانی جدیدی از دی سی به مخاطب داده‌اند. شخصیت‌هایی که قرار است همچون بتمن سالها در ذهن مخاطب ماندگار باشد، در این نوشتار به معرفی مهمترین و بهترین فیلم های دی سی 2022 می‌پردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

The Batman

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: مت ریوز
  • بازیگران:  رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس
  • نویسنده: مت ریوز و پیتر کریگ
  • تاریخ انتشار: ۴ مارس ۲۰۲۲

بتمن یک شخصیت خیالی ابرقهرمانی است، این شخصیت محبوب دنیای دی سی پس از ارائه اولین فیلم، توانست پس از آن در مجموعه‌های تلویزیونی و انیمیشن‌ها هم حضور پیدا کند.

اولین سری از این نمایش در سال ۲۰۰۵ اکران شد و توانست نامزد دریافت جایزه اسکار شود، فیلم بتمن رکود خوبی را در گیشه‌ها از آن خود کرد. کارگردانی سری اول این شخصیت خیالی بر عهده کریستوفر نولان بود، اما سری جدید این فیلم هیجانی به کارگردانی مت ریوز می‌باشد. این فیلم را می‌شود گفت بهترین فیلم های 2022 Dc است که نباید دیدنش را از دست بدیم.

حقایق پنهان فیلم 2022 The Batman

گاف ها و سوتی های فیلم The Batman

نقد فیلم The Batman (2022)

فیلم Wonder Woman 3

فیلم های برتر دی سی

فیلم های برتر دی سی

کمپانی برادران وارنر پس از ساخت فیلم واندر وومن 2 اعلام کردند که قسمت سوم این مجموعه نیز ساخته خواهد شد. قسمت دوم این فیلم با موج انتقادهای منفی از سوی طرفداران و منتقدان قرار گرفت و در کل فیلم خوبی از آن در نیامد.

در حال حاضر تاریخ دقیق اکران قسمت سوم واندر وومن مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که تا قبل از سال 2024 اکران شود. این فیلم اگر یک داستان خوب و لحظات سرگرم کننده‌ای به نمایش بگزارد، می‌تواند جزو فیلم های برتر دی سی قرار گیرد.

بهترین کمیک های واندر وومن

DC Super pets

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های 2022 دی سی
  • کارگردان: جرد استرن و سم لیواین
  • صداپیشگان: دواین جانسون
  • نویسنده: جرد استرن و جاش وایتینگتون
  • تاریخ انتشار:29 ژولای 2022 (٧ مرداد ١۴٠١)

دنیای دی سی پس از ورود به عرصه انیمیشن‌ها موفقیت‌های بزرگی را برای خود رقم زد. برادران وارنر سعی داشتند به مخاطبان و طرفدارانشان بگویند انیمیشن‌ها برای سنین خاصی تولید نمی‌شوند بلکه برای همه سنین هستند.

پس از موفقیت انیمیشن Teen Titans Go کمپانی براردان پیکچرز سعی کردند، فعالیت خود را در ساخت این قبیل انیمیشن‌ها گسترش دهند، اما چیزی که در این بین مشخص شد این بود که با انتشار اولین تریلر از انیمیشن لیگ ابر حیوانات، طراحی شخصیت‌ها با آنچه در گذشته دیده‌اید متفاوت خواهد بود. این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2022 دی سی است که حتما باید آن را ببینید.

تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

فیلم The Batman 2

برترین فیلم های دی سی

برترین فیلم های دی سی

فیلم جدید ابرقهرمان محبوب دی سی، یعنی بتمن، در سال 2022 اکران شد. بازیگر جدید این شخصیت رابرت پتینسون است که که توانسته بسیار فوق العاده در این نقش جای بگیرد. این فیلم در بین طرفداران بسیار مورد استقبال قرار گرفت و نگاه جدید و متفاوتی را به این شخصیت کمیکی محبوب به تصویر می‌کشد. پس از موفقیت این فیلم، وارنر تصمیمی گرفت تا قسمت دوم آن را هم بسازد و با توجه به لحظات آخر فیلم، جوکر شرور قسمت دوم این فیلم خواهد بود.

بهترین شرور های شبیه بتمن

The flash

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: اندی موشیاتی
  • بازیگران: ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو
  • نویسنده: کریستینا هادسون
  • تاریخ انتشار: 23 ژوئن 2023 (٢ تیر ١۴٠٢)

فیلم سینمایی فلش که تا کنون بارها مسیرهای مختلفی را برای ساختش طی کرده است، بالاخره مسیرش را با کارگردان موفقی به نام اندی موشیاتی به پایان می‌رساند.

اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست، اما می‌توان گفت یکی از پروژه‌های محبوب و مهم دی سی به شمار می‌رود، چرا که مخاطبان زیادی منتظر اکران این سینمایی ابر قهرمانی هستند. شاید بهترین فیلم دی سی 2022 را که باید ببینید همین فیلم باشد.

بهترین کمیک های فلش

 Aquaman 2

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیگران: جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، پیلو اسبک، نیکول کیدمن
  • نویسنده: دیوید لزلی جانسون
  • تاریخ انتشار: 17 مارچ 2023 (٢۶ اسفند ١۴٠١)

آکوامن که فیلمی در ژانر ابرقهرمانی و هیجانی است، در سال ۲۰۱۸ سری اول آن ساخته و منتشر شد. این فیلم سینمایی نهمین فیلم از دنیای دی سی است که به عنوان پرفروش‌ترین فیلم دست پیدا کرد، همچنین توانست بیست و دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای آمریکا شود.

اطلاعات زیادی از سری دوم این فیلم سینمایی در دسترس نیست، اما آنچه که می‌دانیم سفرهای طولانی مخاطب در اعماق اقیانوس خواهد بود. بازیگران ثابت این مجموعه جیسون موموآ و امبر هرد می‌باشند. بهترین فیلم دی سی 2022 که باید جدی گرفته شود همین فیلم است.

بهترین کمیک های آکوامن

Shazam: Fury of the gods

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های 2022 Dc
  • کارگردان: دیوید اف سندبرگ
  • بازیگران: زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز
  • نویسنده: هنری گیدن
  • تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022 (٢۵ آذر ١۴٠١)

پس از موفقیت نمونه اول فیلم شزم برادران وارنر تصمیم گرفتند به سمت ساخت سری دوم این فیلم ابر قهرمانی بروند. شزم فیلمی در ژانر هیجانی و ابر قهرمانی است، که سری اول آن در سال ۲۰۱۹ ساخته و منتشر شد.

سری اول شزم توانست، فروش فوق‌العاده‌ای را در گیشه‌ها از آن خود کند در صورتی که هزینه ساخت آن بسیار کمتر از فروش آن بود، همچنین این فیلم سینمایی مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت. کادر بازیگران همان بازیگران سری قبل است اما طبق خبرهای منتشر شده، بازیگر تازه‌کاری به‌نام ریچل زیگلر، نیز قرار است یکی دیگر از نقش‌های اصلی فیلم را بازی کند.

دلایلی که ثابت می کند مارول از دیسی بهتر است

Black Adam

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم 2022 دی سی
  • کارگردان: ژاومه کویت سرا
  • بازیگران: دواین جانسون، پیرس برازنان، نوحا سنتینو، آلدیس هاج، کوینتسا سویندل
  • نویسنده: روری هاینز و سهراب نوشیروانی
  • تاریخ انتشار: 21 اکتبر 2022 (٢٩ مهر ١۴٠١)

آدام سیاه یکی از فیلم‌های مورد انتظار برای اکران در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. ساخت این فیلم سینمایی سال‌ها به تعویق می‌افتاد، مهمترین دلیلش، پیدا کردن بازیگری بود که بتواند شخصیت برتر و محبوب دنیای دی سی شود.

اطلاعات دقیق و کاملی از این فیلم در دسترس نیست اما طبق خبرها شخصیت اصلی فیلم را دواین جانسون بازی می‌کند و دیگر بازیگران هم از تیم فیلم جیمز باند می‌باشند. می‌توان گفت بهترین فیلم 2022 دی سی که می‌تواند جایگاه خاصی را در ذهن شما ایجاد کند همین فیلم است.

نقد و بررسی فیلم Black Adam 2022

The Snyder Cut

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2021
  • کارگردان: زک اسنایدر
  • بازیگران: جرد لتو، هنری کویل، ری پاتر

فیلم سینمایی لیگ عدالت زک اسنایدر، فیلمی ذر ژانر ابرقهرمانی و ساخته آمریکاست، این فیلم که قرار بود در ابتدا به عنوان مینی سریال در ۴ قسمت پخش شود، اما این مجموعه به صورت یک فیلم سینمایی به مخاطب عرضه شد.

این فیلم سینمایی توانست گیشه فروش فیلم‌ها را از آن خود کند. فیلمنتمه این اثر در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نوشته شد که پس از تغییراتی در حیطه‌های مختلف بالاخره در سال ۲۰۲۱ پخش و اکران شد.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

The Suicide Squad

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2021
  • کارگردان: جیمز گان
  • بازیگران: مارگو رابی، جان سینا، ادریس البا

یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی، فیلم جوخه انتحار است. این فیلم که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد دنباله و سری دوم جوخه انتحار ۱ می‌باشد.

با اکران این فیلم در آمریکا و همزمان آن در ۵ کشور دیگر توانست نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند. این را به خاطر شوخی‌ها و کارگردانی و همچنین ویژگی‌های بصری مورد تحسین قرار داده‌اند. برای خواندن نقد و بررسی فیلم جوخه انتحاری 2 می‌توانید به صفحه مربوطه در سایت فیگار مراجعه کنید.

بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی

مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی

Blue Beetle

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان:آنجل مانوئل سوتو
  • بازیگران: زولو ماریدوئنا، سوزان ساراندون، هاروی گیلن
  • نویسنده:گرت دانت-آلکوسر
  • تاریخ انتشار: 18 آگوست 2023 (27 مرداد 1402)

دی‌سی موویز از اواخر سال 2018 درحال برنامه ریزی ساخت یک فیلم از شخصیت بلو بیتل بوده است. اما ساخت این فیلم در اوایل سال 2021 و زمان مشخص شدن کارگردان آن به صورت جدی پیش رفت.

فیلمبرداری Blue Beetle در اوایل سال 2022 به پایان رسید و قرار است تا در 18 آگوست 2023، مصادف با 27 مرداد 1402 در سینماها اکران شود. همچنین لازم به ذکر است که این فیلم بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود.

بهترین فیلم های مارول و دی سی

بهترین سریال های مارول و دی سی

Joker: Folie à Deux

بهترین فیلم های دی سی 2022

بهترین فیلم های دی سی 2022
  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، زازی بیتز، برندان گلیسون
  • نویسنده: تاد فیلیپس
  • تاریخ انتشار: 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)

فیلم مستقل جوکر در سال 2019، با تمام فیلم‌های دی‌سی تفاوت داشت و شدیداً مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. می‌توان گفت که طی چند سال اخیر، جوکر و جوخه انتحاری سال 2021 تنها آثار برجسته دی‌سی بودند. قسمت دوم فیلم جوکر نیز برای انتشار در سال 2024 درحال ساخت است.

با توجه به اینکه فیلم جوکر بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی نیست، احتمالاً نیازی نیست که نگران تغییر برنامه‌های د‌ی‌سی باشیم. این فیلم توسط تاد فیلیپس کارگردانی شده و واکین فینیکس نیز برای بازی در آن بازخواهد گشت. اما لازم به ذکر است که لیدی گاگا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و نقش هارلی کوئین را خواهد داشت.

بهترین کمیک های جوکر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های دی سی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

گوناگون دی‌سی سریال های برتر دی سی 2022 DC بهترین انیمیشن های دی سی DC  فیلم The Batman فیلم Wonder Woman 3 فیلم DC Super pets فیلم The Batman 2 فیلم The flash فیلم Aquaman 2 فیلم Shazam Fury of the Gods فیلم Black Adam فیلم static shock Blue Beetle Joker Folie à Deux حقایق پنهان فیلم 2022 The Batman گاف ها و سوتی های فیلم The Batman نقد فیلم The Batman 2022 بهترین کمیک های واندر وومن تحلیل و نقد لیگ قهرمانان حیوانات خانگی بهترین شرور های شبیه بتمن بهترین کمیک های فلش بهترین کمیک های آکوامن دلایلی که ثابت می کند مارول از دیسی بهتر است نقد و بررسی فیلم Black Adam 2022 بهترین کمیک های لیگ عدالت نقد و بررسی فیلم جوخه انتحاری 2 بهترین ایستراگ های فیلم های دی سی مهم ترین سوتی های فیلم های دی سی بهترین فیلم های مارول و دی سی بهترین سریال های مارول و دی سی بهترین کمیک های جوکر 500 سریال جذاب و برتر در دنیای ابرقهرمانی قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول بهترین فیلم های 2023 که قبل از مرگ باید دید بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2022 و تمام دوران نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی فیلم ها و سریال های علمی تخیلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو