بازیگر جدیدی به فیلم اکشن Ballerina پیوست

منبع: گیمفا

7

1401/9/17

14:05


فیلم Ballerina که در دنیای فرنچایز John Wick قرار دارد و از آنا د آرماس بهره می‌برد، بازیگر جدیدی را به خود جذب کرده است.

بازیگر جدیدی به فیلم اکشن Ballerina پیوست

فیلم Ballerina که در دنیای فرنچایز John Wick قرار دارد و از آنا د آرماس بهره می‌برد، بازیگر جدیدی را به خود جذب کرده است.

فیلم John Wick نه تنها زمینه‌ساز بازگشت قدرتمندانه کیانو ریوز (Keanu Reeves) به جایگاه یک ستاره اکشن سینما بوده است، بلکه فرنچایز جدیدی را پایه‌گذاری کرد که شامل برخی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های اکشن تاریخ سینما نیز می‌باشد. این موفقیت باعث شد تا کمپانی لاینزگیت دنیای این فرنچایز را با فیلمی کاملاً جدید تحت عنوان Ballerina گسترش بدهد.

این فیلم که از آنا د آرماس (Ana de Armas) به عنوان نقش اصلی بهره می‌برد، روایت‌گر یک زن آدمکش است که به دنبال قاتلان خانواده‌اش بوده تا از آن‌ها انتقام بگیرد. پروژه‌ای که از نام‌های آشنای مجموعه جان ویک همچون کیانو ریوز، ایان مک‌شین (Ian McShane)، آنجلیکا هیوستون (Anjelica Huston) و لنس ردیک (Lance Reddick) بهره خواهد برد.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ددلاین، مشخص شده که کاتالینا ساندینو مورنو (Catalina Sandino Moreno) نیز به جمع بازیگران فیلم بالرین پیوسته است. او که پیشتر در آثاری همچون From و Barbarians به ایفای نقش پرداخته است، در کنار آنا د آرماس نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

در کنار فیلم بالرین ما شاهد ساخت یک سریال تحت عنوان The Continental نیز هستیم که روزهای نخست هتل محبوب فرنچایز جان ویک را به تصویر خواهد کشید. John Wick: Chapter 4 نیز که این مجموعه را وارد فاز کاملاً جدیدی خواهد کرد، در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) اکران می‌شود که می‌تواند یک شگفتی را در گیشه‌های سینما رقم بزند.

فیلم Ballerina که توسط لن وایزمن (Len Wiseman) کارگردانی می‌شود، هنوز از هیچ تاریخ اکرانی بهره نبرده است.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو