جعبه پیتزا

منبع: فوت و فن

5

1401/9/20

10:37


طبیعی هم هست اگر تا حالا وقتی پیتزا می‌خوردید به چیزی جز طعم آن فکر نکنید. اما فراموش نکنید جعبه پیتزا از اهمیت زیادی برخوردار است.

جعبه پیتزا

طبیعی هم هست اگر تا حالا وقتی پیتزا می‌خوردید به چیزی جز طعم آن فکر نکنید. اما فراموش نکنید جعبه پیتزا از اهمیت زیادی برخوردار است. خصوصاً این روزها که ویروس کرونا حسابی شایع شده و دارد جان آدم‌ها را می‌گیرد و رعایت اصول بهداشتی بیش از پیش مهم است.

خیلی‌ها به خاطر همین ویروس دور غذای فست فودی را خط قرمز کشیده‌اند اما خودمانیم، نمی‌شود که همیشه غذا درست کرد و به هر حال ما به غذای بیرون نیاز داریم و چه بهتر که مراقبت کنیم. مراقبت کنیم این پیتزا را از کجا سفارش می‌دهیم و با چه جعبه پیتزا و چه شکل و شمایلی به دست ما می‌رسد و حتماً قبل از مصرف، آن را چند دقیقه‌ای درون مایکروفر قرار دهیم تا خیالمان راحت شود.

در این مطلب قرار است درباره جعبه پیتزا برایتان بنویسیم و آن را در یک کلام به شما معرفی کنیم!

بسته‌بندی مهم است، موافق نیستید؟

اول اینکه اگر بخواهیم منظورمان را از بسته‌بندی در یک خط بگوییم می‌شود ظرف یا بسته یا هر چیزی که درون آن محصولی قرار می‌دهیم و سپس وارد بازار می‌کنیم و به دست شما می‌رسانیم. حالا این بسته‌بندی به خودی خود، حائز اهمیت است و در برقراری ارتباط میان مشتری و محصول، بسیار کاربردی است.

درواقع به همین خاطر است که این روزها توجه بیشتری به بسته‌بندی محصولات نشان داده می‌شود. جعبه پیتزا، بسته‌بندی آن به حساب می‌آید. همان اندازه که کیفیت پیتزایی که می‌خورید، مهم است، شکل عرضه آن به مشتری نیز مهم است. همین موضوع باعث می‌شود که فروشنده یا صاحب فست فود به بسته‌بندی پیتزایش هم اهمیت بدهد.

روش‌های زیادی وجود دارد که از طریق آن می‌شود نظر مشتری را جلب کرد. مثلاً طرح روی جعبه پیتزا یا شکل جعبه پیتزا خود می‌تواند اثربخش و جذاب باشد.

میدانید جعبه پیتزا از چه چیزی درست شده؟

از آنجایی که نمی‌توانیم بفهمیم جوابتان بله یا خیر است برایتان میگوییم جعبه پیتزا از چه چیزی درست می‌شود. جعبه پیتزا از کرافت ساخته می‌شود. کرافت¬ها شباهت زیادی به مقوا دارند اما به لحاظ مقاومت و کشسانی، اوضاعشان به مراتب بهتر است. اولین بار هم یک آلمانی به فرمول ساخت کرافت دست پیدا کرد و ماجرا برمی‌گردد به اواخر قرن نوزدهم.

درخت‌های مختلفی هستند که به ما کرافت می‌دهند. یعنی کرافت را می‌شود از درخت‌های مختلفی از جمله کاج، کنف و بامبو تهیه کرد. این خودش یک مزیت به حساب می‌آید چرا که ما را محدود به درخت خاصی نمی‌کند.

نکته دیگری که این کرافت ها دارند این است که به راحتی می‌توانند حجم زیادی از گرما را حفظ کنند و از سرد شدن پیتزا جلوگیری کنند همچنین برخی از آن‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا آن‌ها را برای گرم کردن درون مایکروفر قرار دهید. پس بسته به جعبه پیتزایی که پیتزایتان درون آن قرار دارد، می‌توانید بگویید محصولی که می‌خورید چه کیفیتی دارد.

ویژگی جعبه پیتزا | آن‌هایی که خوب است!

اول این را بگوییم که جعبه پیتزا برخلاف تصورتان که یک تکه زباله شاید به نظر برسد اما تأثیر زیادی روی طعم پیتزایی که می‌خورید خواهد داشت. مثلاً اگر رنگ گرمی روی آن وجود داشته باشد یا طراحی زیبایی داشته باشد باعث می‌شود تا لذت زیادی از خوردن پیتزا ببرید. از ویژگی‌های دیگر جعبه پیتزا می‌شود به این نکته اشاره کرد که می‌شود روی آن تا 4 رنگ مختلف را چاپ کرد و در این صورت می‌شود طرح‌های مختلفی به آن زد.

از ویژگی‌های دیگر این جعبه‌ها می‌شود به مقاومت بالایی که دارند و همچنین حفظ گرمای آن‌ها اشاره کرد که ویژگی مهمی هم هست به هر حال. قطعاً دلتان نمی‌خواهد پیتزایی سفارش بدهید و غذایتان، سرد به برسد. این‌ها از ویژگی‌های مهم جعبه پیتزا به شمار می‌روند و دیگر نکته درباره آن‌ها تنوع محصولاتشان است که می‌توانید یک نفره، دو نفره، خانواده و ابعاد بزرگ‌تری را ببینید.

جعبه پیتزا | شخصی یا خام؟

اگر صاحب فست فود هستید که چند امکان پیش رویتان هست. یکی اینکه جعبه پیتزایتان را شخصی سازی کنید و دیگری این که مثل خیلی از جاهای بین راهی، جعبه پیتزا را به صورت خام عرضه کنید. منظور از خام این است که هیچ طرحی روی جعبه پیتزا وجود ندارد و همان چیزی است که تولید شده و مستقیماً فقط پیتزایتان را در آن قرار می‌دهید و سپس به دست مشتری می‌رسانید.

قطعاً این شیوه برای فست فودهایی که به دنبال ساخت هویتی برای برند خود هستند، مناسب نیست. یعنی خب، منطقی نیست شما به دنبال معروف کردن اسم برندتان باشید و آن وقت روی هیچ‌کدام از جعبه‌ها اسم برندتان را ننویسید. از دیگر کارهایی که می‌توانید برای شخصی سازی جعبه پیتزایتان بکنید، طراحی مخصوص روی آن و همچنین شکل جعبه‌ای است که می‌خواهید داشته باشید که مثلاً 6 ضلعی باشد یا رنگ‌های مختلفی روی آن استفاده شود. این‌ها همه بسته به سلیقه شما خواهد بود و کاملاً هم لازم است.

سلامتی آدم‌ها برایتان مهم است؟ | آگاهانه انتخاب کنید!

اینجاست که باید انتخاب کنید از چه محصولی و با چه کیفیتی می‌خواهید استفاده کنید. اگر صاحب رستوران و فست فود هستید، حتماً برایتان مهم است مشتری شما از غذایی که می‌خورد راضی است یا نه. اگر این موضوع برایتان مهم باشد، باید به این نکته هم توجه کنید که مشتری شما، غذایش را درون چه جعبه پیتزایی میل می‌کند.

تولیدکننده جعبه پیتزا

آیا کیفیت جعبه پیتزایی که دارید غذایشان را در آن حمل می‌کنید، خوب است؟ اگر نیست، نگران نباشید. همین الآن این امکان را دارید که اوضاع را تغییر دهید. وارد فروشگاه آنلاین diakosoren.com شوید و جعبه پیتزای باکیفیت را سفارش دهید و هر مقداری که می‌خواهید تهیه کنید. ما به سرعت محصول سفارشی شما را برایتان حاضر می‌کنیم و به دستتان می‌رسانیم.

تولید کننده جعبه پیتزا

شرکت دیاکو سورن اکباتان

با رشد دنیای دیجیتال و سهولت دسترسی همگان به کالاهای مختلف و خرید آنلاین در هر نقطه ای از جهان، شرکت دیاکو سعی بر آن دارد تا با تولید، تامین و توزیع ظروف یکبار مصرف در بستر اینترنت نیاز مصرف کنندگان را برطرف نماید. دیاکو با تنوع کالایی بالا نظیر: ظروف آلومینیومی، ظروف پلاستیکی، جعبه پیتزا، استرج، فویل آلومینیومی، انوع لیوان و بیش از 1000ردیف کالا سعی دارد تا با سهولت سفارش، اصالت کالا، گارانتی کیفیت کالا، ارسال به موقع و مشاوره تخصصی قبل از خرید رضایت کامل مشتری را جلب نماید.

دیاکو با تخصص چندین ساله در بازار ظروف یکبار مصرف کشور در نظر دارد تا نیاز اصناف گوناگون نظیر : رستوران و کترینگ ها، فست فود و کافی شاپ، هتل ها، ارگان های دولتی و خصوصی، بیمارستان ها و مصرف کننده نهایی را با رعایت اصول مشتری مداری بر طرف کند. همچنین دیاکو با آگاهی بر حفظ و اهمیت محیط زیست و ترویج فرهنگ استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی می کوشد تا سهم کوچکی در حفظ و نگهداری محیط زیست مان داشته باشد.

مشاوره قبل از خرید : 02165734000 | 02165735000 | 09123994547 | 09122489827

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو