محبوب ترین انیمه های سریالی نتفلیکس ؛ با بهترین ها آشنا شوید

محبوب ترین انیمه های سریالی نتفلیکس ؛ با بهترین ها آشنا شوید


منبع: فیگار

3

1401/9/20

12:25


نتفلکیس شامل تعداد بسیار زیادی از انیمه‌های سریالی می‌باشد. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس آشنا شوید.

محبوب ترین انیمه های سریالی نتفلیکس ؛ با بهترین ها آشنا شوید

نتفلکیس شامل تعداد بسیار زیادی از انیمه‌های سریالی می‌باشد. با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس آشنا شوید.

نتفلیکس در سال 1997 تاسیس شد و به عنوان یک شرکت اجاره DVD شروع به کار کرد. اما از آن زمان مدت زیادی گشذشته است و امروزه نتفلیکس تبدیل به بزرگ‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال شده است. تاکنون صدها فیلم، سریال، مستند، انیمیشن و انیمه‌های سریالی خفن به صورت اورجینال برای نتفلیکس ساخته شده و همچنان ادامه دارند. در میان این اثرات، انیمه‌های جذاب سریالی به تازگی طرفداران زیادی در این پلافرم پیدا کرده است. طوری که در سال‌های اخیر انیمه‌های اوریجینال نتفلیکس نیز منتشر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

برترین انیمه ها در تاریخ نتفلیکس

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

صنعت انیمه نیز پر از داستان‌هایی است که با استفاده از شخصیت‌های جدید شکل گرفته‌اند. در سال‌های اخیر نتفلیکس نیز کمک زیادی به صنعت انیمه کرده و تاکنون چندین و چند انیمه در نتفلیکس ساخته شده‌اند. برخی از این انیمه‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و جزو بهترین انیمه های سریالی Netflix محسوب می‌شوند. در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین انیمه های سریالی Netflix در تاریخ را به شما معرفی نماییم. همچنین شما می‌تواند با بهترین انیمه های سریالی 2022 در فیگار آشنا شوید.

Beastars

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

هترین انیمه های سریالی Netflix

Beastars یکی از بهترین انیمه های نتفلیکس سریالی است. این انیمه در سال 2019 ساخته شد. داستان انیمه Beastars در جهانی مملو از حیوانات انسان نما در جریان است. شخصیت اصلی داستان نیز یک گرگ خاکستری بلند قد به نام لگوشی است که در کنار دیگر حیوانات گوشتخوار زندگی می‌کند.

با کشته شدن یک آلپاکا به نام تم، همه چیز تغییر می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود تا مشکلات بسیار زیادی میان حیوانات گیاهخوار و گوشتخوار رخ دهد. لگوشی نیز به عنوان یک حیوان گوشتخوار،‌ وظیفه حل معمای مرگ تم را برعهده می‌گیرد. در مسیر حل این معما، او با یک خرگوش همراه می‌شود که کم‌کم به او احساساتی پیدا می‌کند.

Bleach

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

نسخه انیمه Bleach (بهترین انیمه های شبیه بلیچ) کپی دقیقی از مانگا نیست. نسخه انیمه بلیچ با وجود آرک‌های پرکننده مختلف، وحشیگری کم‌رنگ، صحنه‌های مبارزه طولانی‌مدت، و گنجاندن کمتر شخصیت‌های فرعی، برای طرفدارانش بسیار موفق بود. اگرچه انیمه بلیچ به طور غیرمنتظره‌ای به پایان رسید، آخرین داستان این مجموعه، «جنگ خون هزار ساله»، قرار است در اکتبر 2022 منتشر شود.

Shaman King

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

برترین انیمه های سریالی نتفلیکس

سریال اصلی Shaman King به یک انیمه محبوب کودکانه در آمریکای شمالی تبدیل شد. اما این انیمه هیچ‌گاه از داستان اصلی در مانگا پیروی نکرد. با این وجود، ریبوت این انیمه در سال 2021 ساخته شد. این انیمه بر یک شیمن جوان تمرکز دارد که در تلاش برای برنده شدن در مسابقاتی است که او را تبدیل به شاه شیمن بعدی خواهد کرد. واژه شیمن در آسیای شرقی به افرادی گفته می‌شود که با جهان ارواح ارتباط داشته و قدرت‌هایی ماورا الطبیعه دارند.

پادشاه شیمن این قابلیت را دارد تا با روح بزرگ ارتباط گرفته و با کمک او جهان را به کلی تغییر دهد. این انیمه به خوبی یک جهان فانتزی را می‌سازد که شامل اکشن‌های بینظیر از مبارزه انسان‌ها و ارواح است. به همین دلیل است که انیمه جزو برترین انیمه های سریالی Netflix محسوب می‌شود.

The Seven Deadly Sins

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه سریالی Netflix

انیمه The Seven Deadly Sins گروهی از شوالیه‌های مقدس را به نمایش می‌گذارد که به پادشاه شیرها خدمت می‌کنند. این انیمه بهترین انیمه سریالی نتفلیکس است و در فصل اول، با دوباره گردهم آمدن گروه شوالیه‌ها شکل می‌گیرد.خدایان، شیاطین، فرشتگان، غول‌ها و پری‌ها نیز در این سریال حضور دارند.

این سریال 100 قسمت است و با وجود شخصیت‌های متنوع و جذاب، تبدیل به یکی از برترین انیمه های سریالی نتفلیکس شده است. صحنه‌های مبارزه بسیار هیجان انیگز هستند و نبرد پایانی سریال، از هر نبردی بهتر است. همچنین این سریال گاه کمدی و گاه تاریک می‌شود. با این وجود، همچنان داستان‌های عاشقانه نیز از این انیمه دور نیستند.

Death Note

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

برترین انیمه های سریالی نتفلیکس

نبرد ذهنی حماسی بین لایت یاگامی و الِ اسرارآمیز با اختلاف زیاد، نمادین‌ترین سناریو در بهترین انیمه های روانشناختی است. ایده این انیمه در باره با معضلات اخلافی ایجاد شده توسط یک دفترچه است که هر نامی در آن نوشته شده باشد را میکشد که برای کشتن مجرمان و افراد بد بدون هیچ محاکمه ای استفاده میشود. این قضیه بینندگان را به فکری عمیق در رابطه با دنیای خارج از انیمه فرو میبرد.

دفترچه مرگ برای طرفداران ژانر روانشناختی یک ضرورت به حساب می‌آید و حدس زدن پایان آن تقریبا غیرممکن است. با گذشت سال‌های زیاد پس از انتشار فصل اول و نامشخص بودن وضعیت ساخت ادامه آن، همچنان دفترچه مرگ بهترین انیمه سریالی نتفلیکس برای عده زیادی از طرفداران است.

Cowboy Bebop

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

Cowboy Bebop انیمیشن فوق العاده روان و خوبی دارد. این انیمه وقت خود را صرف کمک به بینندگان برای درک افراد از طریق بررسی زندگی شخصی آنها می‌کند. با اضافه شدن موسیقی متن جذاب و صحنه‌های اکشن فوق العاده، Cowboy Bebop تقریباً از هر نظر از مانگا خود پیشی می‌گیرد.

Baki

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه های سریالی Netflix

Baki the Grappler یکی از  پرفروش ترین مانگا های تاریخ است که در سال 1991 آغاز به پخش کرد. با این حال، زمان زیادی طول کشید تا یک اقتباس از این مانگا ساخته شود. در سال 2018 یک انیمه براساس این مانگا ساخته و تبدیل به برترین انیمه سریالی Netflix شد.

داستان این انیمه داستان بر روی باکی هانما، مبارز جوانی تمرکز دارد که برای تبدیل شدن به یک جنگجوی قدرتمند همانند پدرش آموزش می‌بیند. همچنین همانند اکثر برترین انیمه های سریالی Netflix این انیمه نیز اکشن بسیار خوب و جذابی دارد.

Sword Art Online

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه سریالی Netflix

در میان بهترین انیمه های ایسکای، Sword Art Online بهترین انیمه سریالی نتفلیکس نیز محسوب می‌شود. فصل اول این سریال داستان 10000 بازیکن در یک بازی واقعیت مجازی را روایت می‌کند. آن‌ها مجبور به جنگیدن  هستند و اگر کسی در بازی کشته شود، در دنیای واقعی نیز می‌میرد.

در همین جنگ، کیریتو شخصیت اصلی داستان است و او عاشق بازیکن دیگری به نام آسونا می شود. فصل دوم به بقایای یک گروه قاتل از بازی اول می‌پردازد. این انیمه برترین انیمه سریالی Netflix است که در دسته بهترین انیمه های بازی نیز قرار می‌گیرد.

Violet Evergarden

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه سریالی Netflix

Violet Evergarden یک انیمه سریالی 13 قسمتی است و از زمان ساخت این سریال، تاکنون دو انیمیشن سینمایی نیز براساس آن ساخته شده است. این انیمه بر یک عروسک به نام ویولت تمرکز دارد.

ویولت قبل از عروسک شدن، کودکی طرد شده بود. او در ادامه تبدیل به یک سرباز ماهر شده و در یک جنگ ب زرک شرکت کرد. ویولت تسعی دارد تا باری دیگر به جامعه بازگردد اما این مورد از برترین انیمه های سریالی Netflix به بینندگان نشان می‌دهد که بازگشت به وضعیت قبلی، همیشه آسان نیست.

Hunter X Hunter

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

برترین انیمه سریالی نتفلیکس

افراد زیادی Hunter x Hunter را یکی از بهترین انیمه های شونن تمام دوران می دانند و مطمئناً شایسته حضور در لیست برترین انیمه سریالی نتفلیکس را نیز دارد. این سریال درباره شکارچی جوانی به نام گون فریکس است که در جستجوی پدرش جینگ، با دوستان و دشمنان زیادی رو به رو می‌شود. بهترین دوست او کیلووا است که در ابتدا به عنوان یک قاتل تربیت شده است.

سریال Hunter x Hunter دارای لحظاتی زیبا و دلنشین است. با این حال، در صورت نیاز، خشن و تاریک می‌شود. این انیمه تعادل بسیار زیادی دارد و برخی از بهترین شخصیت‌ها را به بینندگان معرفی می‌کند. به همین دلیل از آن به عنوان بهترین انیمه سریالی Netflix نام می‌بریم.

Code Geass: Lelouch Of The Rebellion

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه های نتفلیکس سریالی

انیمه Code Geass: Lelouch Of The Rebellion داستان یک شاهزاده تبعیدی به نام للوچ در طی دو فصل و 50 قسمت روایت می‌کند. للوچ در برترین انیمه سریالی نتفلیکس قصد دارد تا شورشی علیه امپراتوری مقدس بریتانیا را رهبری کند. دلیل انجام این کار، آزادی مجدد ژاپن، و شکست امپراطوری است که پیش‌تر مادر او را به قتل رسانده است.

للوچ با یک جادوگری جاودانه به نام سی سی ملاقات می‌کند. این جادوگر به للوچ این توانایی را می‌دهد تا کاری کند که هرکسی از او پیروی کند. البته للوچ تنها یک بار می‌تواند از این توانایی استفاده کند. این سریال دارای ریتم مناسبی است و از اکشن خوبی برخوردار است. للوچ نیز یکی از باهوش‌ترین و بهترین شخصیت‌های انیمه‌ای است که در این انیمه معرفی می‌شود.

Castlevania

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه های نتفلیکس سریالی, بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

Castlevania یکی از انیمه‌های اورجینال نتفلیکس است. اگرچه Castlevania از نظر فنی یک انیمه نیست، اما شباهت بسیار زیادی با انیمه‌ها داشته و اکثراً آن را برترین انیمه سریالی Netflix محسوب می‌کنند. داستان این انیمه در رابطه با شخصیتی به نام دراکولا است. او عاشق یک زن انسان می‌شود و هنگامی که زن انسان کشته می‌شود، دراکولا تصمیم می‌گیرد تا به جنگ با بشریت برود.

تروور بلمونت علیه دراکولا اسلحه به دست می‌گیرد. در سوی دیگر، یک جادوگر زن به نام سیفا و پسر دراکولا، آلوکارد، به او می‌پیوندد. این سه نفر با شیاطین مختلفی رو به رو شده و تمام آن‌ها را شکست می‌دهند. این سریال بسیار خشن و خونین است و جزو بهترین انیمه های خون آشامی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که سریال Castlevania به اتمام رسیده است اما نتفلیکس قصد دارد تا با یک سریال اسپین آف، تمام ماجرا را از نگاه تروور باری دیگر نمایش دهد.

Demon Slayer

بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

بهترین انیمه سریالی نتفلیکس, بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس

انیمه Demon Slayer داستانی جداب و شخصیت‌هایی بسیار منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل است که این انیمه در سال 2019 بسیار مشهور و محبوب شد. داستان این انیمه در رابطه با پسری به نام تانجیرو است که برای یافتن درمانی برای نفرین شیطانی خواهرش، به سپاه قاتلان شیاطین می‌پیوندد.

این سریال نشان می دهد که پیوند بین خواهر و برادر واقعا چقدر قوی است و دارای صحنه‌های اکشن نسبتاً کمی می‌باشد. این انیمه به شکلی باورنکردی باعث می‌شود تا برای اولین بار شیاطین را درک کرده و آن‌ها را با دید تراژیک ببینید. همچنین لازم به ذکر است که فصل دوم این انیمه به تازگی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های سریالی نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو