بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان که قبل از مرگ باید دید

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان که قبل از مرگ باید دید


منبع: فیگار

3

1402/7/5

11:59


بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان مضامین مشابهی به این انیمه خارق‌العاده دارند که طرفداران حمله به تایتان می‌توانند از آنها لذت ببرند.

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان که قبل از مرگ باید دید

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان مضامین مشابهی به این انیمه خارق‌العاده دارند که طرفداران حمله به تایتان می‌توانند از آنها لذت ببرند.

اتک آن تایتان به عنوان یکی از بهترین انیمه های سینمایی شناخته می‌شود. مانگای این انیمه در سال 2021 به پایان رسید و اقتباس انیمه وارد آخرین قسمت خود شده است، که در آباه ماه به پایان خواهد رسید. این انیمه توانسته تاثیر بسیار بزرگی در صنعت انیمه و محبوبیت کلی آن در سراسر دنیا بگذارد.

تمام عناوین فهرست بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان بر اساس ژانر و مضامین اصلی حمله به تایتان انتخاب شده‌اند. منبع اصلی ما سایت معتبر Gamerant است و شما می‌توانید در انتهای این نوشتار به صفحه مربوطه این سایت مراجعه نمایید.

پربازدیدترین مقاله این هفته در سایت فیگار: دارک ترین لحظات انیمه Attack on Titan

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

جذاب ترین انیمه های شبیه حمله به تایتان

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

برای اولین بار از سال 2013، به زودی هیچ محتوای حمله به تایتان در آینده برای تماشا وجود نخواهد داشت. خوشبختانه، تعداد زیادی انیمه دیگر با فضاها یا حالات مشابه با حمله به تایتان وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین انیمه های شبیه Attack On Titan آشنا کنیم تا انیمه بعدی خود را به راحتی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های شبیه حمله به تایتان

Death Note

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

Death Note یک انیمه کلاسیک است که شباهت‌های زیادی با حمله به تایتان دارد. لایت یاگامی، یک دانش آموز معمولی دبیرستان، دارای مهارت‌های استثنایی است. یک روز، او به طور تصادفی به دفترچه‌ای برخورد می‌کند که به او قدرت منحصر به فردی می‌دهد تا هر کسی را با نوشتن نام آنها در آن بکشد.

این بازی شدید موش و گربه بین لایت و پلیس، که شامل یک دفترچه اسرارآمیز بوده، ممکن است در نگاه اول یک انیمه اکشن به نظر نرسد. با این حال، این سریال پر از پیچش‌های غیرمنتظره و لحظات تاریک است که آن را به اندازه اتک آن تایتان غیرقابل پیش بینی می‌کند. در حالی که دث نوت به طور مستقیم با فصل‌های اولیه Attack on Titan قابل مقایسه نیست، Death Note لحن مشابهی با فصل پایانی این انیمه دارد که عمدتاً به دلیل طرز فکر Light و Eren است. انیمه دث نوت یکی از بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان بوده که مانند حمله به تایتان دارای مضامین روانشختی است.

Deca-Dence

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

داستان Deca-Dence در دنیایی پسا آخرالزمانی بوده که توسط موجودات بیگانه تسخیر شده است. بشریت در یک شهر بزرگ متحرک زندگی می‌کند و دولت شکارچیان مجهز به دستگاه‌های جت پک مانند را برای مبارزه با این موجودات اعزام می‌کند. این دستگاه‌ها شباهت قابل توجهی به دستگاه ODM که در Attack on Titan دیده می‌شود، دارند.

در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که این انیمه یک نسخه ضعیف‌تر از حمله به تایتان باشد، اما مانند انیمه گورن لاگان، Deca-Dence دارای یک پیچش داستانی غیرمنتظره است. در حالی که این پیچش در اوایل انیمه آشکار می‌شود، ما در اینجا برای حفظ عنصر غافلگیری به آن نخواهیم پرداخت. پس حتما از این انیمه دیدن کنید تا متوجه دلیل ما برای انتخاب این انیمه و قرار دادن آن در فهرست بهترین انیمه هایی که شبیه اتک آن تایتان هستند شوید.

Code Geass: Lelouch Of The Rebellion

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

“Code Geass” از استودیو Sunrise یک انیمه کلاسیک در ژانر مکا محسوب می‌شود. علیرغم حفره‌های داستانی این انیمه، به‌ویژه در فصل دوم، کد گیاس به لطف یک قهرمان قوی، سکانس‌های مبارزه جذاب و دسیسه‌های سیاسی پیچیده همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است.

در این جهان خیالی، ژاپن تحت استعمار یک ابرقدرت جهانی به نام امپراتوری مقدس بریتانیا قرار گرفته است که منجر به شورش‌های داخلی شده است. در ابتدا، این شورش‌ها تلاش کردند تا تأثیر قابل توجهی بگذارند. با این حال، زمانی که یک رهبر کاریزماتیک به نام زیرو ظهور می‌کند، جریان داستان شروع به تغییر کرده که امید رهایی و آزادی را به ژاپن می‌دهد.

در حقیقت، زیرو یک شاهزاده بریتانیایی به نام للوچ است که دارای قدرت وادار کردن افراد به اطاعت از یک فرمان را دارد. انگیزه‌های او به دور از صلح است و عمدتاً با انتقام هدایت می‌شود. بازی‌های ذهنی استراتژیک للوچ به خوبی شناخته شده‌اند و رشد شخصیت‌ او در طول داستان «Code Geass» یادآور ارن در فصل پایانی اتک آن تایتان است. در میان تمام عناوین فهرست بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان ، این انیمه بیشترین محبوبیت را دارد.

Seraph Of The End

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

Seraph of the End یک انیمه خون آشامی که دنیایی را به تصویر می‌کشد که تحت سلطه خون‌آشام‌ها است، با مقاومت کوچکی که در تلاش بوده تا با کنترل آنها مبارزه کند. اکثر اعضای جامعه توسط این خون‌آشام‌ها به عنوان غذا شکار می‌شوند.

داستان شباهت‌های خاصی با Attack on Titan دارد، جایی که دوستی‌ها به دلیل عدم همکاری بین دو طرف مقابل تیره می‌شود. انسانیت در مقابل خون‌آشام‌ها، تنش‌های جذابی را به وجود آورده و ما را در دنیای آخر الزمانی این انیمه می‌کشاند. این انیمه تاکنون توانسته با اشیاء مرموز و شخصیت‌های پیچیده، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای تماشاگران ایجاد کند.

برخورد با چالش‌های مختلف و رشد شخصیتی شخصیت‌های اصلی، عنصرهایی دیگری هستند که “Seraph of the End” را به یکی از انیمه‌های مورد علاقه‌های طرفداران ژانر انیمه‌های اکشن و تاریکی تبدیل کرده‌ است. متأسفانه این سریال از سال 2015 فصل جدیدی را تولید نکرده و خبری از عرضه آن وجود ندارد. خوشبختانه، اقتباس مانگا هنوز ادامه دارد.

Shiki

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

حمله به تایتان اگرچه یک سریال ترسناک نیست، اما گاهی اوقات عناصر، تصاویر و اتمسفر موجود در ژانر وحشت را در خود جای می‌دهد. به طور کلی، انیمه‌ها به دلیل محتوای ترسناک خود شناخته نمی‌شوند، اما چند سریال و فیلم وجود دارند که می‌توانند شما را بترسانند.

شیکی یکی از بهترین انیمه‌های ترسناک تاریخ به حساب می‌آید، تا زمانی که بتوانید از طراحی شخصیت‌های تا حدی اغراق آمیز آن چشم پوشی کنید. در این انیمه مجموعه‌ای از مرگ‌های مرموز یک دهکده آرام روستایی ژاپنی را به مکانی ترسناک و ناآرام تبدیل می‌کند و حس ترس عمیقی را القا کرده که چون به نظر می‌رسد روستاییان تمایلی به رویارویی با این وضعیت ندارند، هر روز افزایش پیدا می‌کند. بدتر از همه، به نظر می‌رسد مرگ‌ها ماهیت خون آشامی دارند.

مشابه حمله به تایتان، شیکی حول یک جامعه منزوی می‌چرخد ​​که با حملات موجودات ماوراء طبیعی روبرو می‌شود که آنها نمی‌توانند آن را درک کنند. مانند AoT، انیمه مرز بین هیولاها و انسان‌ها را محو می‌کند و سوالات اخلاقی را مطرح کرده که هیچ یک از طرفین را به عنوان خیر یا شر معرفی نمی‌کند.

Vinland Saga

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

Vinland Saga، به عنوان یک انیمه تاریخی و یکی از بهترین انیمه های جدید، می‌تواند به عنوان جانشین Attack on Titan شناخته شود، اگرچه طرح‌های آن‌ها به طور قابل توجهی متفاوت است. داستان وینلند ساگا که در قرن یازدهم می‌گذرد، از مضامین انتقام به عنوان یک نقطه ورود برای بررسی درگیری بین انگلیس و وایکینگ‌های دانمارکی استفاده می‌کند.

تورفین، پس از مشاهده قتل پدرش، به خدمه وایکینگ به رهبری اسکلاد، مردی که مسئول مرگ پدرش بود، می‌پیوندد. تورفین در حالی که به دنبال انتقام است، اسکلاد را در سفری سیاسی به انگلستان همراهی می‌کند. این انیمه تصویری ظریف از جنگ را به بینندگان خود ارائه می‌دهد. فصل 2 مسیری کاملا متفاوت از فصل قبلی خود دارد اما در نوع خود برجسته باقی می‌ماند. از لحاظ میزان محبوبیت، انیمه وینلند ساگا یکی از بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان است.

Black Bullet

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

Attack on Titan و Black Bullet شباهت‌های زیادی دارند. هر دو انیمه بشریت را در لبه انقراض به تصویر می‌کشند که برای فرار از یک تهدید عظیم، محبوس شدن آنها در پشت دیوارهای محافظ را ضروری می‌کند. در بلک بولت، این تهدید معمولاً به صورت حشرات ظاهر می‌شود و تنها افرادی که قادر به مقابله با آنها هستند کودکانی بوده که با ویروس گاستریا به دنیا آمده‌اند.

انیمه بلک بولت اگرچه با سری رمان اصلی شیدن کانزاکی همتراز نیست، سکانس‌های اکشن لذت‌بخشی را ارائه می‌کند. این انیمه دو قهرمان دوست‌داشتنی را به خوبی به نمایش می‌گذارد و یک جهان تخیلی جذاب را معرفی می‌کند.

Future Diary

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

Future Diary یکی از انیمه‌هایی است که صحنه‌های اکشن زیادی ندارد. این انیمه را می‌توان به یک Battle Royale تشبیه کرد که در آن تلفن همراه نقش بزرگی دارد. در این داستان خداوند به مرگ نزدیک شده و به یک جانشین نیاز دارد. او گروهی از افراد را به طور تصادفی انتخاب می‌کند و به هر یک از آنها یک تلفن همراه با قدرت ویژه می‌دهد.

هدف این است که آخرین شخص زنده در این مسابقه تمام قدرت خدا را به ارث خواهد بود. تم‌های تاریک و جلوه‌های بصری شدید سریال، این انیمه را به انتخابی عالی برای تماشا، به‌ویژه برای طرفداران حمله به تایتان تبدیل کرده است.

“خاطرات آینده” بینندگان خود را با شبکه‌ای پیچیده از بازی‌های ذهنی استراتژیک و پیچش‌های روانشناختی جذب می‌کند. از آنجایی که رقبای مسلح به تلفن‌های همراه ماوراء طبیعی خود درگیر نبردی بزرگ می‌شوند، این سریال به عمق طبیعت بشری می‌پردازد و مسیرهایی را که افراد برای بقا و قدرت طی می‌کنند را بررسی می‌کند.

Hell’s Paradise

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

Hell’s Paradise، یکی از انیمه‌های جذاب 2023، با ژانر اکشن، شخصیت‌های پیچیده، عناصر ترسناک و محیطی مرموز را به بینندگان خود ارائه می‌دهد. به دستور شوگان، جنایتکاران در جستجوی اکسیر جاودانگی به جزیره‌ای مرموز فرستاده می‌شوند و در آنجا تحت نظارت جلادان قرار می‌گیرند.

کسی که اکسیر را بازیابی کند عفو اعدام را دریافت خواهد کرد و همین باعث شده تا فضای رقابتی بین این خلافکاران ایجاد شود. با این حال، برنامه‌های اولیه آنها به زودی با رسیدن به جزیره به چالش کشیده می‌شود. این مکان واقعاً شبیه جهنم روی زمین است.

در Hell’s Paradise، شما با انواعی گسترده از هیولاهای تخیلی روبرو خواهید شد، از جمله برخی از موجودات مهیب که یادآور تایتان‌ها هستند. علیرغم اینکه جنایتکاران و جلادان آمادگی مبارزه با این هیولاها را ندارند، آنها قدرت قابل توجهی دارند که تقریباً در مرز فراطبیعی قرار دارد. حضور این انیمه در فهرست بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان یک اولویت برای ما بود.

God Eater

بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان

اقتباس استودیو Ufotable از سری بازی‌های RPG Bandai Namco دارای سکانس‌های اکشن چشمگیر و حسی از رمز و راز در اطراف شخصیت‌ها و جهان است. در آینده‌ای موازی که در آن موجودات غول پیکری به نام آراگامی در زمین زندگی می‌کنند، اعضای Fenrir از سلاح‌های ویژه برای محافظت از بشریت با شکست دادن این هیولاها استفاده می‌کنند.

با توجه به روایت داستان، God Eater کمی زمان می‌برد تا به قسمت‌های شدید خود برسد و شخصیت‌ها ممکن است اثر ماندگاری از خود به جای نگذارند. با این حال، Ufotable به طور مداوم صحنه‌های اکشن قابل توجهی را ارائه می‌کند و God Eater نیز از این قاعده مستثنی نیست. God Eater همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ترین سری‌های انیمه در ژانر اکشن و ماجراجویی محسوب می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای پر از هیجان و اکشن هستید، God Eater انتخاب خوبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه اتک آن تایتان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

منبع: gamerant.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو