زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه؛ ۱۸ گزینه جذاب با عکس

زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه؛ ۱۸ گزینه جذاب با عکس


منبع: مینویسم

4

1401/10/17

18:10


چه رنگ مویی به پوست سبزه میاد؟ زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه همراه با عکس، مجموعه ای از بهترین رنگ مو مناسب پوست های سبزه و تیره که شما را جذاب می کند.

زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه؛ ۱۸ گزینه جذاب با عکس

خیلی ها ممکن است با خودشان فکر کنند که تنها رنگی که به سبزه ها می آید قهوه ای است و بس! این افراد تصور می کنند که رنگ های روشن مانند یخی، بلوند و بلوند تیره با پوست های روشن تر سازگار است!

چنین تصوری اصلا درست نیست. هزاران راه برای مچ کردن پوست سبزه و رنگ مو های زیبا وجود دارد. از جمله هایلایت، بالیاژ و آمبره کردن موها که خیلی هم پر طرفدار است. در این مطلب سعی کرده ام بهترین رنگ موهای طبیعی و ترکیب رنگ ها برای پوست های سبزه را به شما مخاطبین محترم مجله «مینویسم» معرفی کنم. در ادامه با من همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

سفید پوست ها تنها کسانی نیستند که می توانند با رنگ موهای متفاوت خوش بگذرانند. این روزها اکثر افراد طرفدار پوست های سبزه تر هستند و هزاران رنگ متفاوت وجود دارد که با تناژ پوست سبزه هم خوانی دارد. خیلی ها فکر می کنند برای پوست های سبزه فقط از رنگ های تیره می توان استفاده کرد. خیلی های دیگر هم این طور تصور می کنند که رنگ های سازگار با پوست سبزه، سن افراد را بالاتر می برد. اما حقیقت ماجرا اصلا این چنین نیست! در ادامه چندین رنگ موی زیبا که با پوست سبزه سازگار هستند را به شما معرفی می کنم!

بالیاژ شکلاتی براق

رنگ مو برای پوست سبزه و چشم روشن

اگر قرار باشد موها نشان دهنده هنر باشند، این رنگ شاهکاری هنری خواهد بود. رنگ شکلاتی براق روی بیس موهای قهوه ای تیره فوق العاده لوکس و به روز به نظر می رسد. اگر موهای شما کمی هم موج دار باشد، رگه های براق شکلاتی زیباتر هم می شوند.

قهوه ای دودی

رنگ موی شیک برای پوست سبزه

رنگ موی دودی خاکستری و دودی قهوه ای یک رنگ موی مناسب برای پوست سبزه و به خصوص برای بلوندهایی که می خواهند کمی تیره تر باشند است. علاوه بر این سبزه هایی که می خواهند بدون هایلایت موهایی یک تا دو درجه روشن تر داشته باشند هم می توانند از این ترکیب رنگی استفاده کنند. همان طور که از نام این ترکیب پیداست، قهوه ای دودی بیشتر از اینکه ترکیبی تیره با پیگمنت رنگی بالا باشد، بی رنگ و شفاف است. همین خنثی بودن باعث می شود این رنگ هم با پوست های سبزه و هم با پوست های روشن سازگاری داشته باشد. البته استفاده از این رنگ فوت و فن های خاص خودش را دارد. مثلا اینکه تا 48 ساعت پس از رنگ کردن، موها را نشویید. توجه داشته باشید که برای شستن موها باید از شامپو و نرم کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. این نکته ها کمک کنند تا رنگ موها همچنان خنثی بماند و به سمت تیرگی یا گرم تر شدن تغییر نکند.

هایلایت های بلوند طلایی روی پایه قهوه ای فندقی

رنگ مو برای پوست سبزه و چشم تیره

یکی از بهترین رنگ موها برای سبزه های عزیز تغییر از قهوه ای یکنواخت و جذاب تر کردن این رنگ با اضافه کردن هایلایت های طلایی است. خطوط بلوند طلایی روی موهای قهوه ای فندقی خیلی خوب ظاهر می شوند؛ آن هم بدون زیاده روی کردن در بلوند و روشن شدن موها! برای استایل هم می توانید روی موها موج های بزرگ بیاندازید تا ببینید این هایلایت های طلایی چقدر زیبا می شوند.

قهوه ای مایل به قرمز؛ ماهگونی

چه رنگ مویی به پوست سبزه میاد

قهوه ای مایل به قرمز یکی از آن رنگ هایی است که هم حال و هوای قهوه ای دارد، هم رگه هایی از رنگ قرمز را نشان می دهد. شاید بهترین توصیف از این رنگ توناژی تیره از رنگ قهوه ای در کنار قرمز تیره باشد. این رنگ مو برای سبزه ها عالی است. چرا که در عین عمق دادن به موها، آنها را پرپشت تر هم نشان می دهد.

آمبره قهوه ای روشن

رنگ مو که به پوست سبزه بیاد

شما هم یکی از کسانی هستید که از رنگ های قهوه ای تیره خسته شده اند؟ بنابراین آمبره ای از رنگ های قهوه ای روشن برای شما مناسب است. این نوع آمبره از رنگ قهوه ای شکلاتی در نزدیکی ریشه شروع شده و در نزدیکی انتهای مو به رنگ قهوه ای طلایی روشن می رسد. باور کنید که یکی از بهترین و زیباترین رنگ ها برای پوست سبزه و جوان تر به نظر رسیدن همین مورد است!

رز گلد و بالیاژ قهوه ای

رنگ موی جذاب برای پوست سبزه

رنگ های با تناژ مرجانی و رزگلد یکی از از بهترین آپشن ها برای روشن تر کردن موها و تغییری اساسی در تناژ رنگی هستند. هایلایت های رزگلد روی موهای قهوه ای روشن ترکیبی بسیار زیبا و شیک به موها می دهد. استایل کِرلی موها با این رنگ عالی از آب در می آید.

آمبره قهوه ای و مسی

رنگ مو برای پوست های سبزه

یکی از بهترین راه ها برای حفظ تیرگی موها و در عین حال ایجاد کمی تغییر، استفاده از سبک آمبره روشن روی موهای تیره است. آمبره مسی گرم روی موهای قهوه ای تیره همین تاثیر را ایجاد می کند. تفاوت تناژ رنگ از ریشه که به رنگ قهوه ای تیره است و انتهای مو که به رنگ مسی در می آید ظاهری فوق العاده جذاب و شیک به موها می دهد. اگر می خواهید این تغییر را روی موهای خود حس کنید انتهای آمبره شده و مسی رنگ موهای خود را کِرلی کنید! چه چیزی بهتر از این!

ترکیب قهوه ای شکلاتی، فندقی و ماهگونی (قهوه ای مایل به قرمز)

رنگ مو مناسب پوست سبزه

صحبت از رنگ موی قهوه ای که در میان باشد، پریانکا چوپرا حرف اول را می زند! این سلبریتیِ سبزه همواره بهترین ترکیب از رنگ های قهوه ای فندقی، شکلاتی و ماهگونی را روی موهای خود دارد. بنابراین به سبزه ها توصیه می کنم برای داشتن موهای تیره ولی جذاب از ترکیب این سه رنگ قهوه ای استفاده کنند!

قهوه ای فندقی با انتهای بلوند

زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه

خوشبختانه رنگ های مدرن به نفع سبزه هاست. تفاوت رنگی میان قهوه ای تیره در قسمت ریشه و بلوند در انتهای موها باعث می شود این رنگ بسیار عالی از آب در بیاید و یک رنگ موی مخصوص برای پوست سبزه باشد.

قهوه ای فندقی

رنگ مو برای پوست تیره

قهوه ای فندقی یکی از بهترین تک رنگ های ممکن برای سبزه هاست. بنابراین اگر می خواهید موهای تیره با تناژ رنگی گرم داشته باشید، قهوه ای فندقی بهترین گزینه برای شماست. اگر می خواهید موهای شما در عین تیره بودن کمی هم بعد و عمق داشته باشد ریشه ها را قهوه ای تیره کرده و هر چه به سمت پایین تر و انتهای موها می روید از رنگ قهوه ای با تناژ روشن تر استفاده کنید.

سامبره دارچینی

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

شکر و دارچین دو مورد از بهترین طعم دهنده ها برای خوشمزه تر کردن هر غذایی هستند. اما این بار از ترکیب این دو مورد نه در غذا، بلکه در رنگ مو استفاده شده است. قهوه ای دارچینی یکی از بهترین رنگ های گرم برای پوست سبزه و به ویژه برای کسانی است که دوست دارند پاییز و زمستان خود را متفاوت شروع کنند! سامبره ای با رنگ دارچینی روی پایه موهای قهوه ای نسکافه ای استایل فوق العاده ای به موها می دهد.

بهترین رنگ موی روشن برای پوست سبزه: قهوه ای گندمی

چه رنگ مویی به پوست سبزه میاد

به نظر من قهوه ای گندمی هرگز آنقدر که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته! این رنگ یکی از ملایم ترین رنگ ها در توناژ قهوه ای بوده و با رنگ زمینه ای هلویی ملایمی که دارد هر آنچه از زیبایی بخواهید در اختیارتان می گذارد! قهوه ای گندمی یکی از بهترین رنگ های طبیعی برای سبزه هایی است که می خواهند موهایی نه خیلی تیره و نه خیلی روشن داشته باشند! بهترین استایل برای رنگ موی قهوه ای گندمی صاف کردنش است!

آمبره قهوه ای شنی

رنگ موی زیبا برای پوست سبزه

آمبره زمانی آمبره می شوند که تفاوت میان رنگ زمینه و خطوط اضافه شده مشخص نباشد. بر این اساس، آمبره قهوه ای شنی روی زمینه قهوه ای فندقی آنقدر عالی و بی نقص است که هیچ کس متوجه آمبره موهای شما نخواهد شد. گویی موهای شما به صورت طبیعی این سایه از رنگ ها را در کنار هم دارد!

آمبره قهوه ای نسکافه ای و قهوه ای بیسکوییتی

رنگ مو مخصوص پوست سبزه

خیلی ها درگیر این هستند که بالاخره موهای خود را روشن کنند یا تیره!!! بهترین گزینه برای این افراد حرکتی از تیره به سمت روشن است. رنگ موی نسکافه ای یکی از مناسب ترین رنگ ها برای پوست های سبزه است که می تواند با رنگ های دیگر ترکیب شود. این آمبره از ریشه نسکافه ای بوده و هر چه به سمت انتها می رود بیسکوییتی تر می شود. آمبره نسکافه ای بیسکوییتی ظاهری فوق العاده دارد. این آمبره روی موهایی که تا روی کمر بلند هستند عالی به نظر می رسد.

بالیاژ زنجبیلی و قهوه ای شکلاتی

رنگ مو واسه پوست سبزه

این مورد یکی از آن رنگ هایی است که همه برای سال نو انتخاب می کنند. چرا که هم خیلی شیک است و هم خیلی جدید! بالیاژ های زنجبیلی روی زمینه قهوه ای شکلاتی آنقدر شیک و لوکس هسنتد که همه تصور می کنند موهای شما را یک آرتیست با قلم مو رنگ کرده است.

هایلایت های بلوند

خانم هایی که موهای فر دارند دائم به این فکر می کنند که هایلایت روی موهای فر خیلی خوب نشان نمی دهد. اما چنین فکری اصلا درست نیست. هایلایت بلوند روی موهای فر با پوست سبزه عالی نشان داده به جرات می توان گفت که هم پوست سبزه را زیباتر می کند هم موهای فر را!

هایلایت های قهوه ای فندقی روی زمینه قهوه ای خرمایی

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

مطمئنم تا به حال به موهای سلنا گومز توجه کرده اید! چرا که نه؟ موهای او معمولا بهترین ترکیب از رنگ های قهوه ای را دارد. این سلبریتی معمولا از هایلایت های فندقی روی زمینه خرمایی استفاده می کند. جای تعجبی ندارد اگر شات های عکس او در اینستاگرام بیشترین لایک را می خورند.

روشن ترین رنگ قهوه ای

نمی توانید بین بلوند و قهوه ای رنگی انتخاب کنید. بهترین راه انتخاب رنگ موهای جنیفر لوپز و تمام کردن این دو راهی است. رنگ موهای جنیفر سایه ای با رنگ قهوه ای طلایی دارد؛ آنقدر روشن که اصلا قهوه ای حساب نشده و بیشتر تمایل به بلوند بودن دارد. اما همین رنگِ چند بعدی یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای سبزه هاست.

حرف آخر….

در مطلب امروز، به این نتیجه رسیدیم که سبزه ها نه تنها انتخاب های کمی برای رنگ مو ندارند، بلکه گزینه های پیش روی بسیار متنوع، جذاب و به روزی هم دارند. پوست سبزه با رنگ موی قهوه ای همخوانی بسیاری داشته و از همین رنگ موی قهوه ای می توان به عنوان پایه برای ترکیب دنیایی از رنگ ها استفاده کرد. این رنگ با هر استایل مویی جور می شود و مراقبت از آن خیلی راحت و بی دردسر است. شما می توانید انواع و اقسام زیر شاخه هایرنگ موی قهوه ای را انتخاب کنید؛ از ماهگونی گرفته تا خرمایی، شکلاتی، نسکافه ای، فندقی و … . با کمک این رنگ ها و تکنیک های مختلف از جمله آمبره، سامبره، بالیاژ، هایلایت یا حتی رنگ معمولی می توانید بهترین رنگ مناسب با پوست سبزه را برای موهای خود انتخاب کنید. پس فرقی ندارد به دنبال روشن کردن موهای خود باشید یا استایلی متفاوت برای موهای قهوه ای تیره! در این مطلب بهترین رنگ های مناسب با پوست سبزه معرفی شده است!

سوالات متداول

چه رنگ هایی برای پوست سبزه مناسب نیست؟

روشن ترین رنگ موی مجاز برای سبزه ها دو درجه روشن تر از رنگ موی طبیعی خودشان است. برای انتخاب بهترین رنگ می توانید از زمینه قهوه ای شکلاتی استفاده کنید. در این صورت برای سایه رنگ، دایره انتخاب وسیعی دارید که از خنک ترین رنگ، شکلاتی تیره شروع، و تا گرم ترین رنگ، شکلاتی شیری ادامه خواهد داشت. هر رنگی که در این طیف جای داشته باشد برای سبزه ها مناسب است.

بهترین رنگ هایلایت برای سبزه ها چیست؟

افرادی که پوست سبزه دارند می توانند از هایلایت های بلوند یا رنگ های روشن تر از بلوند استفاده کنند. این هایلات ها عمق و بعد بسیار عالی به موها می دهد.

چه رنگی به افراد سبزه با چشم های سبز می آید؟

قهوه ای فندقی تیره، قهوه ای دارچینی، و قهوه ای ملایم برای افرادی که پوست سبزه و چشم سبز دارند خیلی عالی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو