خرید اینترنتی عطر چگونه است؟

منبع: فوت و فن

4

1401/10/17

18:55


ولی جالب است بدانید که در چند سال اخیر بیشتر مردم خرید آنلاین را جایگزین خریدهای حضوری کرده‌اند، بخصوص در زمان کرونا که بیشتر مردم می‌ترسیدند از خانه‌های خود بیرون بیایند، کوچک‌ترین خریدهایشان را از طریق اینترنت انجام می‌دادند در همین زمان بود که خرید آنلاین عطر و ادکلن هم رشد زیادی پیدا کرد.

امروزه در کل دنیا بیشتر مردم خرید‌ خودشان را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام می‌دهند. این خرید‌های اینترنتی می‌تواند از چند راه انجام شود سایت‌ها، پیج‌های اینستاگرام، تلگرام و در بعضی موارد در واتساپ این خریدهای اینترنتی انجام می‌شود. باید قبول کرد که اوایل قبل از اینکه دکمه ثبت سفارش (برای نهایی کردن خرید اینترنتی) را بزنیم همواره استرس داشتیم و در بعضی موارد اصلا به خریدهای اینترنتی و سایت‌ها هیچ اعتمادی نداشتیم و تا زمانی که سفارشمان برسد، از رسیدن آن مطمئن نبودیم.

ولی جالب است بدانید که در چند سال اخیر بیشتر مردم خرید آنلاین را جایگزین خریدهای حضوری کرده‌اند، بخصوص در زمان کرونا که بیشتر مردم می‌ترسیدند از خانه‌های خود بیرون بیایند، کوچک‌ترین خریدهایشان را از طریق اینترنت انجام می‌دادند در همین زمان بود که خرید آنلاین عطر و ادکلن هم رشد زیادی پیدا کرد.

فروشگاه‌های اینترنتی عطر و ادکلن

اگر همین الان در اینترت جستجو کنید «خرید آنلاین عطر» می‌توانید ببینید که چقدر در خرید اینترنتی عطر و ادکلن رشد داشته‌ایم. این سایت‌ها عطرهایی را برای فروش با مشخصات کامل در اختیار شما گذاشته‌اند و این امکان را برایتان فراهم کرده که می‌توانید عطر مناسب با شخصیت خودتان را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

 درسته است که برای خرید عطر باید از حس بویایی خود استفاده کنید و عطری را انتخاب کنید که مناسب شخصیت و روحیات شما باشد و از همه مهم‌تر اینکه باید رایحه آن عطر مورد پسند شما قرار بگیرد ولی با این وجود امروزه خرید اینترنتی عطر با استقبال زیادی رو به رو شده است و این نشان می‌دهد که این امر امکان‌پذیر است.

نکات خرید اینترنتی عطر و ادکلن

برای خرید اینترنتی عطر نکاتی وجود دارد که باید حتما در هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید تا بتوانید عطری را تهیه کنید که در گروه بویایی قرار داشته باشد که شما دوستش دارید، به دلیل پلمپ بودن عطرها و داشتن لیبل شما نمی‌توانید بعد از باز کردن  آن عطر را پس دهید و یا حتی تعویض کنید. پس بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

۱ـ به توضیحات عطر دقت کنید

در هنگام خرید عطر خود حتما به توضیحات کلی آن محصول دقت کنید، در این توضیحات معمولا از نت‌های تشکیل‌دهنده، ماندگاری، سال تولید و خیلی چیزهای دیگر نام برده‌اند و آن عطر را به طور کلی معرفی کرده‌اند. اگر به بو و رایحه برخی از عطرها حساسیت دارید باید عطری را انتخاب کنید که در دسته ادوتویلت‌ها قرار گرفته است چون ترکیبات عطری که می‌خواهید استفاده کنید باید سبک باشد، این اطلاعات در قسمت توضیحات آن‌ها زکر شده است.

یکی‌دیگر از موضوعاتی که در توضیحات یک عطر نوشته شده احساسات بیان شده در آن عطر است و شما می‌توانید با شناخت احساسات آن عطر متوجه شوید که آن به روحیه شما نزدیک است یا خیر. پس حتما به این موضوع توجه کنید و مشخصات عطر را به طور کامل بررسی کنید.

۲ـ تحقیق و شناخت خانواده ترکیب‌های عطر

بهتر است در هنگام خرید آنلاین عطر حتما تحقیقات لازم را انجام دهید و مطمئن شوید عطری که انتخاب می‌کنید از ترکیباتی تشکیل شده باشد که شما آن ترکیبات را دوست داشته باشید. منظور از خانواده عطرها چیست؟ خانواده عطرها همان گروه‌های بویایی هستند که هر عطر با توجه به ترکیباتش در آن گروه قرار می‌گیرد.

ترکیب‌های عطر

مثلا خانواده بویایی گلی  یکی از آن‌ خانواده‌ها بوده که از اسانس گل‌ها تشکیل شده است و یکی‌دیگر از خانواده‌های عطر گروه بویایی چوبی است که ترکیبات آن طبعی گرم وتلخ به عطر می‌دهد. خانواده شرقی هم سرشار از ادویه‌ها است که بوی عطر را گرم می‌کند، اگر این خانواده‌ها را بشناسید راحت‌تر می‌توانید عطر مناسب خودتان را پیدا کنید.

۳ـ نظرات کاربران را بخوانید

حتما توجه داشته باشید در هنگام خرید آنلاین عطر خود نظرات کاربران را بخوانید، معمولا در این قسمت کاربرانی که آن عطر را تهیه کرده‌اند درباره آن محصول نظرات واقعی ثبت کرده‌اند. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که بو و رایحه عطر کاملا سلیقه‌ای است و اگر کاربری نوشته باشد «این عطر بسیار بد بو است» دلیل بر این نمی‌شود که آن عطری که انتخاب کرده‌اید خوب نباشد و بوی بدی داشته باشد. در نظرات کاربران شما باید دنبال این بگردید که آیا آن عطر ماندگاری خوبی دارد؟ آن عطر اصل است یا خیر؟ در این نظرات به راحتی می‌توانید جوابی برای سوال‌های خودتان درباره آن محصول پیدا کنید.

۴ـ به بسته‌بندی عطر توجه کنید

قبل از آن که عطر خود را باز کنید حتما پلمپ و لیبل اصالت کالا آن عطر را بررسی کنید و اسم یا بارکد آن را در سایت خود برند مورد بررسی قرار دهید تا از این مطمئن شوید عطری را که خریداری کرده‌اید دارای استانداردهای جهانی عطر و ادکلن بوده و آن ادکلن حتما اصل باشد.

اگر پلمپ جعبه عطر مشکلی نداشت و با باز کردن عطر متوجه شدید که شیشه و رنگ مایع موجود در عطر با نسخه اصلی متفاوت است می‌تواند با پشتیبانی آن سایت تماس بگیرید و اگر از اصل نبودن آن محصول مطمئن هستید آن را مرجوع کنید. برای تشخیص عطر اورجینال بهتر است به سایت اصلی آن عطر و یا برند بروید و اطلاعاتی درباره آن عطر کسب کنید تا در هنگام خرید آنلاین عطرتان به مشکل نخورید، یکی از محبوب‌ترین عطرها عطر کازاموراتی بوده که در تشخیص ادکلن کازاموراتی اصل این نکته بسیار حائز اهمیت است.

تشخیص ادکلن کازاموراتی اصل

۵ـ قیمت عطر اصل را بررسی کنید

باید به این موضوع بسیار توجه داشته باشید که گران بودن یک عطر دلیل بر اورجینال بودن آن عطر نیست. ادکلن‌های وارداتی و اورجینال معمولا قیمت بالایی دارند و این موضوع در ذهن هر فردی هست که اگر این محصول گران است پس ۱۰۰٪ دارای کیفیت بوده و اصل است و اگر تخفیف زیادی برای آن محصول در نظر گرفته شده  آن محصول مرغوب نبوده ویا تاریخ انقضا ندارد.

در هنگام خرید عطر اورجینال به صورت اینترنتی اصلا به قیمت آن محصول توجه نکنید و فاکتورهای دیگری مانند: معتبر بودن آن فروشگاه و مشخصات آن محصول توجه کنید تا محصولی که خریداری می‌کنید دارای لیبل اصل و یا شرکتی باشد.

تنوع بیشتر محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی

در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تنوع محصولات بیشتر از درون شعبه است. در خصوص عطرها باید گفت که یکسری از ادکلن‌ها در سایت برخی از فروشگاه‌ها وجود دارد که در خود شعبه یافت نمی‌شود. معمولا عطرهای لوکس و کمیاب از این دسته عطرها هستند که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به سبد خرید آنلاین خود اضافه کنید. البته لازم به زکر است معمولا آفرها و تخفیفات چشم‌گیر عطر معمولا در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است.

تشخیص بو عطر از رنگ شیشه آن

همانطور که گفتیم برای خرید عطر به صورت اینترنتی و آنلاین باید فاکتورهایی را در نظر بگیریم که یکی از آن فاکتورها رنگ شیشه عطری است که می‌خواهید خریداری کنید. شاید بگویید که رنگ شیشه عطر چه ربطی به بوی آن دارد؟ جالب است بدانید سازندگان و برندهای معروف طبع عطرها را با رنگ‌های شیشه از یکدیگر تفکیک می‌کنند تا خریداران بدون بو کردن رایحه آن عطر گروه بویایی آن را تشخیص دهند. در ادامه به برخی از این رنگ‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • رنگ قرمز: اگر رنگ شیشه عطر قرمز باشد نشان می‌دهد که طبعی تند و گرم دارد اگر به دنبال این طبع هستید می‌توانید عطر زنانه کازاموراتی قرمز را خریداری کنید.
  • رنگ طلایی: استفاده از رنگ طلایی در شیشه عطرها نشان‌دهنده لوکس بودن و لاکچری بودن آن عطر است که معمولا این دسته از عطرها دارای بویی گرم و شیک بوده مانند عطر لوکس مردانه پاکورابان وان میلیون.
  • رنگ نارنجی: برخی عطرها شیشه‌ای هستند که شما می‌توانید با رنگ مایع عطر گروه بویایی آن را تشخیص دهید مثلا اگر عطری دارای مایعی نارنجی و یا زرد است نشان‌دهنده این است که آن عطر دارای طبعی شیرین و گرم بوده و مناسب فصول سرد است.
  • رنگ سیاه و خاکستری: عطرهایی که دارای شیشه‌ای مشکی و تیره بوده نشان‌دهنده طبعی گرم و تلخ هستند که معمولا این رنگ‌ها در شیشه عطرهای مردانه استفاده می‌شوند.
  • رنگ سفید و صورتی: این رنگ‌ها معمولا نشان‌دهنده طبعی ملایم و گلی هستند که می‌تواند انتخاب خوبی برای هر فصلی باشد.
  • رنگ آبی: این رنگ نشان دهنده طبعی خنک است که در عطرهای مردانه و زنانه استفاده می‌شود این طبع می‌تواند احساس طراوت و خوبی را در شما زنده کند.

سخن آخر

امروزه خریدهای اینترتی به لطف پیشرفت تکنولوژی همگانی شده است و خرید اینترنتی عطر را هم برای همه جذاب کرده است. که می‌تواند تجربه خوبی برای شما عزیزان باشد. در خرید آنلاین عطر و ادکلن، شما می‌توانید تنوع بیشتری از محصولات را مشاهده کنید و با خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان خرید ادو پرفیوم اصل و اورجینال برای شما عزیزان فراهم می‌گردد. فروشگاه معتبر حیات پرفیوم این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا عطری اصل و شرکتی که دارای لیبل اصالت کالا باشد را به صورت آنلاین خریداری کنید.

جالب است بدانید مجموعه ما علاوه بر اینکه بهترین و باکیفیت‌ترین عطرها را در اختیار شما می‌گذارد، درباره تاریخچه برندها و سرگذشت این رایحه‌ها اطلاعاتی هم در دسترس شما عزیزان قرار داده است که می‌توان به تاریخچه برند لالیک اشاره کرد که  شما می‌توانید با مراجعه به سایت حیات پرفیوم آن را مطالعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو