نظر کیهان درباره اعدام مهدی کرمی و محمد حسینی

منبع: ساعد نیوز

4

1401/10/18

13:12


ساعد نیوز: ستون گفت و شنود روزنامه کیهان در شماره امروزش درباره اعدام‌های دیروز این گونه نوشت.

نظر کیهان درباره اعدام مهدی کرمی و محمد حسینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، ستون گفت و شنود روزنامه کیهان در شماره امروزش درباره اعدام های دیروز این گونه نوشته:

گفت: یکی از به اصطلاح حقوقدانان مدعی اصلاحات گفته است؛ دستگیر شدگان اخیر که برای اعتراض به اوضاع اقتصادی و وضعیت معیشتی و بیکاری به خیابان آمده و تظاهرات کرده و سطل زباله را آتش زده اند، به لحاظ فقهی محارب نیستند! زیرا قصد مقابله با نظام اسلامی و ایجاد رعب و وحشت نداشته اند!

گفتم: ولی اولاً؛ آنها برای اعتراض به مسائل اقتصادی به خیابان نیامده بودند و حتی یک شعار اقتصادی هم ندادند. ثانیاً؛ با صراحت اعلام کرده و اعتراف کرده و اسناد آن نیز موجود است که از سوی سرویس های اطلاعاتی بیگانه برای آشوب و اغتشاش علیه نظام اجاره شده بودند. ثالثاً؛ با اسلحه سرد و گرم به جان مردم افتاده و آنان را شکنجه کرده و به قتل رسانده بودند.

گفت: چرا وقتی آشوبگران به قتل و آتش زدن آمبولانس های حامل بیمار و ده ها جنایت دیگر مشغول بودند این آقا زبان به کام گرفته و لام تا کام اعتراض نمی کرد؟!

گفتم: به خیال خودش کلک مرغابی زده و از پله دوم حرکت کرده است!

گفت: حالا این مدعی اصلاحات برای خوش آمد دشمنان مردم و نظام، صورت مسئله را تغییر داده و خود را موظف به حمایت از تروریست های قاتل می داند و یا سواد درست و حسابی ندارد؟!

گفتم: از یارو پرسیدند؛ خربزه می خوری یا هندوانه؟

گفت؛ هردو وانه!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو